27 juni 2025, 23:51:22

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi

Carine is nu beneden en heeft Zazou & Nala net los gelaten , ze riep me om te vertellen dat Zazou net even in de kerstboom gelandt is dus ik ga gauw kijken ! :D :o.

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Waaaaaaat?!?!?! An eagle has landed, maar dan anders?!?
Ben benieuwd of je een foto weet te maken.....

Peet

Mariska

Hoi Ankie,

Hoe zag het eruit, Zazou in de kerstboom ;D

Wat een mooie tak heb je gekocht zeg :o
Bij mij zijn ze er echt helemaal gek van, maar ik heb 1 probleem, ik kan er niet bij als ze terug moeten ;D
Gelukkig is Mike nog thuis ;)

Ik snap wel dat ze een beetje hun huis kwijt zijn hoor, dat gebeurd hier ook als ik alles verander.
Maar dat gaat wel weer over en dan gaan ze alle nieuwe plekjes ontdekken. Dit duurt vaak wel een paar dagen.

Mooie foto's had je ook weer gemaakt :D
Ontdeugende Sjonnie in de valkjeskooi ;D
Allemaal waren ze leuk ;)

Nou gauw weer even naar mijn dagboekje want ik heb weer nieuws!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi

Helaas ik heb Zazou niet in de boom gezien , maar merk wel duidelijk dat ze wat vrijer worden weer !!!
Samen heel veel bij me gezeten terwijl ik in de keuken bezig was en de grasjes wordern echt steeds ondernemender !!!!
Hadden we niet meer van ze verwacht !!!!

Geluukig zijn ze weer lekker aan het vliegen !!!

Met z'n alle .....! ;D

;D :D

Zal vanavond nog een foto maken ,dan zie je de lichtjes beter !!! Het is wel een hele echte !!!!

;D :D

Wat zou ik moeten doen als ze niet meer zouden vliegen !!!!

::) ;D

Je kan hier van de vloer eten ,want er ligt genoeg ! ;D

Ach Maris , ik kan er ook niet zo bij hoor ,maar daar hebben wij al gauw last van , pak meestal een stoel en dan kan ik er wel bij ::) ::).
Ik heb die tak gekocht in de plantenzaak in de passage in stad !!!
Ik moet weer stoppen ,want de plicht roept !!!

Groet van Ankie

bobbie

Hoi Ankie,

Natuurlijk!!! Roze kerstballen!!!! Stom dat ik daar zelf niet op kom :P. Je hebt een mooie boom hoor Ankie, ik plaag je maar.

Ook weer mooie vliegfoto's.

Omdat jij de expert bent zet ik nu mijn eerste vliegfoto in jouw dagboek ;D. Hij is zo slecht als maar kan, maar toch ben ik er trots op:

Het begin is er ;D ;D ;D.

groetjes, Nel ;D

Caroline

Hoi Ankie,

Leuke foto's weer hoor, en als ze niet meer zouden vliegen kun je altijd nog op-de-grond-loop-foto's maken, die vind ik ook leuk.  :D

Mooi hoor, je kerstboom, je kunt wel zien dat het een echte is hoor, ik heb zelf ook altijd een echte, de neppers ruik je niet als je thuis komt.  :P

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Nel

Ik ben zeervereerd dat je je eerst vliegfoto bij mij plaatst!!!!!
Wat lief van je !!!  ;D ;D Ik vindt hem errug mooi hoor ,het begin is er en je kan duidelijk zien dat het een vliegend valkje is  ;D ;D. Je mag heel trots zijn hoor !!!
Ik heb geen roze kerstboom ,hij is meer paars !!! Maar er hangen wel hele kleine roze balletjes in ...hoe kan het ook anders! Ik zou graag een hele roze willen ,maar om allemaal nieuwe ballen te kopen gaat me ook wat ver !!!

He Caroline....nou de valkjes vliegen weer hoor !!!
Maar zodra het kan zal ik een loopfoto maken !
Voor mij gaat er ook niks boven een hele echte boom !!!!

Gisteren nog even in de dierenwinkel hier geweest we konden het toch niet laten....even naar de valkjes gekeken. Er zaten er nog 2 ,dus 1 is verkocht . Ze zien er niet heel erg mooi uit ,maar zitten dan ook al maanden in een heel klein kooitje !
Zoooo zielig!!!!
Carine is weer verliefd en dit keer op een soort van reuze hamster. Er zaten 3 hamster maar zoooooo groot !!! Had ik echt nog nooit gezien ! Ik ben bang dat ze er vandaag of morgen 1 koopt .....ik heb het verboden ,maar wie ben ik ?
Het waren ook scheetjes hoor ,zag er echt heel aandoenlijk uit ,maar je kan niet alles kopen wat er schattig en lief uitziet !
Ik ben benieuwd of ze zich kan beheersen !

Groet van Ankie

Kirsten

Hoi Ankie,

wat fijn dat Nala en Zazou weer door de kamer vliegen,. het is natuurlijk ook raar als er ineens een kerstboom op je oh zo vertrouwde plek staat.
Maargoed we zijn weer schandalig verwend met vliegfoto´s en ik vond ze zoals gewoonlijk weer prachtig :D

Hoe waren de gesprekken op school?

Ik snap dat je het niet kon laten om even te kijken of ze er nog zaten,. ééntje is er gelukkig al verkocht.
En bedoeld je dochter een goudhamster misschien?,. zo´n beige met witte?,. want die had ik ook ,. zo´n moppie, ik baal er alleen van dat zulke beestjes gewoon niet zo oud worden,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi

Even snel ,want ik moet zo weer naar de stad !
Zazou en Nala zijn gisteren lekker lang uit de kooi geweest en
beginnen de kerstboom te ontdekken ! Als ik tijd heb zal ik weer foto's plaatsen ...maar nu even niet .

He Kirsten....de gesprekken op school waren prima en ik had ook niet anders verwacht ! ;D.
Morgen gaat Carine met Ed nog een kooi halen want er komt inderdaad een goudhamster bij en wat voor een . Het is een reuze goudhamster....zoiets heb ik nog niet eerder gezien. Morgenavond gaat ze hem halen....ze kan het niet laten :o ::).
Huisdier nr.12 dan dus !!!

Tot gauw en de groeten van Ankie

Agnes

Hoi Ankie,

Een REUZE goudhamster??

Die wil ik wel eens zien ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hoi Agnes

Vanmiddag gaat Carine hem kopen en ik zal uiteraard gelijk foto's van hem maken !! ;D
Ik hoop dat ik vanmiddag nog even tijd vindt om op het forum te komen ,maar ik kan niks beloven .....maar doe mijn best !

Met Zazou en Nala gaat het prima....ze beginnen nu om de sliertjes uit de boom te halen via de bank en de naalden vinden ze errug boeiend !!! :o :o

Groet van Ankie

Valerie

Hee Ankie,

Leuke boom! De onze staat nu ook. Ik heb gisteren de vloer schoongemaakt en de boom in elkaar gezet. Han heeft gisterenavond de eerste lichtketting erin gedaan van  100 lampjes. Ik dacht " is wel voldoende, ik tuig hem verder op". Mooi niet, want de dimmer vind het te weinig en werkt dus niet. Moet ik nog wachten tot Han de andere lichtjes erin heeft. Mss kijk ik wel of ik het zelf kan.  :P

gonnie

Hoi Ankie

Kijk je wel goed uit want die sliertjes als ze daar iets van binnen krijgen worden ze ziek , het staat ergens op het forum hier een heel verhaal , ze mogen dus van mij echt niet landen op de kerstboom, wel weer hele mooie foto`s, en allemaal is ook een toevalstreffer of maak je dat vaker mee.

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi

Even snel wat laten zien !!!!

Ik zal zorgen dat ze niet van de sliertjes eten Gonnie ...bedankt voor de waarschuwing !
Allemaal samen maak je niet zo snel mee en we hadden de grasjes op dse grond gezet ,want die landen uit zichzelf nooit op de grond !

Ik kom zo snel mogelijk bij je kijken hoor Val. ,maar ik heb het op het moment heel errug druk en gewoon even geen tijd :-[ :-[.

De kerstboom wordt steeds intressanter !!!

Zazou vindt het errug boeiend !!!

Carine d'r nieuwe aanwinst ...hij heet Bink en weegt maar liefst 161 gram !!! :o

Zie het verschil met een dwerghamster!!!

Toad de dwerg , weegt 36 gram !

Gelukkig zat hij nog in een andere doos ,anders waren we Bink verloren onderweg !!!

Moet gauw weer even wat aan het eten gaan doen ,maar ik kom zo snel mogelijk weer in jullie dagboeken kijken hoor !!!!
Vergeef het mij !!!!

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Hahaha die Ankie!

Het stopt bij jullie ook nooit met de nieuwe huisdieren he?!  ;) ::) :P Wat een heerlijk dikkerdje hebben jullie gekocht, of is ze wellicht zwanger van zo'n 8 jongen?!  :o :o :o
Tjee... die Bink!

Leuke foto's van de valkjes bij de kerstboom! Die met de lichtjes aan vind ik erg sfeervol!

Groetjes,
Peet