30 juni 2025, 01:19:01

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Ankie,

haha die Bink,. mijn hamster is ook een keer ontsnapt,. was helemaal in paniek en mijn vader al gelijk onder trap in schoenen zoeken,.boos dat ik was,.  ::) Hij dacht dat ie weleens naar beneden gevallen kon zijn,. mijn kamer grensde namelijk aan de trap,. Nou met tranen over m'n wangen zei m'n moeder gelijk,. nou hij ziet hier!,. en jawel achter de wasmand in de kast,. pffoe ik was erg opgelucht en gelukkig

Morgen heel veel plezier met de dubbele verjaardag! en ik ben benieuwd naar de foto's van de taart ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi ,hoi ,

Daar ben ik weer even ! Zometeen ga ik de kamer versieren ,want morgen inderdaad een dubbele verjaardag hier ! Zazou zijn eerste en Dianne haar 14de verjaardag !!!
Een huis vol visite !!!
Zal foto's maken van de taart en de cadeau's ,want we zijn toch nog geslaagd voor Dianne ! Ik kan nog niks verklappen ,want stel dat Dianne hier gaat lezen !!
Maar overmorgen zal ik het laten zien en het is wel even lachen hoor !!! De taart is prachtig ,maar ook die heeft Dianne nog niet gezien ! Is ook al en verrassing !!!! ;D

Vandaag zijn de valkjes nog lekker los geweest en morgenochtend mogen ze ook nog even ,want ik kan Zazou op
zijn verjaardag moeilijk de hele dag in de kooi laten zitten !!
Ook onze cavia ( Banjo )was lekker even beneden en we hebben lekker even zijn nagels geknipt ...was wel nodig !
Zazou vindt Banjo maar een raar ding ,maar Kelly vindt hem erg intressant....ze vindt de keutels nogal lekker  ;D ;D ;D en loopt dus de hele tijd achter hem aan !

He Carolien....je zoon kan ook meedoen hoor met de loting ,want ieder uur is er een trekking en Carine heeft de wekker om 2 uur gezet en toen de nummers van de kaartjes even ingevoerd . s' Nachts is het een stuk rustiger en de kans dat je wat wint natuurlijk veel groter....alhoewel iedereen het nu weet en het s' nachts wat drukker wordt ! ;D Het kost je wel wat zakken chips of doritos ! Ik zou trouwens niet weten wat ik er mee zou moeten doen en ben al blij dat ik weet hoe mijn mobiele telefoon werkt !!!

Ha Peet....ik heb nog nooit iets gewonnen en Ed ook niet ...dit is echt de eerste keer dat er iemand hier in de prijzen valt !!!!
De naam voor de elektronische agenda zou ik ook even niet weten !

He Buuv ....ja .ik moet af en toe even opgezocht worden ,heb ook niet altijd wat te melden en dan beland je al gauw op pag 2...maar ik ben blij dat je me gevonden hebt! ;D
Ik hoop dat je een lekkere vakantie hebt gehad en ben blij dat het allemaal goed is gegaan !

Hoi Nel...ik ben blij dat je weer even hebt kunnen lachen hier ,want bij jou is het niet gemakkelijk allemaal !!!

Ha Kirsten....Carine haar vorige hamster was ook wel eens ontsnapt ,maar is nooit van haar kamer geweest ....we hebben trouwens wel eens vreselijk moeten zoeken naar een ontsnapte muis...een tamme dus ...die ontsnapt was uit zijn kooi en vonden deze terug in een tas waar een statief inzat!

De foto's zal ik maandagmiddag plaatsen !!!

Groet van Ankie

Caroline

Een hele fijne dag morgen!!

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Ha die Zazou!

1 jaar oud geworden! Wat een leeftijd! Van harte gefeliciteerd kerel!!!  :-* (zijn we lekker de eerste vandaag die je mogen feliciteren!)
Wij nemen maar even een stukje taart op jou!

Hopelijk heb je een hele leuke verjaardag! Feliciteer vrouwtje Dianne ook van ons met haar 14e verjaardag!  :-*

Wij zijn heel benieuwd wat jullie allemaal voor verrassingen voorgeschoteld krijgen vandaag!

Liefs,

Cheeky, Chara, Petra en natuuuuuuurlijk ook Cor! ;)

Astrid

5 februari 2006, 09:03:59 #2494 Last Edit: 6 februari 2006, 13:00:51 by Astrid
Lieve Zazou,

Gefeliciteerd met je 1e verjaardag,
ik vind dat je een heel mooi mannetje bent geworden  :)

Liefs van je zusje Pepper  :-*

Dianne, gefeliciteeerd met je 14e verjaardag

Groetjes,
Astrid

Caroline

5 februari 2006, 09:08:44 #2495 Last Edit: 7 februari 2006, 09:08:28 by Caroline

Dianne gefeliciteerd
met je 14 de verjaardag!!

Lieve Zazou,
1 jaar,
gefeliciteerd!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi Dianne

Van harte gefeliciteerd met je 14e verjaardag!!
En Zazou met je 1e verjaardag!!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

marilyn

gefeliciteerd met je 14de verjaardag dianne

ook cheeky gefeliciteerd je bent nu 1 jaar oud  :D

groetjes marilyn

Dianne

Hallo allemaal ;D
Bedankt met alle felicitaties ;D
Ik heb heel veel leuke cadeautjes gehad ;D
En Zazou is vast ook erg blij met zijn cadeau ;D
Hij heeft een soort grote tak gehad waar die op kan zitten, heel erg leuk :D
Maar ik ga weer
doei :-*

gonnie

hallo Dianne

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en een hele fijne dag gewenst.

Groetjes Gonnie

Lin

Van harte gefeliciteerd met Zazou en Daine! Ik denk dat jullie wel een leuke dag hebben samen.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi Dianne en Zazou,

Gefeliciteerd! en maak er een hele leuke dag van :D
Ben benieuwd hoe de taart was,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi ,hoi

Het was een drukke maar gezellige dag gisteren !!!!
Ben er nog wel een beetje uitgeput van ,maar dat hoor er bij .
Zazou en Nala zijn nog even los geweest gisteren ,maar waner wat in paniek omdat er overal slingers hingen ! Die ga ik zo weer opruimen en dan kunnen ze weer rustig losvliegen !!!

Iedereen bedankt voor de felicitaties ...ook al waren er een paar aan Cheeky gericht ! ;D

Even de beloofde foto's en dan gauw weer aan het puinruimen !

En lekker dat die was !!!!!

Dianne is erg blij met haar cadeau  ;D ;D

d'r nichtjes ook !!!

Het cadeau wat Zazou heeft gekregen !

Een beetje een enge foto van Banjo !

;D :D

Zazou ziet Banjo !

Maar als hij in de buurt van Kel wil blijven moet hij toch zijn angst overwinnen !!!

Dit waren ze weer even voor nu !!! Tot gauw !!

Groet van Ankie

carco

Hoi

Wat een leuke taart zeg!
Je kan toch goed verschil zien tussen meiden en jongens hoor.
Ik denk dat ik bij die van mij niet met zo'n taart aan hoef te komen . Die is ook 14 jaar.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Ankie

Hoi Caroline

Je kan het een keer proberen !!!  ;D ;D ;D
Met een leuke babyfoto ;D

Groet van Ankie