27 juli 2025, 13:24:18

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Dianne

Heey,
Wat een mooie valkparkiet zeg ;D
Leuk he kleine kikkervisjes :D

Zo wordt het meer een kikkervisjes dagboek dan een valkparkieten dagboek :P haha.

Doeg :-*

gonnie

Goh zeg hebben jullie even geluk gehad ,je moet er inderdaad niet aan denken zeg , of je maakt iets op de buitenkant v.d deur zodat iedereen wee tdat er een raam open staat , maar natuurkijk is een hor echt nodig bij jullie gezien de andere vogels die ook hun kans zullen grijpen.

Groetjes Gonnie

Lin

Hey

\Wat heb je al veel fotos geplaatst. Ziet er echt goed uit mooie ruime kooien. Als het geen geslis of een blaas geluid is zoals katten dat wel eens kunnne doen maar echt een geluidje. tja dan lijkt me het gewoon een geluidje. ;D

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Carine

Hallow Allemaal!
We hebben vandaag en gisteren weer leuke foto's gemaakt...

Hieronder eerst twee foto's van onze grasjes:
Kazooie:

Ik en Sjonnie

De eerste ontmoeting tussen Sjonnie en Zazou! ;D

Hier zie je goed hoe de grasjes bij elkaar blijven zitten alsof ze één zijn  :P

Zazou heeft veel nieuwe vriendjes gemaakt! Ook onze cavia vond hij wel interessant!

Deze foto wilde ik er eigenlijk alleen even opzetten om mijn moeder te pesten ;) Ze kijkt wel heel erg leuk he?! ;D

Groetjes, Carine en knuffel van Zazou! :-*

gonnie

hoi

Wat een ontzettende mooie grasjes zeg , wijzelf hebben ook die kleurtjes gehad ,wat zullen jullie genieten , en zo te zien gaat het helemaal goed zo alle drie bij elkaar ,echt super

Groetjes Gonnie

Mandy

Leuke foto's hoor, ook van de hele beestenboel buiten. 8)
En mooie grasjes ook, mooie kleuren. :)
En dat geluidje zegt me niet veel bijzonders, dat hoor ik hier ook wel eens. De meeste valken hebben ook hun eigen geluidjes, Zazou dus ook. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

Hoi Zazou,

Volgens mij heb je een beetje te veel naar je pappa's geluisterd, want die kunnen dat geluid ook maken.
Het komt helemaal goed met je, over een tijdje zal je hoogstwaarscijnlijk leren praten, en kan je meer geluiden maken.

:-* Lique

Rox4nne

Hai Carine,

Wat een leuke foto's en die kleuren van je grasjes,
wow!
Zazou vermaakt zich wel bij jullie zeg!

Dat geluidje van hem, klinkt ook zooo lief, hij is lekker aan het oefenen, ik denk dat het een natuurtalent is ;)

Liefs,
Roxanne

Rianne

Wat een leuke grasjes, mijn broer en ik hadden er vroeger ook ieder 1 maar die waren niet handtam. Mijn broer had een gele en ik een blauwe. Vind ze nog steeds erg leuk... :)

Dianne

4 mei 2005, 11:32:43 #264 Last Edit: 4 mei 2005, 11:34:18 by Dianne
Hallo,
Het geluidje van Zazou is te horen in Zazou's Dagboek.
Het dagboek van mijn zus ;D
Onze Cavia Banjo maakt ook wel eens zo'n geluid,
zou Zazou het daarvan kunnen hebben ???

Doeg Kuss  :-*

gonnie

Het is nu toch wel duidelijk wat het geluid is wat zazou produceert , of twijfelen jullie nog .
Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

We hebben bericht van Lique gehad en het geluid wat Zazou maakt ,heeft hij waarschijnlijk afgekeken van zijn vader ,die maakte dat geluid ook.Dus het is nu duidelijk. ;D
Het is allemaal nog heel nieuw voor ons en Zazou is gewoon een lekkere eigenwijs kwetteraar ;D. We hopen dat hij straks ook woordjes zal zeggen ;D :D. We doen ons best, fluiten nu de hele dag het Aanvallen riedeltje,

Knuffies van Zazou,groet van Ankie en de rest

Lique

Hoi Ankie,

Het is echt een talentje hoor en zeker als hij het geluid nog kan herinneren van Jaco en Shaggy.
Ook Rudie en Coco maken dit geluid, dus als ze dit geluid maakten deed gelijk iedereen dit ihhihih.

groetjes Lique

Ankie

Hoi Lique

Het is echt een heel apart geluid en volgens mij gaat hij er nog veel meer mee doen !!!
Echt een waanzinnig valkje ;D ;D.We vroegen ons echt af waardoor hij ineens dit geluid ging maken. Ben blij dat we nu wat duidelijkheid hebben. Bedankt voor je reactie  ;D :D.

Dikke knuf van Zazou,groet van Ankie en de rest

Cor_en_Petra

Ha broertjelief!

Ik ben blij dat je familie nu weet waar je geluidje vandaan komt! Ze hebben er genoeg hun best voor gedaan om erachter te komen! ;D

Ik doe ook iets raars sinds kort. Als ik gekroeld wordt op mijn koppie dan wring ik mijn koppie in alle bochten om maar aangehaald te worden. Maar als ze dan heel even stoppen, dan begin ik meteen venijnig te happen en heftig te ademen heel snel en heel kort achter elkaar door.... totdat ze me weer aaien en dan is het over. Soms is dat happen zo venijnig dat Petra me boos toespreekt en dan vlieg ik weg en is het over. Raar he? Ken jij dat ook?

Liefs van je Big Brother Cheeky