28 juni 2025, 13:24:04

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Ha die Ankie!

Ik zag het, dat er een paar aan Cheeky gericht waren! Grappig! Ach, het zijn nou eenmaal broertjes! ;-)

Prachtige taart hoor! Zo met je eigen gezicht erop! Als het mijn gezicht was geweest, zou ik niet kunnen wachten om het hoofd op te eten! Bwaaaahhhhhhh! Maar hij is wel erg leuk geworden en hopelijk ook lekker!

Leuke foto's weer! Grappig dat Zazou Kelly zo achterna zit dat hij zelfs zijn angst voor de grote boze Banjo heeft overwonnen! Hahaha!

Liefs,
Peet

Ivy

Hoi Ankie!
Ik wil je alsnog feliciteren met de verjaardagen van je twee kindjes (wuahaha)!
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Dianne jullie ompraat voor een echte drumstel... of is ze echt tevreden met die ze al hebt?
Ik hoop je gauw weer te zien!
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

:-[ :-[ :-[

Sorry Zazou, ik heb het gauw veranderd, ik had het berichtje wat ik bij Cheeky had gebruikt, verkopieerd en vergeten de naam te veranderen.  ::) Echt blond!!  :-X

Maar je hebt een heel erg mooi kado gekregen.

Kijk eens wat de valkjes hier voor MIJN verjaardag hebben gekregen.........

Jeps!! Dezelfde driehoek die jij voor je verjaardag hebt gekregen.

Nou Zazou, nogmaals mijn excusses en ik hoop dat je toc een beetje een fijne dag hebt gehad.  ;D

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi ,hoi ,

Nou Peet ,het is best eng om het gezicht van je dochter aan te snjden en dan op te eten  ;D.
Wat leuk he dat het zusje ook nog even langs is geweest om Zazou en Cheeky te feliciteren  ;D...ben wel benieuwd hoe het met haar gaat !

He Ivana ... dank voor de felicitatie !!!
Ik ben toch bang dat er hier een echt drumstel in huis komt !
Dianne vondt het een erg grappig cadeau ,maar ach ze kan er niet zo veel mee ! Als de herrie me teveel wordt stap ik op de fiets en kom ik bij jou even bij ....goed ?
We spreken snel weer wat af !!!

He Caroline...het is je vergeven hoor ...ach het kan erger !!!!
Het is al heel lief dat je er aan hebt gedacht  ;D
Mooi cadeau....ik heb me alleen rotgezocht naar waar ik het sleuteltje in moest doen !!!  ::) ::)
Zazou en Nala vinden het nog een eng ding !

Alles gaat wel goed hier ,alleen moet ik morgen even met poes (muis) naar de dierenarts want die heeft een kapot oortje en Kel gaat ook gelijk even mee ,want die blijft ze hoest nogal en ik vond haar weer zo dik worden ! Ze is wel op dieet ,maar probeerd alles wat ze tegenkomt op te eten ...tot de lof en andijvie voor de andere dieren toe !!!!
Morgen maar even kijken dus !!!
Zazou en Nala zijn lekkere een poos los geweest en Zazou heeft een nieuw plekkie ontdekt ...foto's volgen !

Even nog de vliegers.. ;D

nog een... ;D

Gezellig samen even uitrusten :D

nog een vlieger...

Zazou zijn nieuwe plek...hij kwam wat stoffig terug...hoe zou dat komen !

alhoewel het best meevalt ;D :D

Tot later en de groeten van Ankie

gonnie

Hoi Ankie

Die zazou alweer een jaar geweest , tjonge wat vliegt die tijd.
wat een geweldig stelletje zo naast elkaar , een lieve foto is dat ,bij mij kruipen ze vaak onder de vogelkooi en daar ligt altijd wel iets, het is een moie gezicht zazou onder de kast, en Nala laat zien hoe mooi ze is in vlucht ,

Arme Dianne een nepper drumstel , wanneer komt het echte werk in huis???

Arme muis en arme kelly sterkte beiden en jij Ankie sterkte met je prtemonee ;D

Dat is een heel leuk speeltje wat je aan het plafon hebt hangen, het spelen komt vast nog wel eerst wennen.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Waar blijft de tijd inderdaad !!!!!? Het gaat echt heel snel !
Dianne gaat voorlopig iedere week naar drumles en dan moeten we haar kamer aan gaan pakken ,want er past nu geen drumstel in ...maar als ze het echt wil komt hij er wel...geen idee wanneer en ik stel het zo lang mogelijk uit ! Grapje !!!

Die dierenartsen kosten inderdaad een vermogen...maar ja, dat schijnt erbij te horen en je kan het niet aan blijven kijken !

Als ze niet op het speeltje willen uit zichzelf dat hang ik er wat trosgiest in en dat doet wonderen ! ;D
Die Zazou onder de kast is echt nieuw...wel achter en onder de kooi ,maar dit is een lekker donker hoekie en dat vindt hij ineens prachtig...volgende keer geen ik hem een stofdoekje mee ! Wordt het daar ook eens gedaan !!!

Groetjes van Ankie

Valerie

Zie ik dat goed??  :o Zazou bij Nala en niet bij Kel?  :o
Gefeliciteerd Zazou'tje!  :-*
Was de taart lekker? Gefeliciteerd met de verjaardag van dochterlief. :)
Een echt drumstel in huis? Wat gaat dat luid worden daar.  ;D
Wel gaaf hoor. Kan je je lekker op afreageren.
Wat een lief plaatje van Zazou zo met dat kuisje laag. *smelt*

Ivy

Citaat van: Ankie op  7 februari 2006, 16:28:20
Ik ben toch bang dat er hier een echt drumstel in huis komt !
Dianne vondt het een erg grappig cadeau ,maar ach ze kan er niet zo veel mee ! Als de herrie me teveel wordt stap ik op de fiets en kom ik bij jou even bij ....goed ?

Is goed! Ik hou je aan je woord...

Ik hoop dat het morgen bij de DA meevalt met Kel... misschien is ze dik omdat ze zwanger is van Zazou ;D Daarom zoekt Zazou ook een leuke plek voor het nestje, onder de kast is lekker donker en warm :D
De foto van Zazou en Nala op de lamp is erg mooi! Je zou bijna denken dat Zazou toch Nala ziet zitten, maar ondertussen zocht ie met zijn blik waarschijnlijk zijn echte liefde Kel...
Tot gauw!
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ankie

Hoi ,hoi

Net met Kel en Poes bij de dierenarts geweest en dat was weer een rip uit mijn lijf ! Maar je moet er wat voor over hebben en dat weet je als je aan dieren begint !
Poes heeft druppels gehad tegen een parasiet en over een week of 2 moet het beter met hem gaan en over een maand moeten we de druppels nog een keer geven !!
Met Kel viel het gelukkig wel mee ! Ze is 2 ons aangekomen en ze hoest alleen als ze gedronken heeft .We moeten het drinken wat hoger zetten zodat ze er makkelijker bijkan (alsof het zo'n grote hond is ). Maar we gaan wel wat proberen en dan hoeft ze geen medicijnen.

Ik heb sinds gisteren ook wat problemen met mijn grasjes !!!

Sjonnie valt Kazooie aan in de kooi en als ze allemaal los zijn wil hij naar Nala en probeerd hij Zazou weg te jagen !!!
Als Zazou ergens zit gaat hij er als een gek opaf en vliegt rakelings over hem heen !!! Tegen Nala doet hij dat niet en wat ik al zei...hij vliegt regelmatig op Kazooie af in de kooi en die zitten toch al zo'n 3 jaar samen ! Ik vraag me af of het kan komen doordat Nala nu 9 maanden is !!?
Zazou pikt het allemaal niet en probeerd Sjonnie uit zijn buurt weg te jagen....zoals op de eerste foto te zien is !
Ik hoop wel dat het snel overgaat ,want ik vindt het voor Kazooie best wel zielig ! Dat beestje is zich van geen kwaad bewust en wordt nu telkens aangevallen door zijn vriendje !!!
Z'n staartveer is wat gehavend ,maar verder geen verwondingen en dat blijft hopelijk zo want ik wil ze ook niet uit elkaar halen !!!!

:o

:o

:D

::)

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Ankie

Vervelend van die rib uit je lijf , ja we weten het wel als je aan dieren begint , maar toch .

Hier bij mij gaat het ook zo ongeveer als bij jou , Frans en Nicky samen gaat ook niet echt goed , ik houd ze dan ook altijd goed in de gaten , en Nicky jaagt lauda momenteel steeds weg waar ze zit,
Indy blijft onverstootbaar zitten , en blaast af en toe naar nicky als die te dicht in de buurt komt , maar Frans en nicky kunnen echt bekken tegen elkaar, en de ene keer wint frans en de andere keer vliegt Nicky weg ,
Volgens antoon is het laten zien wie er de baas is in huis.
ik ben soms en ik denk jij ook , bang dat er gewonden vallen .
Ja je kan hier niks mee , maar ik zal wel blij zijn als Nicky en lauda buiten zitten.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Het is inderdaad waar wat je zegt ....ik ben ook bang voor gewonden vogels !!!
Ik zat net even te lezen op een grasparkietenforum en daar wordt je ook niet echt vrolijk van ...als je die verhalen leest !
Het kan dus wel degelijk misgaan ,maar ik ga maar niet van het ergste uit !!!
Het is gelukkig niet zo dat Sjonnie Kazooie de hele tijd aanvalt in de kooi ,maar op sommige momenten !! Ik kan dan gelijk de stofzuiger pakken ,want de veertjes vliegen om je oren!!

Groet van Ankie

Ankie

Hoi ,hoi

Gelukkig is het weer redelijk rustig op het moment en ik heb de valkjes en grasjes niet tegelijk uit de kooi gehad gisteren !

Verder nu even niet veel te vertellen maar wel even wat foto's plaatsen  ;D

Ik heb gisteren gezien dat Nala Zazou kroelde , het was maar heel even ,maar toch !!!!

Zazou bij zijn nieuwe vriendje !

Helaas geen mooie foto van Nala , maar om de een of andere reden is het heel moeilijk om Nala een beetje mooi op de foto te krijgen !!!

Carine heeft haar i-pod binnen !!! Da's snel !!!

Groet van Ankie

Kirsten

9 februari 2006, 14:00:32 #2517 Last Edit: 9 februari 2006, 14:02:06 by Kirsten
Hoi Ankie,

Prachtige foto´s weer en een rib uit je lijf,. tja ik weet er ook alles van helaas,. Moet waarschijnlijk volgende week opnieuw met Coco naar Feld,. maarja het hoort erbij zeggen ze,. ::)

En het begin is er!,. wie weet zet het nu door,. zou wel erg leuk zijn en dan komt het broedhok van Maris en Mike toch nog van pas,.

Wie zijn dat trouwens op de foto?  ::) :D
Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Je mag 3 keer raden wie dat zijn Kirsten ....zijn ze daar niet schattig !!!? Toen waren ze nog zo lief !!! Allebei ook nog errug blond en dat helemaal van zichzelf !!

Ik heb gelezen in je dagboek dat je weer met Coco terug moet !!! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren en dat zal ook het nodige kosten !!! Maar ja ,je weet waar je het voor doet en als het helpt is het ook niet zo erg !

Groet van Ankie

Caroline

Wat een lieve foto van je meiden!! Toch??

Hoe oud waren ze daarop??

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.