27 juni 2025, 12:29:38

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

Haha die Peet ,

Als het goed is is Bink een ventje (is niet zo heel makkelijk te zien) ,dus zwanger wordt dan wat lastig !Maar wij zaten er net ook wel aan te denken hoor  :D.Ze zijn maar 16 dagen zwanger ,dus weten we het snel genoeg als ze zich vergist hebben ,wat wel eens vaker gebeurd!
Er zaten er 3 in de dierenwinkel en alle drie even dik/groot ! Je ziet het niet vaak zo'n grote goudhamster en het is echt een poepie ! Zelf had ik wat moeite met de naam...Bink doet met natuurlijk denken aan Binkie van Caroline ,maar Carine vond Bink een hele leuke naam voor deze hamster en als je
het beestje ziet denk je ook wel gelijk ....WAT EEN BINK !!!! Het is haar diertje dus ik heb niks over een naam te vertellen !

Gisteren liep ik langs een dierenwinkel waar ze puppies in de etalage hebben zitten en dat is pas moeilijk !!!! Ik heb me gelukkig kunnen beheersen ,maar er zat een heel klein witje me zo lief aan te kijken ! Normaal gesroken loop ik altijd aan de overkant ,maar nu moesten we er even zijn en dan ga je toch kijken ! Stom,stom ,stom!!!!
Het is zooooo zielig en de verleiding zoooo groot ,maar het vetstand heeft toch gewonnen ,wel is het lastig om het dan weer van je af te schudden !!!
Ik ga zo nog even Zazou en Nala loslaten ,want ik ben de hele middag in huis bezig geweest !!! Had nog van alles te versieren beneden en dan moet ook alles eerst goed schoon enzo !
Maar da's nu klaar en ik ben eindelijk tevreden  ;D ;D.
Morgen naar Amsterdam met Ed om nog wat leuke dingen voor de meisjes te kopen ,want winkelen in Almere is 3X niks !!!! Zo saai en vervelend !!!! Volgende week moet ik me gaan storten op het kerstdiner ,want ik krijg eters de eerste dag en dan moet er wel wat leuks/lekkers op tafel staan !!!!
Druk,druk,druk....!!!

Groet van Ankie

Caroline

Hoi Ankie,

Wij vergeven je hoor, druk druk druk, ja dat kan zeker met de feestdagen voor de deur, en ons dan nog wel verwennen met foto's.

Dus vergeven hoor!!  :D ;)

En wat een megadikke en grote hamster zeg, zo heb ik ze nog nooit gezien en vooral de naam vind ik errrug mooi.  ;) :)

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Ooh hamsters vind ik zo leuk! Ik had een paar jaar geleden een witte russische dwerghamster, flipje. Die moest weg omdat mijn moeder allergisch was, en toen is ie bij de nieuwe eigenaar opgegeten door de kat :'(

En die hondjes in de etalage is inderdaad heel moeilijk. Ik snap niet dat dat nog mag tegenwoordig! In rijswijk zit ook zo'n zaak. Ik walg ervan, ze zitten in hele kleine kooitjes die ze helemaal volscheiten en worden aan jan en alleman verkocht :(

gonnie

Hoi Ankie
Prachtige hamster, en de naam hoort bij zo`n vent, wat ben jij verstandig dame , dat jij het puppie kon laten zitten, maar hoelng nòg ; :P :-X :P.
groetjes Gonnie

Monky

Hi Ankie,
Wat een leuke foto's.
Vandaag is bij mij de rosella Rossa in de boom beland. Er is gelukkig niets gesneuveld. Hahahaha. Het stond eigenijk best mooi met die kleurtjes  :D ;)

Wat een schetige hamsters....lijkt trouwens op die van de AH hamsterweken  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Agnes

Hoi Ankie,

Wat een lekker ding is die Bink zeg!
Ik snap Carine heel goed dat ze niet  om hem heen kon ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Kirsten

Hoi Ankie,

ja zoeen had ik er ook volgens mij,. oh en oh zo schattig,.
Past ie in een zakje van een overhemd?,. zo ja  ;D dan was de mijne evengroot. Als hij bij m'n vader ging zitten kroop ie altijd in z'n borstzakje vandaar.

Groetjes en Carine,. veel plezier met Bink :D
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Hoi

Wat een megagrote hamster zeg!!
Ik zal die van ons eens wegen, ik geloof nooit dat ie zover komt.
En puppies in de etalage??
Ik heb de vorige hond van mijn ouders in een dierenzaak in rotterdam gekocht, dit was 17 jaar geleden denk ik.
Ik wist amper dat ze op zo'n manier nog verkocht werden:ik snap dit ook eigenlijk niet waarom ze dit doen. Want inderdaad de doorsnee dierenzaak heeft toch helemaal geen ruimte hiervoor??
Zo, even gauw Boots wakker gemaakt:kijk zelf maar naar het weegresultaat.
Maar jij zegt dat het moeilijk te zien is bij een hamster of het een mannetje of vrouwtje is:hoe oud is Bink dan??Want het is heel erg makkelijk te zien hoor. De b.allen(als ik dat zo mag zeggen) vallen juist heel erg op bij een mannetje.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Valerie

He! Wanneer ben jij bij ons geweest, Caroline? Ik heb niks gemerkt.  :o  ;D Wij hebben dezelfde weegschaal!  ;)
Wat een scheetjes, die hamsters!  :-*

Mariska

Citaat van: Ankie op 16 december 2005, 17:51:48

Carine d'r nieuwe aanwinst ...hij heet Bink en weegt maar liefst 161 gram !!! :o

Aaaaah, ik smelt hier :-* :-* :-*
Wat een lieverd!
Ik kan me goed voorstellen Carine dat je hier verliefd op werd ;)
Wat een lekker ding, maakt mijn dag weer goed.

En Ankie,
Volgende keer toch maar weer aan de overkant lopen bij die rotwinkel in Stad >:(
Je word er ziek van als je dat ziet :'(
Goed dat je zo stevig in je schoenen stond ;)

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Oh en inderdaad, die sliertjes zijn zeer giftig hoor :o
Ook voor Kel!
Heel goed oppassen ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi ,hoi

Vandaag een lekkere drukke dag gehad !!!
Om 10.00uur de bus naar de Amsterdamse poort gepakt en daar lekker gewinkeld met Ed . Het was lekker rustig vergeleken met Almere ! In Almere wonen nu bijna 180.000 mensen ,maar de winkels zijn hier niet op gebouwd ,dus alles is propvol en beredruk bij de kassa ....een groot drama !!! Ze zijn wel flink aan het bouwen dus ik hoop dat het volgend jaar anders is ! Ook mis ik hier wat leuke winkels en het is gewoon saai !!! Sorry voor mij geklaag ,maar ik snap het gewoon niet ! Een leuke sieradenwinkel heb je hier niet eens en daar kan ik met mijn pet niet bij !!!! Maar gelukkig zijn we in A,dam wel geslaagd en dat is een pak van mijn hart ! ;D ;D ;D
Ik was nog even in een dierenwinkel in A.dam en daar liep een meisje rond met een valkje op haar schouder ,gewoon los ! Zijn vleugels waren tot ongeveer de helft geknipt !!!
Lijkt me niet de goede manier of vergis ik me ?

He Caroline...
Citaat van: Caroline op 16 december 2005, 20:57:10
Hoi Ankie,

Wij vergeven je hoor, druk druk druk, ja dat kan zeker met de feestdagen voor de deur, en ons dan nog wel verwennen met foto's.

Dus vergeven hoor!! :D ;)

En wat een megadikke en grote hamster zeg, zo heb ik ze nog nooit gezien en vooral de naam vind ik errrug mooi. ;) :)

Liefs Caroline

Ik blijf jullie gewoon verwennen hoor .....kan ik toch niet laten !
Ik ben blij dat je de naam mooi vindt en hij pas heel goed bij deze Bink !!! ;D Ik had hamster ook nog nooit zoooo groot gezien !

Hoi Roosje
Citaat van: Roosje op 16 december 2005, 21:18:41
Ooh hamsters vind ik zo leuk! Ik had een paar jaar geleden een witte russische dwerghamster, flipje. Die moest weg omdat mijn moeder allergisch was, en toen is ie bij de nieuwe eigenaar opgegeten door de kat :'(

En die hondjes in de etalage is inderdaad heel moeilijk. Ik snap niet dat dat nog mag tegenwoordig! In rijswijk zit ook zo'n zaak. Ik walg ervan, ze zitten in hele kleine kooitjes die ze helemaal volscheiten en worden aan jan en alleman verkocht :(

Wat zielig van Flipje ,moet er niet aan denken!

Voordat ik hier kwam wonen had ik het nog nooit gezien ,in Den Haag (waar ik vandaan kom) heb ik nooit hondjes in een etalage zien zitten . Ik heb wel gehoord dat ze al jaren bezig zijn om er wat aan te doen hier ,maar tot nu toe zonder succes! Zolang er mensen hondjes blijven kopen zullen zij ze blijven verkopen !

Ha Gonnie
Citaat van: gonnie op 16 december 2005, 21:49:15
Hoi Ankie
Prachtige hamster, en de naam hoort bij zo`n vent, wat ben jij verstandig dame , dat jij het puppie kon laten zitten, maar hoelng nòg ; :P :-X :P.
groetjes Gonnie

Verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen !!! ;D
Aan en pup kan ik echt niet beginnen....heb er geen tijd voor en kan dat Kelly ook niet aandoen ,dat vergeeft ze me nooit !
Maar het was niet makkelijk ,kan ik je vertellen !

He Monky
Citaat van: Monky op 17 december 2005, 00:32:33
Hi Ankie,
Wat een leuke foto's.
Vandaag is bij mij de rosella Rossa in de boom beland. Er is gelukkig niets gesneuveld. Hahahaha. Het stond eigenijk best mooi met die kleurtjes :D ;)

Wat een schetige hamsters....lijkt trouwens op die van de AH hamsterweken ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Lijkt me ook een mooi gezicht ,een rossella in een kerstboom !!! ;D
Ja inderdaad, daar doet Bink me aan denken !!!!
Hij kwam me al zo bekent voor !!! ;D ;D

Hi Agnes
Citaat van: Agnes op 17 december 2005, 15:27:56
Hoi Ankie,

Wat een lekker ding is die Bink zeg!
Ik snap Carine heel goed dat ze niet  om hem heen kon ;D

Groetjes van Agnes.

Ik snap Carine ook heel goed hoor en ze heeft het ook niet van een vreemde !!! ::) ::)

Hoi Kirsten
Citaat van: Kirsten op 17 december 2005, 15:47:35
Hoi Ankie,

ja zoeen had ik er ook volgens mij,. oh en oh zo schattig,.
Past ie in een zakje van een overhemd?,. zo ja ;D dan was de mijne evengroot. Als hij bij m'n vader ging zitten kroop ie altijd in z'n borstzakje vandaar.

Groetjes en Carine,. veel plezier met Bink :D
Kirsten

In een beetje flinke borstzak moet hij wel passen  !!
Het is een heel leuk en errug zacht diertje .
De dwerghamster zijn veel bewegelijker en Bink is wat rustiger ! Allemaal poepies !!!!

He Caroline
Citaat van: carco op 17 december 2005, 16:20:40
Hoi

Wat een megagrote hamster zeg!!
Ik zal die van ons eens wegen, ik geloof nooit dat ie zover komt.
En puppies in de etalage??
Ik heb de vorige hond van mijn ouders in een dierenzaak in rotterdam gekocht, dit was 17 jaar geleden denk ik.
Ik wist amper dat ze op zo'n manier nog verkocht werden:ik snap dit ook eigenlijk niet waarom ze dit doen. Want inderdaad de doorsnee dierenzaak heeft toch helemaal geen ruimte hiervoor??
Zo, even gauw Boots wakker gemaakt:kijk zelf maar naar het weegresultaat.
Maar jij zegt dat het moeilijk te zien is bij een hamster of het een mannetje of vrouwtje is:hoe oud is Bink dan??Want het is heel erg makkelijk te zien hoor. De b.allen(als ik dat zo mag zeggen) vallen juist heel erg op bij een mannetje.

Groetjes: Caroline.

Boots lijkt errug veel op Bink !!!! Maar Bink is ongeveer een dwerghamster zwaarder...zo'n 30 gram dus !!!
In de dierenwinkel waar Carine Bink heeft gekocht hebben we 3 verschillende werknemers gesproken in 3 dagen ...de eerste vertelde ons dat hij 7 weken is....de tweede vertelde ons dat hij 9 weken is en de derde vertelde ons dat hij 5 of 6 weken is !!! Ik weet het dus niet zo goed !!!! Maar hem goed gekeken en echte ballen ....ik zie ze niet duidelijk ????
Misschien komt dat nog of is het toch een vrouwtje !

Ja ,puppies in de etalage is eigelijk niet meer van deze tijd he ???? Ik moet wel zeggen dat ze een redelijk ruimte hebben ,maar het is en blijft een triest gebeuren....soms zitten er ook kittens in de etalage ...ze wisselen af !

He Val
Citaat van: Valerie op 17 december 2005, 19:56:19
He! Wanneer ben jij bij ons geweest, Caroline? Ik heb niks gemerkt. :o ;D Wij hebben dezelfde weegschaal! ;)
Wat een scheetjes, die hamsters! :-*

Jullie ook al ?????

Ha Buuv
Citaat van: Mariska op 17 december 2005, 20:56:22
Citaat van: Ankie op 16 december 2005, 17:51:48

Carine d'r nieuwe aanwinst ...hij heet Bink en weegt maar liefst 161 gram !!! :o

Aaaaah, ik smelt hier :-* :-* :-*
Wat een lieverd!
Ik kan me goed voorstellen Carine dat je hier verliefd op werd ;)
Wat een lekker ding, maakt mijn dag weer goed.

En Ankie,
Volgende keer toch maar weer aan de overkant lopen bij die rotwinkel in Stad >:(
Je word er ziek van als je dat ziet :'(
Goed dat je zo stevig in je schoenen stond ;)

Liefs
Maris!! :-*

Voorlopig ga ik er niet meer kijken hoor !!! Als ik met Carine in stad ben wil zij er meestal wel even kijken en dan kan ik het niet laten om met haar mee te gaan ,maar de volgende keer loop ik door...stel je voor dat ik me dan niet kan beheersen !!? Zou niet goed zijn !
Kelly kijkt niet naar die sliertje om hoor en de valkjes hou ik er uit de buurt !!! Bedankt voor de waarschuwing !

Ik ga nu lekker even in bad en me heerlijk ontspannen !
Morgen naar de verjaardag van een vriendin van Dianne ( met wie ze op vakantie in Portugal is geweest) en jullie mogen raden wat we voor haar hebben gekocht !!!!
In overleg met de ouders hoor !!! Het is geen valkje zal ik vast verklappen !!!!

Groet van Ankie

Caroline

Ook een Bink??

Veel plezier morgen!!

Liefs Caroline  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Hoi Ankie, ik heb dezelfde weegschaal en zou ook wel zo'n Bink willen. Maar waar moet ik hem laten  :D :D
Het is wel een schatje!!!!

Veel plezier op de verjaardag. Ik ben benieuwd of het kado in de smaak valt  ;) Dat zal wel goed zitten denk ik  :D

Groetjes Gerda