27 juli 2025, 12:45:18

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Dianne

Heey,
Zazou bijt niet hard gelukkig en het is een hele lieve valk, maar hij heeft al wel wat blaadjes van de planten afgehapt :D
En het is gelukkig alleen maar spelen en voor de rest sloopt Zazou niks ;D :D ;) :)

doeg Kussjess :-*

~Natas~

Hoi Dianne en Zazou,

Leuke foto's hoor.
En die foto bestand om te verkleinen gebruik ik zelf ook.
Zolang het nog maar bij spelen blijft is er niks aan de hand.....maar hou het wel goed in de gaten.
En kijk uit met giftige planten.

Groetjes,

NAtas

gonnie

Hoi Dianne

Mijn fransje heeft ondertussen hier alle planten al gehad , ik heb speciaal bamboe voor hem , maar hij denkt verandering van spijs doet eten , dus sommige planten staan er hier wel heel zielig bij , dus kunst kan hier misschien wel de volgende decoratie zijn ;D ;D ;D

Groetjes Gonnie

gonnie

Hoi Ankie

Super dat jullie er een tweede valkje bij gaan nemen , het is echt een aanrader, ik geniet hier iedere dag met volle teugen van mijn tweetal , en had er graag eerder een tweede bij gehad , bij nader inzien .
veel sucses met jullie keuze , ben benieuwd wat het gaat worden.

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

We moeten eerst Ed (mijn man dus) zover zien te krijgen!!!!!

zazoe

Hee familie Zazou!!

Haha, arme Ed!
Mijn vader staat hier ook helemaal alleen, misschien moeten de vaders maar eens een forum gaan beginnen, kan het belangrijkste onderwerp worden: "Nou willen ze er nog eentje bij..." ;D

Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk bij gaat komen, Zazou zal het sowieso leuk vinden, wat voor mutatie het ook is! :)
(maar witmaskers zijn wel errug mooi hoor ;) )

Dianne

Heey,
Tuurlijk kijken we uit met giftige planten ;)
En het is idd alleen een beetje spelen denk ik ;D
En bedankt voor de complimenten van de foto's ;D

Een tijdje terug zat Zazou aan een plant en toen haalde mijn vader hem uit die plant en toen zat Zazou nog met een blaadje aan z'n snavel..dat was wel grappig om te zien ;D :P

Doeg Kussjess :-*

Carine

Hallo Allemaal!

't lijkt mij inderdaad ook errug leuk om er een tweede valkje bij te nemen!  ;D Zoals mijn moeder ook al zei zou ik het liefst een lutino willen, die vind ik erg mooi! maar een witmasker vind ik ook prachtig dus het maakt me eigenlijk niet zoveel uit  ;) :D als t maar een pop is  :)

Groetjes, Carine :-*

Cor_en_Petra

Leuk joh, een tweede erbij. Wij hebben die beslissing ook al genomen hoor, idd bleken de waarschuwingen voor het 'valkenvirus' waar te zijn.
Wij gaan voor een witmasker.

Btw, lutino is ook erg mooi hoor, ik ben met Patrick afgelopen vrijdag bij Lin geweest om Princess op te halen en dat is echt een pracht van een lutino-pop.

Succes met het 'bewerken' van Ed wij duimen voor jullie  ;D

Liefs,

Cheeky, Cor en Petra

Ankie

Hoi

Ed wordt helemaal gek van ons. ;D We hebben zelf ook nog wel wat vragen hoor. Zet je ze gelijk bij elkaar ? Echt  ruimte voor nog een grote kooi hebben we niet.(zijn ook best wel prijzig) Wordt Zazou dan minder tam? Maar als ik de meeste verhalen lees valt dat geloof ik wel mee. Wat voor een mutatie willen we ?Waarschijnlijk een lutino gepareld.Vinden we voor een pop wel heel erg mooi. Zo sierlijk.Het houd ons dus wel weer bezig.
Duidelijk besmet ;D ;D :D ;D :o ::) :P.   

:-* van Zazou & Ankie

Astrid

Hoi,

Het zou wel heel erg leuk zijn als jullie er ook een tweede
bij nemen, zeker voor Zazou.

Wat helemaal leuk zou zijn als jullie ook voor een witmaskertje zouden kiezen, hebben we er straks alledrie (ook Cheeky) witmaskertje bij.

Groetjes,
Astrid

Petra en Cheeky

Allemaal een tweede.... wat leuk zeg!

Tja, met dat poepen in je haar moet je inderdaad goed oppassen! Van Cheeky ontdekte ik het ook pas later, en stel je voor zeg dat je zo naar buiten gaat! Het is al erg genoeg dat je je kleding altijd even na moet kijken, want laatst had ik met mijn zwarte broek blijkbaar in een poepje gezeten van Cheeky, want er zat een wittige vogelpoepvlek op mijn bil! (en op de bank!). Het is me wat met die valkparkieten!  ;D ;D ;D

Liefs van Petra & Cheeky

Petra en Cheeky

Ha Dianne!

Eindelijk kon ik dan nu ook zelf Carine's tongpiercing bewonderen! Na lang zeuren, stond de foto er!!!

Grappig he, dat je zo kunt genieten van kleine dingetjes die je valkparkiet doet! Succes allemaal met het overhalen van je vader/Ed voor een tweede....

Zeg maar NEE dan krijg je er TWEE!

Zou het werken?

Liefs van Cheeky & Petra

Kirsten

Hoi Dianne

Wat spannend dat er misschien een tweede valkje bijkomt,.
Je hebt ook weer prachtige foto's gemaakt :D
Het is elke keer weer genieten :-*

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Navel en tong piercings, da's niks voor mij! Geef mij maar tatoeages. ;)
Een tweede valkje? Dat is niet verkeerd!! ;D