22 juli 2025, 22:50:51

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Kirsten

Ja klopt dat heb ik bij één kooi ook, maar dan stel in de zijschuivers zo bij, dat ik hem wel voor de ingang kan hangen.
Het is niet echt handig dat vind ik wel,.

Groetjes,
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Citaat van: Carine op 23 april 2005, 20:24:43
het probleem is dat de voorkant al niet door het deurtje past:S

Sorry ik had het niet goed gelezen, dan kan het inderdaad niet, jammer,.

Groetjes
Kirsten

Lin

Hoi,
Ik gebruik dat badje ook. zoals je misschien in mijn dagboek wel hebt gezien. Ik zet hem normaal op de bodem van de kooi. En dan uiteraard niet onder de rustplek of voerplek. Maar ik denk dat jij daar de ruimte niet voor hebt. Of wel?verder is bij mij al het hout al weggevreten  ;D

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Carine

Hallo Allemaal!!
We hebben dit weekend natuurlijk weer hele leuke foto's gemaakt!

Hier zit Zazou op mijn kamer in mijn sieradendoos te spelen ;D

We hadden hem gisteren even in de tuin gezet omdat het zulk lekker weer was! Hij vond het prachtig  :) er was zoveel te zien en te horen voor hem!

Zazoutje met zijn nieuwe vriendinnetje ;D :D

Zazoutje zit de laatste tijd ook regelmatig aan zijn enkelbandje ;) (zn ringetje) te knagen... Het lijkt wel alsof het hem irriteerd... hebben jullie valkjes dit ook?! en zijn jullie valkjes wel gek op trosgierst? Want Zazou wil hier niets van weten terwijl onze grasparkieten er helemaal gek van zijn ???

Groetjes, Carine en de rest

zazoe

Hoi Carine,

Mooie foto's weer, vooral die van Zazou met de vleugels wijd :)

Wat vreemd dat Zazou niks van de trosgierst wil weten, mijn valkje Bailey is er verslaafd aan ::)

Dat knagen aan het ringetje komt mij wel heel bekend voor, Bailey zit er soms ook aan te pulken, ook alsof het hem niet lekker zit...
Dit lijkt me niet direct erg hoor, als ik de hele tijd zo'n dikke enkelband om moest zou ik er af en toe ook een beetje gek van worden  ::)

Ankie

Hoi allemaal !

Wat een goed idee van je Lin om het badje op de grond te zetten. :D. Dat we daar zelf niet op gekomen zijn. :(.(blond)
Ik ga er straks gelijk een kopen en proberen. Dus bedankt voor het meedenken. ;D.
En Sanne ,ik begrijp ook niet waarom Zazou niets om trosgierst geeft, hij is wel gek op zonnebloempitten.( smaken verschillen ,denk ik )  ;). Zazou lust ook graag wortel en brocolli, maar krijg niet zoveel omdat hij dan volgens mij vrij snel hele waterige poep krijgt. Rijst vindt hij ook erg lekker.
Petra ,bedankt voor het compliment over onze vliegfoto's.
Op mijn camera zit een speciale knop voor bewegende beelden. Verder is het geduld hebben en heel veel foto's maken. Op momenten dat Zazou het meeste vliegt (als hij net uit zijn kooi mag ) sta ik klaar om plaatjes te schieten.
Blijf proberen. ;D
Groet van Ankie en de rest.
Dikke knuf van Zazou

Cor_en_Petra

Ha Ankie!

Nou heb je je geheim van de bewegende beelden toch nog prijsgegeven...! Het werkt inderdaad wel erg goed bij je! En wat je zegt is waar, je maakt heel veel foto's en dan zitten er (als je geluk hebt) een paar hele mooie tussen! Nou je bent geslaagd hoor, ga zo door! ;D ;D ;D

Groetjes van Petra en een knuffie van Cheeky voor Zazou en voor jullie!

Astrid

Heee Ankie & Carine,

Geen trosgierst, Pepper is er wel gek op en ze zijn toch familie van elkaar, raar hoor !!

Leuke foto's hebben jullie weer gemaakt, die met de heks is
toch wel één van mijn favoriete.

Groetjes,
Astrid

Lin

He

Dat zijn twee dingen wat valkjes onder andere heel fijn vinden. Een sieradendoos met sieraden uiteraard en lekker genieten van het mooie weer. Dan hebben ze vaak dat kuifje helemaal rechtop en gaan ze mee fluiten. Leuk is dat dan. Leuke fotos! Was weer een gezellig weekend dus!

Groeten, Lin

Carine

Hallo Allemaal!
Ik heb vandaag weer wat leuke foto's gemaakt... vooral de vliegfoto's vind ik weer erg goed gelukt... de mooiste heb ik eruit gepikt:

De tweede is mijn favoriet... vooral die roze achtergrond vind ik er erg mooi bij!

Groetjes, Carine en een knuffel van Zazou :-*

Mandy

Ik vind het ook erg mooi! ;D

Je maakt mooie foto's hoor en je vertelt ook heel leuk over Zazou. :)

Dat zal Lique ook wel leuk vinden, voor een kweker is het altijd leuk om terug te lezen hoe het met "zijn" valkje gaat. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lin

Zo dat is echt gaaf die fotos!! Dat wil ik ook!! Knap gedaan hoor.

Groeten Lin

Kirsten

ehhh kunnen we ons misschien inschrijven voor een cursus?
hele mooie foto's!

Groetjes
Kirsten

Carine op school!

Haaaj Allemaal!!
ff snel een berichie vanaf school ;)
heel erg bedankt voor de leuke reactie's... cursussen geven we niet :P je kan ons wel inhuren om foto's van je valkje te maken  ;) ;) haha
Vanmorgen toen ik naar school toe ging en beneden kwam begon Zazou al helemaal wild te doen! Hij wilde zo graag zijn kooi uit... maar dat kon helaas niet! :( vanmiddag weeer ;D

Groetjes, Carine!

Rianne