27 juli 2025, 15:39:36

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Carine

3 mei 2005, 00:55:54 #240 Last Edit: 3 mei 2005, 00:58:46 by Carine
Hier kun je het ratelgeluidje van zazou horen! weten jullie wat het betekend?!  ???

ZAZOU's GELUIDJE

p.s. bedankt roxanne!!!!  :-*

Kirsten

Hoi hoi,

Ik moet altijd zo lachen,. Als ik hier geluidjes afspeel van het forum, gaat de hele kamer uit z'n dak ;D

erg leuk :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

zazoe

Hoi Carine,

Ook hier werd er (wordt nog steeds eigenlijk) heftig gereageerd op Zazou's geluidje.  ;D

Het klinkt wel grappig, lijkt wel zo'n stuk vuurwerk dat heel snel rondjes draait over de grond, die ratelen ook zo.  ::)

Ankie

3 mei 2005, 14:03:53 #243 Last Edit: 3 mei 2005, 14:10:09 by Ankie
Hoi

Als Zazou zijn eigen geluid hoort, gaat hij compleet uit zijn dak. ;D .Wat wij ons afvragen is of er meer valkjes zijn die dit geluid maken en of het een of andere betekenis heeft  ????
Gisteravond is Zazou samen met de grasjes losgeweest in de kamer. Was heel spannend!!! Zazou was toch wel zeer geintresseerd in deze kleine, snelle,zeer behendige vogeltjes.
Hij vloog ze achterna en probeerde af en toe de staart te pakken van 1 van de 2. Kazooie was een beetje bang voor Zazou maar Sjonnie liet zich niet wegjagen :).Ik vond het toch wel een beetje eng,want Zazou is zo groot vergeleken met die grasjes. ;D

Sjonnie en Zazou hebben wel even aan elkaars snavel gezeten en dat zag er erg leuk uit.(foto's komen nog).
Maar Zazou ging na een poosje gewoon weer met zijn touw spelen en alleen als de grasjes gingen vliegen ging hij ze achterna. Toen wij allemaal moe waren (vooral ikke) hebben we eerst Zazou in zijn kooi gezet (met behulp van zonnebloempitten) en toen moesten de grasjes nog.
Ik had er een hard hoofd in ,maar tot mijn grote verbazing kon ik ze met behulp van wat trosgiert zo op mijn hand
krijgen en in hun kooi zetten(ik durfde bijna geen adem te halen) ;D :D ;) ;D :D ;).

Leuk Natas, dat je Zazous dagboek ook gaat volgen. Ik volg jou dagboek ook ,heb je filmpje ook bekeken en vind Joepie een echte artiest. En het water in de plantenspuit was ook niet koud hoor!!! Dat willen we onze verwende vogeltjes niet aandoen.
Knuffies van Zazou,groet van Ankie en de rest.

Rianne

Nou, Zazou heeft hele verhalen maar ik snap er geen snars van! ;D

Ankie

IS ER NOU NIEMAND DIE VALKS KENT ;D ;D ;D ;D ;D

Kirsten

Haha nee ik ook niet,. er zit er ééntje hier binnen die hele verhalen tegen me houdt, maar ik snap er nog steeds niets van en fluit maar gewoon een beetje terug ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Even flink geschrokken net:

Carine was weg vanmiddag,dus ik lekker haar balkondeur open gezet. Had ik niet in de gaten dat ze thuis komt en ze neemt gelijk Zazou mee naar haar kamer. Je kan het je al voorstellen......Gelukkig had ze snel in de gaten dat de deur open stond en kon ze op tijd ingrijpen. Domme mamma....wie zet er nou een deur open.  :P :-[.
Jeeeee ,je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren :o :o :o :o

Ankie

Dianne

Heey,
Het gaat goed met Zazou.
Maar we hebben nog geen idee wat dat gerattel nou is ???
Zazou doet vaak dingen die hij niet mag ::) Bijvoorbeeld in planten zitten en op de lamp zitten die boven de tafel hangt tijdens het eten ::)
Voorderest is Zazou echt heel erg lief

Doeg Kuss  :-*

Gerda

3 mei 2005, 16:42:37 #249 Last Edit: 3 mei 2005, 16:44:21 by Gerda_T
Jee dat is schrikken.
Misschien een idee om een hor of soort voliere deur voor de balkondeur te maken, wil ik voor mijn keukenraam ook nog doen. PPPFFFFF je moet er niet aan denken zeg!!!

Mijn grasjes kennen valks, maar dat proberen ze mij uit te leggen in de grasjestaal, dus daar snal ik niets van ;D ;D

Groetjes Gerda

PS hier ging Nezumi overal zoeken waar het verstopte valkje zat!!!

Ankie

Hoi Gerda

Is misschien geen gek idee, in de keuken en de huiskamer heb ik ook horren bij de bovenraampjes.De grasjes en Zazou vinden het heerlijk om daar in te hangen ;D. Met name de grasjes proberen het wel te slopen ;D.

Leuk hoe de andere valkjes op het geluid reageren .Arme Nezumi ;).
Jammer dat je geen grasjes verstaat . ::)

Knuffies van Zazou ,groet van Ankie en de rest

Cor_en_Petra

3 mei 2005, 18:04:44 #251 Last Edit: 3 mei 2005, 18:16:33 by Cor_en_Petra
Heeeee Zazou!

Wat maak je raar geluid joh, dat ken ik helemaal niet! Ik maak weer hele andere geluidjes!  :o  Ik kan je dus helaas niet helpen! Dit valkentaaltje versta ik ook niet! Of heb je soms ook een ratelslang thuis en heb je daarnaar geluisterd?  ;D

Soms, als ik heel erg verontwaardigd ben of mijn zin niet krijg, dan blaas ik, maar gelukkig doe ik dat niet zo vaak.

Liefs van Cheeky & Petra

Ankie

Heeee Cheeky

Blazen doet Zazou ook als hij boos is of zo,maar hij blaast maar heel af en toe.Vooral toen hij hier net was, nu eigelijk zelden meer.
Er zijn hier veel dieren ,maar Zazou is de enige die dit geluid maakt en nog veel meer andere geluiden ;D :D.

Knuffies van Zazou ,Ankie en de rest

aad

ha diane

Via die klep van een moeder van jullie  ben ik nu hier terecht gekomen ;D(geintje)
Leuk hoor en vooral die foto,s op de kooi van de hamster   ::)
Enne ik had vroeger kleine kikkertjes ,die ontsnapte uit een jampot ,allemaal bij mijn vader en moeder in de slaapkamer  ;D
Zal nog ff een foto van mijn valkje plaatsen.

Groetjes Aad   en knuff van Lucky

aad

hoi Carine

Bij je zus had ik het al gezegd ....via die klep van een moeder ben ik hier terecht gekomen  ;D
Maar voor dat ze boos wordt ,zeg maar dat ik het leuk vond . ::)
En idd lijkt wel een dierentuin bij jullie ,wij hadden vroeger thuis ook van alles marmotten konijnen hamsters katten en een hond .
En ik lees dat jullie uit Almere komen ,ik kom daar ook weleens ,er woont een zus van me in de Muziekwijk  :)
Kom vast nu wel meer hier ff neuzen .

Groetjes Aad  en knuff van Lucky