30 juni 2025, 01:37:02

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Caroline

Ja ,wat een schattige foto he ? Ik heb niet veel foto's in mijn huiskamer ,maar deze hangt er dus wel !! Ik vindt hem zo lief !
Ik denk dat Dianne hier 2 is en Carine 5 . Alweer een poos geleden dus !!
Ik heb hem even opnieuw genomen omdat Dianne er niet helemaal opstaat ...nu wel dus !  ;D
Dianne hield er toen al niet van om gefotografeerd te worden en dat doet ze nu nog niet !!!
Zoals je kan zien was Carine op haar mond gevallen waardaar haar voortand afgebroken was !!!

Groet van Ankie

Lin

Citaat van: Caroline op  9 februari 2006, 21:30:18

Wat een lieve foto van je meiden!! Toch??

Hoe oud waren ze daarop??

Groetjes van Caroline  :D

Ik vind het ook een mooie foto maar mede door de valkjes!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Ha die Ankie!

Lief dat je je zorgen over mij maakte! Was gelukkig niet nodig, maar wordt wel erg gewaardeerd!  ;) ;D

Wat een nare berichten over de grasjes zeg en hoe Zazou erop reageert. Sneu.... waarschijnlijk zijn het toch de hormoontjes die her en der opspelen, maar dat maakt het niet minder vervelend!

Hier bij ons spelen Cheeky's hormoontjes ook nog steeds op! Pikken en vooral niet kroelen of geaaid willen worden! Ach ja... hopelijk trekt het weer bij als de puberteit over is? Hoe lang duurt zoiets eigenlijk, weet jij dat?

Fijn dat Carine zo snel haar i-pod binnen heeft zeg! Niet verkeerd!

Hoe staat het nou eigenlijk met dat permanenten? Waarom is het mislukt? Enne.... als je hulp nodig hebt, brul maar richting Amersfoort!

Liefs,
Peet

Ankie

Hoi Peet

Fijn om weer iets van je te horen (lezen ).
De grasjes zijn gelukkig weer wat rustiger op het moment.
Geen of minder vechtpartijen in de kooi ,want dat is zeker geen leuk gezicht ! Ik heb ze niet meer losgelaten met Zazou en Nala samen en ik denk dat dat wel scheelt !!!

Carine haar permanent was mislukt omdat haar haar veel te zwaar is of was liever gezegd . Haar haar had er zo'n klap van gehad dat we naar de kapper gegaan zijn om er iets van een verzorging in te laten doen en gelijk te laten knippen . Was wel lachen ,want toen het in lagen geknipt was en het dus een stuk lichter is geworden had ze ineens allemaal golfjes in haar haar !!! Ik zal gauw een foto plaatsen. Dus heeft mevrouw toch nog een permanent !!! Maar ik zou het niet gauw nog een keer doen zelf omdat het echt de pest is voor haar .
De i-pod is echt onwijs mooi...wist niet dat het zo'n mooi ding zou zijn !!!!

Zazou is trouwens tegen ons en tegen Nala best lief op het moment,alleen heeft hij een hekel aan Sjonnie (het grasje ).
Ik heb geen idee hoelang die puberteit duurt bij valkjes en volgens mij is het verschillend ! Maar eigenlijk kan ik er geen zinnig woord over zeggen . Maar het gaat wel weer over en da's maar goed ook !!!!
Lief dat je even langsgeweest bent Peet !!!!

Groet van Ankie

Ankie

Hoi ,hoi

Gisteren hebben we de Zazou ,Nala ,Sjonnie en Kazooie lekker gedouched en de kooien verschoond.
Zazou en Nala hebben we in de kamer in de kooi lekker met de plantenspuit heerlijk besproeid en ze hebben er echt van genoten !!!! ;D Wij ook ,want het is een prachtig gezicht !

Daarna hebben we de grasjes meegenomen naar de badkamer en ze daar heerlijk onder de douch gezet !!!
Was prachtig en we konden ze daarna gewoon aaien !!
Ze bleven lekker bij ons zitten .
Alle vogels waren behoorlijk moe na deze inspanning zijn lekker op hun stok in slaap gevallen !
Voor de liefhebbers  toch even wat foto's geplaatst !

;D :D

:D ;D

:D :o

;D :o

:o ;D

:o :o

Volgende keer zal ik wat meer foto's van Nala maken als ze aan het douchen is ,maar ze zat de hele tij aan de verkeerde kant !!! 

Meer heb ik momenteel niet te melden ,dus laat ik het hierbij !!!!

Groet van Ankie

Caroline

Heerlijke douche foto's!!

Waar ik ze altijd douche, op de aanrecht in een oude kooi zonder bodem, is op de één of andere manier het licht niet goed in combinatie met de flits, mijn foto's mislukken altijd, over belichting. Balen hoor, ik vind het zo leuk en als ik ze dan een keer ergens anders zet voor de foto's, vinden ze het eng en gaan ze niet zo uit hun dak.  :-\ Sukkels!!

Dus ik moet gewoon bij andere genieten van douchende foto's!!  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Caroline

Ik verplaats de hele kooi en zet ze voor het raam ,anders wordt de muur zo nat en nu alleen het raam ! Daarna gelijk even zemen ! Maar ze genieten er enorm van en daar gaat het om !
Douche jij je grasjes ook wel eens !

Groet van Ankie

Caroline

12 februari 2006, 21:01:22 #2527 Last Edit: 12 februari 2006, 21:03:22 by Caroline
Hoi Ankie,

Aha, maar dat doe je dan toch niet om de dag of zo?? Ik zeem tenminste niet 3 x per week mijn ramen.  ::) Maar douche wel 3 x per week mijn valkjes. De grasjes doe ik ook af en toe, maar niet zo vaak als de valkjes, die zijn niet tam  en moet ik dus eerst uit de kooi vangen (net zo'n kooi als jij voor je valkjes hebt) dan over zetten in de douchekooi en dan weer uit vangen, daar zijn ze me meestal niet dankbaar voor. In de kooi vind ik zo'n zooitje, als alles zeiknat is dus dit doe ik noooooooit.  ;D

Groetjes van Caroline  :D

PS. Marc - 4 kuifjes heeft pas zijn naam veranderd, misschien kan hij je advies geven hoe je je eigen naam kunt gaan gebruiken, zomaar een ideetje hoor.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Caroline

Ik douche mijn valkjes niet zo vaak ,maar zou het vaker moeten doen . Het gaat maar om 1 raam ,dus da's te overzien !!! Alleen het verplaatsen van de kooi kan ik niet alleen ,dus ik heb altijd hulp nodig. Nou zijn ze hier niet te beroerd om me te helpen hoor dus dat is het ook niet !!!
Ik denk er gewoon niet zo vaak aan en ze hebben een bad in hun kooi hangen ,maar daar durft Zazou niet in ....Nala wel !

Ik kan zelf de naam niet veranderen .....Carine is dit dagboek begonnen en ik moet het dus aan haar vragen ......ik weet niet of ze het wil ! Ik zit er al een tijdje aan te denken om een nieuw dagboek onder mijn eigen naam te beginnen .
Ik vindt (en ik denk dat je het daarom zei ) dat ik nog maar heel weinig bezoekers krijg . Maar gelukkig zijn er nog mensen ...de trouwe bezoekers ,die me weten te vinden ! ;D
Verder vindt ik het wel jammer dat er nog maar zo weinig mensen komen hier ,maar ik maak me er maar niet druk over !!! De meeste weten ook wel dat ik dit dagboek beheer !!!! Er gebeurd hier ook niet zoveel met de valkjes ....geen nieuwe , geen eitjes , dus beetje saai misschien . Ik weet het ook niet !
Maar ik vindt het wel heel leuk dat je meedenkt !!!
Moet nu gaan werken !

Groet van Ankie

Caroline

Hoi Ankie,

Dat was niet de reden hoor, dat ik het zei. Het was me nog niet echt op gevallen dat je minder bezoekers had, of misschien is het wel net als bij mij, vorige week had ik ook een dag geen één nieuw berichtje maar toen ik ging letten op de aantal keren dat het gelezen werd was dat toch zo'n 100 x per dag, dat is dan toch door heel veel mensen, alleen ze laten dan geen berichtje achter.  ;D

De reden dat ik het zei was, dat ik zag dat die Marc zijn naam had veranderd. En toen moest ik gelijk aan jou denken omdat jij een tijdje geleden aangaf dat je eigenlijk wel onder je eigen naam wilde maar dat je niet wist hoe dit moet. En eerlijk gezegt zou ik ook niet weten hoe ik een naam moest veranderen.  :-[ ::) Dus ik dacht hé, misschien kan die Marc, Ankie wel tips geven.  :D Vandaar!!

Snappie??

Nou werkse!!

En ik vind je dagboekje niet saai hoor,ik geniet ook nog steeds van je foto's.  ;)

Groetjes!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes ankie

bij mij gebeurt er normaal gezien ook niet zoveel hoor maar toch blijf ik in mijn dagboekje schrijven en idd zoals caroline zegt er komen best wel veel mensen lezen maar plaatsen niet altijd een berichtje  ;) ik moet eerlijk toegeven dat ik ook niet in elk dagboek iets schrijf want dan heb je een ganse dagtaak nodig om dat te doen er zijn zovele dagboekjes dus gewoon ondoenbaar .

je foto's zijn prachtig  :D altijd leuk om die lieverds een douche te geven hé en dan om te zien hoe ze ervan genieten dat is voor mij elke keer weer een prachtig schouwspel zoals ze met hun vleugels heel wijd draaien om toch overal maar het douchewater te voelen hihihihi

groetjes marilyn

Kirsten

Hoi Ankie,

Hier nog een genieter van je dagboek :D,. Het is de laatste tijd wel erg druk met verhalen en dagboeken,. maar ik heb gewoon een favoriet rijtje (ehh zeg maar gerust rij ;)) en daar blijf ik gewoon erg graag langskomen en berichtjes in plaatsen,. sommige andere dagboekjes lees ik wel, maar besluit ik om niet in te plaatsen, want dan is het niet meer bij te houden helaas,.

Ik heb genoten van de douchefoto's :D,. ohoh en die grasjes wat heerlijk om die ook nat te zien.Ik had vroeger ook een grasje, die had ik gewoon op mijn kamer,. en als ik dan per ongeluk de deur van de douche open liet staan, was ie er zo bij :D

En ankie je dagboek is alles behalve saai, ik geniet ontzettend van je verhalen en vind al je dieren in huis helemaal geweldig!
en wat die elke keer weer beleven, je zou er een boek over kunnen schrijven ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi ,hoi

Bedankt voor jullie lieve woorden ,want ik begon al een beetje aan mezelf te twijfelen !
Ik denk Caroline, dat Carine de naam wel kan veranderen ,maar ach ik laat het maar zo! De mensen die me willen vinden vinden me toch wel ! Volgens mij moet ze dan van alles gaan veranderen !
Ik zou wel een nieuw dagboek willen beginnen ,maar zie nu nog geen reden en wil dat doen als Zazou en Nala een nestje hebben ,dus misschien nooit !!!  ;D Ach ,we zien het allemaal wel ! Nala is nu 9 maanden dus het zou zomaar kunnen . Alhoewel ze nog te jong zijn hoor !!!

Ja Marilyn ...ik plaats ook niet altijd een berichtje hoor als ik ergens wat gelezen heb ! Het kost inderdaad erg veel tijd !
Ik ben blij dat je genoten hebt van de foto's !!!! Ik blijf ze gewoon plaatsen hoor !

He Kirsten....je bent schat !!!! :-*
Ik ben blij dat je van onze dieren geniet !!!
De grasjes zijn echt een beetje gek en genieten net als de valkjes enorm van een douche , heerlijk genieten met de oogjes dicht !!!! Schitterend !

Ik heb gisteren de valkjes en grasjes weer samen los laten vliegen en het was alof er nooit iets gebeurd is !! Ik denk dat ze het uit hebben gepraat !!!

En dan nu voor de liefhebbers !!!!!
Daar zijn ze weer !!!!

;D

:D

;D

:o

Helaas niet scherp !

;D

;D

Speciaal voor Gonnie !!!!!

;D

Groet van Ankie

Tara

Hoi Ankie,

wat een HELE!! mooie foto's.
Ze vliegen prachtig hé, die valkjes, zo'n mooie vlucht hebben ze, zalig om ze bezig te zien, mooi hoor!! :-*

Groetjes, Tara

Ivy

Citaat van: Ankie op 13 februari 2006, 15:02:29

Hoi Ankie. En dan zeg je dat je moeilijk foto's van Nala kan maken. Nou, deze is echt gaaf. Als die ketting niet te zien was, leek het net alsof ze buiten zat!
Echt leuk!
En alsjeblieft, je gaat aan jezelf twijfelen, wat een gekkie!
Natuurlijk wordt je dagboek nog vaak bekeken! Hou maar zelf bij hoeveel hits je heb, dan word je vanzelf weer vrolijk!
Je weet toch dat sommige mensen liever niks zeggen als ze niks nuttigs te zeggen hebben! Ben je een beetje depri :D? Niet doen, de lenten komt zo!
Groetjes, je buuv

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie