5 juli 2025, 07:01:29

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Rianne

aad

Ankie

Da's mooi Aad,want dan hoeven we je teminste niet te betalen!
Op de fiets van jou naar Almere ,lijkt me toch wel een aardig eind! Maar je bent altijd welkom hoor !
Ik woon in Haven ,is niet ver bij muziekwijk vandaan.

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Citaat van: Ankie op 15 september 2005, 22:18:26
Hoi Peet

Maar dat gaat dan over de aankleding van je woning ,want ik neem aan dat je verder niks hoeft te verbouwen toch ?
Een goede planning maken is in deze brance niet te doen ,want of ze vergeten je te bellen of langs te komen of weet ik veel wat. Er gebeurd altijd wel iets ,maar uiteindelijk komt het allemaal goed ! :D. Positief blijven!
Is Cor niet een beetje een doe het zelver of net als wij hier een laat het doener? Anders schakelen we Aad in ,da's toch een bouwvakker ?? ;D ;).
Groet van Ankie

Klopt ja, Ankie! Het gaat "alleen" om de aankleding en is geen verbouwing. Maar toch... er moet best een hoop gebeuren voordat we erin kunnen... het zal allemaal ook beslist wel goedkomen, maar ik vind het altijd moeilijk om dingen niet zelf te kunnen regelen en de touwtjes uit handen te moeten geven...  Die Aad, is dat zo'n Bob de Bouwer??? Mag best komen helpen hoor, maar die heeft ook zijn rust nodig... lijkt me best een zwaar beroep nl.!

Wat een slopertjes die valkjes van jou! Maar ja, met al dat geklus in jouw huis, verbaast het me niet echt: ze worden gewoon besmet met het klusvirus!  ;D ;D ;D En in valkentaal is dat: het sloopvirus!  ;D ;D ;D

Groetjes,
Peet

Ankie

Hoi ,hoi,

Citaat

Wat een slopertjes die valkjes van jou! Maar ja, met al dat geklus in jouw huis, verbaast het me niet echt: ze worden gewoon besmet met het klusvirus! ;D ;D ;D En in valkentaal is dat: het sloopvirus! ;D ;D ;D
Citaat

Dan vraag ik me toch af waarom ze wel besmet raken met het sloopvirus en niet met het poetsvirus? Zou wel ff lekker zijn af en toe,toch? ;D ;).
En wat Aad betreft ....een echte bouwvakker moet wel ergens tegen kunnen....(geintje hoor Aad) ::).

Nog even voor de gezelligheid wat foto's laten zien... :o ;D

Kon het toch niet laten hoor !;D :D

:o :P

:-X

:o :D

;D

::)

Groet van Ankie

Ik zie dat er met de Quote iets niet goed is gegaan ,maar heb geen tijd(en zin) om het te veranderen. Ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen ...volgende keer beter!

Ozzie

Hallo Carine,

wat heb jij mooie valkjes! Beetje jaloers...

groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Petra en Cheeky

Ha Ankie!

Wat een mooie foto's weer joh, met name die close-up van Zazou. Ik kon het niet nalaten om 'm te kopieren om er in photofiltre een kadertje om te plaatsen, maar al knutselend werd het iets heeeeel anders, maar wel grappig. Kijk maar:

Enne.... zwart leer staat me niet hoor Ankie!  ;) ;D

Groetjes,
Peet

Ankie

Hoi,

Wat onwijs lief van je Peet !!!
Hij is echt leuk ! Bedankt hoor !!!
Zou er eigenlijk een poster van moeten hebben!
Moet weer gauw naar mijn keuken ,nou ja keuken is een groot woord !

Groet van Ankie

Rianne

Ik word er duizelig van Petra! Maar wel leuk gedaan! :)

hippysuus

Oh lief die foto met dat bekkie open :D, dat met die vliegfoto's gaa mij ook ooit nog wel eens lukken hoop ik, dat vind ik toch wel heel mooi uitzien hoor!

gonnie

Hoi Ankie
hee bedankt dat je me nog een prettige vakantie wenste ik had het op de valreep nog even gelezen, en nog bedankt voor de leuke felicitatie,
gaat bij jullie alles goed ,ondanks het sloop werk , nog even en je bent er vanaf gelukkig.
leuke foto`s van zozou en nala.
Groetjes Gonnie

Lin

Hey,

Leuk ik was ook wel toe aan andere fotos dan vliegfotos. Want je probeert ons met de vliegfotos alleen maar jaloers te maken!  ;)

Hoe vinden je kinderen de valkjes? nog steeds erg lief en je man?

Ik vind die tweede foto wel leuk met die bek open. volgens mij volg jij ze de hele dag met je camera.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

wat een mooie foto's en vooral die foto die petra er bij gemaakt hebt ik keek wel ineens dubbel op zoveel zazou'tjes :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ankie

Hoi

Zo ,daar was ik weer even.
Met ons gaat alles prima...ik heb nu alleen geen keuken meer.
Heeft ook z'n voordelen hoor ,maar ik zou blij zijn als het
vrijdag is :D.
Met Zazou & Nala gaat het prima ,alleen Zazou zit ,als hij los is,de hele tijd aan mijn muur te knagen en daar ben ik wat minder blij mee. Maar goed ,dat gaat wel weer over .

He Lin.
De dames en Ed zijn ,net als ik , nog steeds helemaal
weg van onze valkjes....kan ook niet anders!
Inderdaad , ik achtervolg Zazou & Nala ,met mijn camera, maar niet de hele dag hoor ;).

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Heeeee Keukenloze Keukenprinses!

Wat nu? De rest van de week naar McDonalds? Of ben je meer van de catering bellen of de snackbar belagen?
Hopelijk komt alles vrijdag weer helemaal goed! Dan heb je dat ook weer achter de rug!   ;)

Wat grappig dat Zazou van de muren eet... Heeft-ie teveel naar het Sprookje van Hans en Grietje geluisterd en denkt-ie dat het snoep is, offe... vindt-ie het gewoon lekker om jou te plagen?  ;D :-\

Groetjes,
Petra