30 juni 2025, 19:40:20

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

He Gonnie...welk grijze hoofd ?

gonnie

Hoi Ankie
Zazou zit toch op een hoofd of zie ik het verkeerd :-X
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Bedoel je deze foto ?

Kijk eens goed  ;D ;D ;D

Of bedoel je een andere ?

Groetjes van Ankie

Carine

Citaat van: Ankie op  2 februari 2006, 14:10:10

Carine heeft met de actie van Lays een I-pot gewonnen !!!
De mazzellaar !!! Wel leuk om eens wat te winnen!!!!

Hee mam, mag ik je even verbeteren :) tis namelijk een i-pod met een d...  :P en niet zomaar een i-pod maar een i-pod nano, die zijn extra klein  ;) begrepen?  ;D
:-*

Ankie

Ik wist wel dat ik iets verkeerd schreef ,want ik vondt het al niet kloppen !!!
Fijn zo'n dochter die je iedere keer verbeterd !!!!

Groet van mams  :-*

gonnie

Hoi Ankie
ik bedoel de eerste foto , het lijkt voor mij iemand met een grijze haardos , verder zie ik niks anders , ik hoop niet dat ik iemand beledig ,

en hoe kleiner de I- pod nano hoe beter, ik heb er ook geen verstand van hoor ankie van die I-pods bedoel ik we zijn lekker ouderwets (maar niet heus ;D)
groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Geen zorgen hoor ,je beledigd niemand . Hooguit Kelly want Zazou zit weer eens op Kel !!! En eigelijk heb je gelijk ....Kel hoort wit te zijn ,maar ze is een beetje vies en ziet er dus wat grauw uit !!!! Dus Zazou zit inderdaad op iemand met een grijze haardos en gelukkig ben ik het niet  ;D ;D.

Ik heb ook totaal geen verstand van de I-pod nano ,maar weet wel dat ze duur zijn en vindt het leuk voor Carine dat ze er een gewonnen heeft ! Normaal gespoken winnen we hier nooit wat !

Groet van Ankie

gonnie

Hoi ankie
Nou zie ik het , oo wat een misser van mij, nou ja kan gebeuren
Ben eten aan het koken maar dat gaat niet goed komen zo met al dat getyp.
ik heb een keer een vliegreis naar Portugal gewonnen, en 20.000 gulden toen destijds , er ging alleen eenvierde deel naar de belasting maar het was niet verkeerd maar wel zo op .
Dus wel heel leuk voor Carinedie I-pod
Groetjes gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Ik probeer ook eten te maken en ken je probleem :-X.
Vaak is het lastig om te zien wat er nou precies op de foto staat !! Dus wat maakt het uit !!! Is alleen maar leuk toch ?
Moet weer gauw naar de keuken !!

Groetjes van Ankie

gonnie

Hoi Ankie
Nou ik ga er van door , maar het was gezellie ,ene eet smakelijk doei.me vis bakt aan oei.
Groetjes Gonnie

carco

Hoi Carine gefeliciteerd met je i-pod.Ik heb hier een zoon die jaloers is op je :P Alhoewel ik wil er ook wel één winnen :P
En een ontsnapte hamster, da's schrikken, maar die heeft de tijd van zijn leven gehad.
Wij hebben ooit eens een ontsnapte (tamme) muis gehad, hoewel, onze vorige valk had zijn deurtje open gezet en die was weggewandeld. Terwijl we allemaal muizenklemmen in de kast hadden staan :o Gelukkig hadden we hem vrij snel en sindsdien ging er een slotje op de kooi ;)
GRoetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Petra en Cheeky

Die Bink, hahaha.... lekker aan de scharrel! En dan eindigen in het speelgoed! Goed gedaan jochie!  ;) ;D

Gefeliciteerd Carine met je i-pod de luxe! Super joh! Zoiets winnen is mij nog nooit overkomen! Cor wel, die heeft een keer een gigaduur softwarepakket gewonnen! En ik geloof een keer zo'n electronische agenda. (heeft vast een sjiekere naam, maar die ben ik ff kwijt).

Groetjes,
Peet

Ivy

Hoi buuv.
Moest je even zoeken, je was op blz twee.
Hoe beviel de drumles?
Ik ben er uiteraard weer en met de kippies is alles goed, toch bedankt dat je telefoonnummer even in mijn keuken mocht hangen :P
Tot gauw!
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

bobbie

Hoi Ankie,

Ik heb me daar zitten lachen om het verhaal van Bink  :D :D :D.

Ik zou echt denken dat er een muis in de kast zou zitten. :o.

Hij is vast afgevallen van al dat bewegen, trap op trap af  ::) :P.

Groetjes, Nel :)

bobbie

O ja, leuke foto's weer. En die Gonnie met haar opmerking over het grijze hoofd  :D :D :D.

zo, hier lezen heeft me weer goed gedaan.

Groetjes, Nel, nu ga ik echt.