29 juli 2025, 17:17:21

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Kirsten

Ik ben af en toe wat ongeduldig :-\, sorry. :-X

Ik begreep ook van Carine dat het inderdaad heel raar is om constant wat in je mond te hebben. De neiging om er mee te gaan spelen is groot,maar ze weet dat ze dat niet moet doen.
Zeker niet zolang dat lange staafje erin zit. Ik ben als de dood dat haar tanden beschadigen ,maar ze wil straks een plastic balletje erop zetten. Ik was er niet echt heel erg blij mee, maar ja, het is haar tong :P.
Het plaatsen van de foto's vind ik echt heel lastig, je moet zoveel doen en ik gooi alles door elkaar en raak alles kwijt op de pc. Maar deze foto's stonden al verkleind op de pc. dus dat ging net ::). Ik ga gewoon veel oefenen en dan moet het toch een keer echt lukken. Op het gebied van computers ben ik echt een nurt. :-\. Maar goed, ik kan weer goed ramen zemen, dus ieder z'n ding ;D ;).

:-* van Zazou,groet van Ankie & de rest

Cor_en_Petra

Citaat van: Ankie op 25 mei 2005, 22:55:37
Het plaatsen van de foto's vind ik echt heel lastig, je moet zoveel doen en ik gooi alles door elkaar en raak alles kwijt op de pc. Maar deze foto's stonden al verkleind op de pc. dus dat ging net ::). Ik ga gewoon veel oefenen en dan moet het toch een keer echt lukken. Op het gebied van computers ben ik echt een nurt. :-\. Maar goed, ik kan weer goed ramen zemen, dus ieder z'n ding ;D ;).

Ruilen? Ik kan goed met computers overweg, tenslotte is dat mijn werk, maar ik heb weer geen kaas gegeten van ramen zemen  ;D

Liefs,
Cor

Cor_en_Petra

Hoi Dianne,

De vogeldag was geweldig zoals je waarschijnlijk wel op de foto's hebt kunnen zien.

Een makkelijke manier om foto's te plaatsen? Hoe doe je het nu dan? Misschien kan ik je op weg helpen. Als je dat niet in het forum wilt doen mag je me ook altijd even mailen hoor, dan zal ik je proberen zo goed mogelijk uit te leggen hoe je foto's verkleind en op het forum plaatst. Mijn  mailadres is cor@rocogo.com

Groetjes

Cor en Cheeky

Ankie

Hoi Cor

Van ruilen komt huilen :'( (zei mijn moeder altijd).
Ed kan ook goed met computers overweg en de kinderen ook.
Alleen ik niet dus :'(. Maar dit is ook het eerste wat ik zo ongeveer op de pc. doe. Dus alles moet je leren  :P. Ramen zemen moet je ook leren ,probeer het maar eens, dat zal Peet vast wel leuk vinden.

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Ankie

Mijn Frans fluit ook vader jacob, maar waar wij nu mee bezig zijn is een liedje van het forum , weliswaar is het een moeilijke maar hij fluit het heel vaak mee , en uit zichzelf , heel gaaf, dat is het liedje van newton song , happy cocketiel, heet het , het is het eerste van de rij en het vrolijkste .

Groetjes Gonnie

gonnie

Hoi Ankie

ben ik al weer ,ik las net in het dagboek dat je van die ringen zoekt , ik heb ze ook , ja het is een sucses , ze zaten er daarstrakjes met z`n tweeen in , heb er wel een wilgen tak in gemaakt , en wel boven de kooi.
Bij ons verkopen ze alleen in een dierenspeciaal zaak , ik las dat je een tuincentra hebt geprobeert daar verkopen ze bij ons de ringen helemaal niet , ik heb ook drie ringen op een rij.

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Die wil ik dus ook ::). Een echte dierenspeciaalzaak heb je hier niet, wel een dierenwinkel, maar dat is een zaak van nix. Kom daar liever niet dan wel ,dus alleen als het niet anders kan. Ze hebben ons nl. een x hele zieke muisjes (hebben we dus ook gehad ) verkocht, die beestjes vielen van ellende uit elkaar (echt hoor).Was gruwelijk. :-[. Dus hier bij het tuincentrum hebben we nog de meeste kans.
Ik weet welke song je bedoeld en als we de deur uitgaan en we denken eraan zetten we hem op :D. Is erg gezellig voor Zazoutje ::).
Ik vind dat nafluiten echt helemaal geweldig. Van de week was ik met Carine in de stad en we liepen de hele tijd te bedenken wat we Zazou nu weer konden leren,dus wij fluitend door de stad ;D ;D. Maar het wordt dus het 7 dwergenlied.

:-*van Zazou,groet van Ankie

gonnie

Hoi Dianne

jeejtje wat fijn dat iemand je gaat helpen om foto`s te plaatsen , dat is toch fantastich , wil jij trouwens ook een tong piercing , of moet je er niet aan denken net als ik , hahaha maar dat zal ongetwijfeld de leeftijd zijn .

Groetjes Gonnie

Carine

Hallo Allemaal!
'k heb de laatste tijd niet veel tijd om berichtjes te plaatsen maar jullie moeten wel weten dat ik alles gewoon blijf lezen en dat ik dus helemaal op de hoogte ben! :) Mijn tongpiercing doet na vanavond wel weer een beetje pijn... ik heb namelijk gewerkt en ik werk bij een callcenter dus dan zit je zo'n 3 uur achter elkaar te praten dus dat was wel weer even wennen maar het is gelukkig niet erg... verder went het inderdaad heel snel, ik heb wel de neiging om ermee te spelen maar ik kan me nog redelijk inhouden... Ik heb wel telkens het idee dat ik nooit meer normaal ga kunnen eten, maar dat zal gewoon even wennen zijn  ;)
Hier nog wat leuke foto's

Zazou's kunsten! ;D

Weer een hele geslaagde (bijna)vlieg foto!!!

Vanmiddag hebben de vogels lekker in de tuin gestaan en kregen ze een douche met de plantenspuit! Kazooie en Sjonnie vonden het heeerlijk je ziet Sjonnie ook helemaal genieten:

Ook Zazou genoot er wel weer van :)

Hier nog een leuke quiz! Zoek Zazou:  ;)

Groetjes, Carine en knuffel van Zazou!  :-*[/color]

Ankie

Hoi allemaal

Zulke mooie foto's mogen jullie niet missen hoor!!!!!

Gerda

Hoi Carine,

Leuke foto's weer!!! Ik kan Zazou echt nergens vinden, vanavond nogmaals kijken. Of zit ze op de koelkast??

Groetjes Gerda

Astrid

Hoi,

Volgens mij vliegt Zazou en is hij te zien bij het linkerraam !!

Groetjes,
Astrid

Gerda

He dat zou kunnen. Ik dacht eerst dat ze in de lamellen hing, maar omdat die toch recht naar beneden hingen, dacht ik later toch weer van niet.
Maar ze zou best in een flits voor het raam langs kunnen schieten.

Leuk die zoekplaatjes, maar ahum, ik moet eigenlijk werken :-\ :-\

Groetjes Gerda

Ankie

Hoi Gerda en Astrid

Hoera, Astrid heeft gewonnen. ;D
Goed gezien hoor. Ik zag hem zelf eerst ook niet ::).
Maar als je goed kijkt zie je een vlek. Met de camera kan ik het dichterbij halen en dan zie je hem wel. ;D

:-* van Zazou ,groet van Ankie & de rest

Dianne

Heej,
Ik wil graag een tongpiercing als ik wat ouder ben dan :P
En eerst moet m'n navelpiercing komen ;D
Maar goed dat de vogeldag leuk was ;D
Volgende keer proberen wij ook te komen :D ;D ;) :)
Al een beetje bruin geworden ;D
Ikzelf ben behoorlijk bij gekleurd ;D
Lekker weer he :D
Ik plaats de foto's best op een lastige manier ???
Eerst zoek ik de foto's uit die ik wil dan druk ik op print screen ga ik naar paint en dan doe k ctrl-v dan druk k op het vierkantje rechtsbovenin bij mij en ga k naar de linkerhoek van de foto.
Dan hou ik de linkermuisknop ingedrukt en doe ik een vierkant om de foto heen tot aan de rechterhoek onderin.
Dan druk ik op het kleine vierkantje in de hoek rechtonderin en hou ik de linkermuisknop weer ingedrukt en zo verklein ik hem.
Dan ga ik naar opslaan als geef ik de kleine foto een naam en dan sla ik hem op onder Jpg.
Lastig he ???
Maar ik wist geen makkelijkere manier ???
Weet iemand er een en kan een van jullie hem uitleggen aan mij ??? ;D

doeg :-*