29 juni 2025, 02:35:38

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Peet

Ik heb geprobeerd ze gisteren allemaal tegelijk
te fotograveren ,vliegend dus! Maar helaas vlogen ze allemaal een andere kant op. ;) Maar je hebt gelijk ,ik ben toe aan een nieuwe uitdaging. Maar wel een mogelijke ,anders maak ik helemaal geen kans! :P.

Groet van Ankie

Gerda

Hoi Ankie,

Ik ben blij dat het weer goed gaat met grasje Sjonnie. Het is wel een mooierdje, prachtige kleuren.
Maar ja, ik heb een zwak voor die drukke kwetteraars!!
Hier achter me zitten er ook twee te borrelen en pruttelen in hun slaap. Ze dromen hardop!!!

Groetjes Gerda

Christine

ik wil een druifje en sjonnie je hebt het heel goed gedaan ik wist dat alles inorde ging komen en heb stiekem voor je geduimt zonder ankie dat wist :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Ankie,

Wat fijn dat alles met jullie grasje weer goed gaat,.
goeie berichten en weer prachtige foto's! de foto van Kelly,. ohh super!<. als er een fotowedstrijd luieren zou zijn,.
Zou ze zeker winnen!

groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

15 september 2005, 13:46:01 #1504 Last Edit: 15 september 2005, 13:55:47 by Ankie
Hoi ,hoi,

He Christine ,de druiven zal je wel moeten komen halen . Ik heb er meer dan genoeg en weet eigelijk niet goed wat ik ermee moet !!! Mijn buurvrouw maakte er wijn en jam van ,maar die hebben geen tijd ,want ze gaan verhuizen :P.
Heel lief dat je voor ons geduimd hebt !

Hoi Kirsten , Kelly geniet van het luie leventje en ligt regelmatig languit om over haar buikie gekriebeld te worden ;D.

Hoi Greda ,volgens mij kunnen grasjes gewoon niet stil zijn ;D ;D ;). Komt altijd wel een geluidje uit :D.

Voor de liefhebbers nog even wat foto's en om Petra niet te vervelen heb ik dit keer geen vliegfoto's ;D ;). ;)

Groet van Ankie

Petra op het werk

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh, zo bedoelde ik het niet hoor, maar dat wist je best wel, mutsje!  ;D ;D ;D

Maarre.... dat je door mijn uitdaging deze prachtige foto's plaatst,  maakt je geintje weer helemaal goed hoor!!!
Leuk die bijna-zoen-foto van Kel met Zazou!

Groetjes,
Petra

Christine

tja ankie kan je ze niet opsturen ??? haha neen het is goed geniet jij maar lekker van de druiven, mooie foto's en vooral die van zazou en kelly elkaar aanstaren :-* :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ankie

Ik weet wel dat je het niet rot bedoelde hoor Peet.
;) ;)

Petra en Cheeky

I know!  ;D
Ik bedoel eigenlijk nooit iets rot en als ik echt iets rottigs wil of moet zeggen, doe ik dat recht voor z'n raap, dussssss....! ;D ;D ;D
Maar dat het met een vette knipoog was, had ik al begrepen hoor!  ;D ;)

Hoe staat het met de loodgietersvoorwerkklusjes.... (hahaha, ik heb een nieuw woord gevonden....)

Gr.
Peet

Ankie

Praat me er niet van !!!! :P :P :P

Een tip Peet : begin op tijd met het laten maken van offertes.
We hebben nu iemand ingeschakeld die alles voor ons gaat doen ...maar het kost wat hoor!
Zaterdag beginnen we zelf (met hulp van een vriend)met het slopen van het aanrecht. Kan ik niet meer afwassen in de keuken ,lekker even beetje bivakkeren. :o ;) ::) :P.
Ik heb allerlei magnetronvoer gehaald en het is maar voor een kleine week. Maar ik begin liever wat eerder dan dat we alles op het laatste moment moeten gaan doen.
Woensdag worden alle leidingen enzo gelegd!
Spannend hoor !

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Tja, het is wel het mooiste als je al het werk door 1 persoon kunt laten doen... maar daar zit ook direct een kostenplaatje aan vast!

Wij krijgen een nieuwbouw appartement dat pas in april/mei wordt opgeleverd. Pas dan komt er een mannetje voor de vloer, een andere voor de muur, weer een andere voor de keuken etc.... dus dat is wat het voor ons spannend maakt... een goede planning kun je dan nl. nooit maken! Alleen globaal. En dat haaaaaat ik, want ik hou ervan om alles te regelen van te voren...! ;) ;D

Groetjes,
Peet

Ankie

Hoi Peet

Maar dat gaat dan over de aankleding van je woning ,want ik neem aan dat je verder niks hoeft te verbouwen toch ?
Een goede planning maken is in deze brance niet te doen ,want of ze vergeten je te bellen of langs te komen of weet ik veel wat. Er gebeurd altijd wel iets ,maar uiteindelijk komt het allemaal goed ! :D. Positief blijven!
Is Cor niet een beetje een doe het zelver of net als wij hier een laat het doener? Anders schakelen we Aad in ,da's toch een bouwvakker ?? ;D ;).

Groet van Ankie

Christine

je kan zazou toch inschakelen voor al het sloopwerk te doen of is ie geen grote slopen? of nala? of je grasjes dan is dat al werk uitgespaart :-*

Ankie

He Christine

Zazou is wat dat betreft aangestoken door Nala :P.
Ze slopen op het moment de verkeerde dingen en volgens mij zijn ze bezig om een eigengemaakt nestkastje te bikken in mijn stenen muur en da's niet echt de bedoeling.
Als ik ze nu de keuken laat slopen dan krijgen ze misschien de smaak wel te pakken en gaan ze gewoon door als mijn nieuwe keuken staat ;) :( :o.
Mijn grasjes slopen alleen de horren die voor mijn ramen hangen. Die hangen er nu meer voor de vogels dan om insecten buiten te houden!

Groet van Ankie

aad

Citaat van: Ankie op 15 september 2005, 22:18:26
Hoi Peet

Maar dat gaat dan over de aankleding van je woning ,want ik neem aan dat je verder niks hoeft te verbouwen toch ?
Een goede planning maken is in deze brance niet te doen ,want of ze vergeten je te bellen of langs te komen of weet ik veel wat. Er gebeurd altijd wel iets ,maar uiteindelijk komt het allemaal goed ! :D. Positief blijven!
Is Cor niet een beetje een doe het zelver of net als wij hier een laat het doener? Anders schakelen we Aad in ,da's toch een bouwvakker ?? ;D ;).

Groet van Ankie

Goedemorgen Ankie ik zie dat dat mijn naam genoemd is hier ..tja Almere is niet zover .. ik ga er weleens heen op de fiets ,zit een zus van me in de Klarinetstraat ;)
Maar ben toch blij dat ik af en toe weekend heb hoor ...heb de daagjes nodig om bij te komen .. maar wie weet een keer een bezoekje  :P
Enne terugkomen op iemand de schuld geven ... tis gewoon Ria der schuld  ;) en een beetje me eigen  ;)
Trouwens ook hele leuke en mooie foto's  :)

Groetjes Aad