2 augustus 2025, 22:22:05

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Dianne

Haaj,
Erg aardig dat je een link heb geplaats ;D :-*
En soms mislukken erg inderdaad wel wat foto's :(
Tuurlijk blijven we veel foto's maken ;)
Ik wil heel graag wel een tweede valkje maar of mijn ouders dat willen ;)
Ik denk(weet bijna wel zeker) dat Carine dat ook wel wil ;D
En nogmaals..erg aardig van je dat je die link heb geplaatst ;D :-*

Doeg :-*

Ankie

He Hoi Hallo

Nog ff en Zazou gaat miauwen ;D. Krabben doet hij ook al ,met zijn scherpe nageltjes. Beetje last van mps???
Ja die zomer, het is triest voor de valkjes, kunnen ze wat minder vaak losvliegen. Om nou de hele dag met de deur dicht te gaan zitten is ook zoiets :P :-\.

Knuffies van Zazou, groet van Ankie & de rest

gonnie

Hoi Ankie

heel herkenbaar dat puber gedrag , ik werd ook wel eens gek van mijn fransje ,alvorens ik hem loslaat tref ik eerst maatregelen , twee bepaalde planten zijn altijd het doelwit van frans. en de hotdeur vind hij ook te gek , dus planten veiliig en de hordeur afgedekt okee frans kan eruit , ik werd er niet goed van dat ik alsmaar nee moest roepen , en dat werkte ook maar half , dus eerst maatregels voordat ie ereuit mag, mijn frans laat ook v.d rui witte sneeuw achter , is normaal denk ik.

Groetjes Gonnie

Anita1

;D ;D hoi hoi.wat een prachtige foto is dat idd zeg!
tijd voor een vergroting!
helaas had ik je nog niet gevonden.dankzij lin,heb ik je!
ik ga lekker je dagboek volgen en plaats af en toe ook een reactie.ik heb ook erg druk momenteel met 9 jonkies binnen.
heeel mooi valkje heb je.
geef dr maar een knuff anita  :D :D

Ankie

He hoi hallo

Zazou is vandaag zij eerste grote veer verloren ;D.
Straks even foto's plaatsen. ;D

Knuffies van Zazou,groet van Ankie & de rest

Carine

Hallo Allemaal!

Zo dat is alweer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb! Ik heb het de laatste tijd een beetje druk met school, werk enz. Maar nu is het weekend dus kan ik weer lekker een berichtje met foto's zetten  ;D Ik merk wel dat als ik even niet op t forum ben geweest ik veel heb gemist zeg!.... moet ik toch wel ff allemaal bij gaan lezen... maar nu eerst de foto's!

Zoals mijn moeder al zei laat Zazou Kelly de laatste dagen helemaal niet meer met rust... Ik denk dat Kel stiekem die aandacht tog ook wel een beetje leuk vind ;)

Ook speelt Zazou dolgraag met snoeren... maar dat vinden we toch wel een beetje gevaarlijk...

En dit is dan de lange veer waar mijn moeder al over vertelde! Wat issie groot he... het is waarschijnlijk één van zijn staartveren! Als Zazou nou nog niet in de rui is dan weten we t niet meer ;)

even ter vergelijking een poltood ernaast gelegd zodat jullie kunnen zien hoe groot hij is! :D

Groetjes, Carine en een dikke knuffel van Zazou! :-*

Cor_en_Petra

Ha Carine!

Wat is die Zazou vlot zeg! Al een staartveer kwijt en als we die bak met veren zagen die hij al eerder was kwijtgeraakt... dan is Cheeky nog netjes met zijn donsveertjes.....

Mooie foto met Kelly! Tja, soms kun je er geen hoogte van krijgen of de dieren het leuk vinden of juist niet. Gizmo kijkt af en toe ook zo van, toch wel leuk zo'n valkparkiet en een ander moment (als hij krijst bijvoorbeeld) kijkt ze hem nijdig aan!

Knuffies van Cheeky voor Zazou
en natuurlijk ook van Cor en Peet voor jullie Allemaal!

Dianne

Heej,
9 jonkies woow  :o
Wat veel ;D
Is het leuk om zoveel valkjes te hebben?
Pfoe en allemaal verzorgen, wat een klus zeg  ;D ;) :D

Doeg Kuss  :-*

Anita1

;D hoi dianne.jaaa dat is superleuk,maar ook erg druk.je kan ze zien bij mijn dagboek.de allereerste ronde van anita.
staan ook leuke foto's bij.kan je even vanaf de ene laatse pagina bijlezen.knuff anita ;D

Lin

Hey,
Wat een lieve fotos. En inderdaad wat een grote veer heeft Zazou verloren.Ik heb het ook heel druk, maar fijn dat je toch even tijd heb vrij gemaakt. Ik ben nu ook maar bezig weer met de dagboeken.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

He ,Hoi ,Hallo.

Zazou heeft z'n dag vandaag ,want we hebben voor het eerst het aanvallen fluitje gehoord. :o Vooral als we niet in de kamer zijn en hij zit in zijn kooi laat hij flink van zich horen. Ik heb even stiekem naar hem geluisterd :o :o.
Dianne heeft het vanmiddag als eerste gehoord en ze vertelde het ons :D. Vanavond heb ik hem een paar x horen doen en het klinkt zooooooooooo leuk ;D ;D ;D.Echt heel schattig ::) ;D :D :-*. Op naar de volgende stap. Het wordt tijd voor zijn naam ;D ;D.

Knuffies van Zazou,groet van Ankie & de rest

Dianne

Heey,
Bedankt voor alle leuke reacties  ;D
Ben ik heel blij mee ;)
Hier nog een leuke foto van Zazou op het snoer van ons fototoestel :D

Schattig he ;D

Doeg  :-*

Lin

Hey,

Kan Zazou al een salto en dan op de pootjes weer terecht komen?  ;D Wat een grappige foto.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Cor_en_Petra

Heeeeee acrobatenbroertje!

Hij gaat goeeeeeed! Ik kan ook zo leuk op stokjes balanceren en dan soms een beetje een salto maken. Ik gebruik daarvoor het kattespeeltje dat aan de kast hangt, maar ik zie dat jij er ook al een crea-oplossing voor gevonden hebt!  ;) ;D
Zie je wel dat we uit een acrobatische familie komen, hoewel, van Pepper heb ik nog geen acrobatenstandjes gelezen... maar misschien komt dat nog of jongleert ze beter.... :P

Dikke knuffies voor jullie allemaal van
Cheeky

Dianne

Haay,
Ik had het snoer wel ondersteboven kunnen kieperen, dan had Zazou pas een echte acrobatentruk gedaan :P maar dat is wel erg zielig he ;D
Dus dat doe ik maar niet :P

Doeg kussjess van het acrobatenbroertje en van ons :-*