1 augustus 2025, 16:02:22

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Dianne,

Had ik het maar geweten, dan had ik hier veel eerder komen neuzen. Ik heb echt schitterende foto's gemist. Kan alles gelukkig inhalen. Als ik foto's maak moet ik er ongeveer 30 maken voor er eens 1 leuk en scherp is. Ach meis, bij mij is dat de leeftijd zullen we maar denken  ;) ;D

Ik kom gauw weer bij je langs, maak jij terwijl foto's? 8)

groetjes, Nel :)

~Natas~

Hoi Dianne,

Zo ik had nog nooit gereageert op jou dagboek.
Maar het wordt nu eens tijd dus heb ik even flink de tijd genomen om het door te lezen.
Het ziet er goed uit hoor en het is heel leuk om te lezen.
Er staan ook erge leuke foto's in, heb er zelf om moeten lachen.
Ik moet zeggen dat Zazou een mooi valkje is om te zien hoor  ;D
Kan je Zazou ook truukjes leren zodat hij acrobaat kan worden  :o
Ik ga je dagboek nu ook volgen hoor.

Groetjes,

Natasja en Joepie

Astrid

Heee Zazou (en familie  :) )

Gefeliciteerd je eerste staartveer, wat goed zeg,
en alle vorderingen met het fluiten, misschien maken ze
er binnenkort wel een filmpje van leuk  ;D leuk  ;D leuk  ;D

En Kel die kijkt echt zo van als je te ver gaat met me dan snauw ik je wel af, dus je bent gewaarschuwd  hahaha

Groetjes,
Astrid

Ankie

Lieve allemaal

Dianne heeft vandaag als eerste het aanvallen fluitje van Zazou gehoord. ;D ;D ;D. Vanavond heb ik het hem ook horen doen. Is echt onwijs leuk om te horen, ;D ;D ;D. Af en toe gooit hij het nog een beetje door elkaar of doet hij het gedeeltelijk, maar hij kan het!!!!!!!!! ;D ;D.Als hij in zijn kooi zit en je bent niet in de kamer, fluit hij erop los ;D ;D. Net alof hij je roept.Ik ben even stiekem op de trap gaan zitten en heb hem afgeluisterd, geweldig om te horen.
Zazou is vandaag ook zijn eerste grote veer verloren ;D :D. Een foto ervan staat in Zazou's dagboek van Carine. ;D ;D ;D.

Hartstikke bedankt voor al jullie leuke reacties :-* :-*.

:-* :-*van Zazou,Ankie en de rest

Ankie

Hoi Astrid

We kunnen het wel filmen, alleen krijgen we het filmpje niet geplaatst  ??? ???. Zazou fluit het nog niet echt vaak,maar als het net zo gaat als het bouwvakkersfluitje zal dat niet lang duren. Dat fluit hij heel vaak en heel mooi :o :o..
Ja, met Kel is het wat hoor :P.Die wordt helemaal gek van Zazou, maar als ze zou willen zou ze lekker boven kunnen liggen ,maar dat doet ze ook niet,terwijl daar ook altijd wel iemand is. Kel snauwt Zazou regelmatig af alleen maakt het totaal geen indruk op Zazou en vind hij die tandjes van Kel(wat ze nog heeft dan) wel erg intressant ;D :D.Ik had nooit verwacht dat een hondje zo'n aantrekkings kracht heeft op een valkje ::) :P :o :). We hebben daar wel een filmpje van maar krijgen het dus niet geplaatst :-[.

:-* :-* van Zazou, Ankie & de rest.
Geef Pepper ook een dikke :-* :-* van ons.

~Natas~

Hoi Zazou,

Wat leuk dat je je eerste grote veer bent verloren.
Ik heb voor Joepie al zijn grote veren bewaard in een potje.
En wat gaaf zeg dat jij voor het eerst het deuntje aanvallen heb gefloten.
Het wordt nu inderdaad tijd zeg om je naam te roepen en dan op voor het grote werk.
We willen het wel graag horen hoor je fluitje dus nu maar hopen dat je baasje het kan opnemen  ;D
Dus je moet nu gewoon zeggen tegen je baasje neem de tijd voor me en blijf alles herhalen dan kom ik er wel  :D
Kijk maar naar mij.............ik ben nu bezig met HIEP HIEP HOERA en het gaat lekker.
Succes Zazou met praten

Groetjes,

Joepie en Natas

Astrid

Hoi Ankie,

Wat lief al die knuffies voor Pepper, heb ze al gegeven,
want ze zit nu op mijn schouder, maar ga haar zometeen
naar haar bedje brengen, zal ze wel weer niet leuk vinden.

Ik dacht dat jullie een tijdje geleden ook een filmpje hadden geplaatst, dus vandaar mijn verzoek.

Ach gossie, die Kel bijna geen tandjes meer, konden ze voor
hondjes ook maar een kustgebitje maken, maar ze redden zich heel goed ook al hebben ze nog maar weinig tandjes.

Ik denk dat Kel het wel leuke afleiding vind, maar niet te dichtbij, ik vind haar een heel leuk hondje.

Ook heel veel knuffie voor Zazou  :-*  :-*  :D

Groetjes,
Astrid

Ankie

Citaat van: *Natas* op 20 mei 2005, 23:22:57
.
Ik heb voor Joepie al zijn grote veren bewaard in een potje.

Hoi Natas en Joepie

De mooie veertje die ik vind van Zazou bewaar ik in een potje ;D ;D. Groot en klein.Misschien ga ik ze nog eens inlijsten ;D ;D ;D.
We zeggen de hele dag door zijn naam ,dus als hij wat gaat zeggen dan zal het dat zijn. We blijven oefenen. ;D ;D. De eerste 2 deuntjes zitten er al in en dat geeft hoop. Ik vind het geweldig om te horen ;D ;D ;D

Citaat van: -Astrid- op 20 mei 2005, 23:32:04

Ik dacht dat jullie een tijdje geleden ook een filmpje hadden geplaatst, dus vandaar mijn verzoek.

Hoi Astrid

Een echt filmpje hebben we nog niet geplaatst,maar via Roxanne hebben we een keer het geluid wat Zazou maakt kunnen laten horen. Dus je zat er niet helemaal naast hoor ;D.
Kel is een schatje,maar ze is oud en te dik en een beetje op eigenlijk. Af en toe heb ik zo met haar te doen en is het maar goed dat Zazou niet de hele dag los is :P :P ;D.

Nou Pepper ,lekker slapen he?
:-* :-* van Zazou,Ankie en de rest

Dianne

Heey,
Vanochtend toen ik beneden kwam, toen was Zazou ook weer lekker aan het fluiten :D
Toen hoorde ik en mijn vader weer een aanvalsfluitje ;D :D ;) :)
Alleen hij vergat het eerste fluitje zegmaar ;D :P

Doeg  :-*

Cor_en_Petra

Kan Zazou niet even bij Cheeky komen om hem zangles te geven? Cheeky heeft er nog niet zoveel zin in! Maar goed, het kan ineens komen!  ;D
Groetjes,
Cheeky, Cor & Petra

Cor_en_Petra

21 mei 2005, 12:50:06 #445 Last Edit: 21 mei 2005, 20:25:05 by Cor_en_Petra
Tja, en nu nog een keer het "AANVALLUH" van Zazou vastleggen voor ons he?  ;) ;D
Arme Kelly, soms even geen Zazou is ongetwijfeld heerlijk! Gizmo geniet ook van de rust als Cheeky rustig is, maar ik geloof dat ze Cheeky ook wel mist als hij weg is.

Dikke knuf van Cheeky, Cor & Petra

N.B. Carine..... laat je tongpiercing eens zien op de foto? Dat vindt Zazou vast ook leuk om aan te trekken straks.... auw!

Dianne

Haay,
Als je heel veel fluit gaat Cheeky dat misschien ook wel doen ;D
Nou, ik hoop dat het komt hoor ;) ;D

Doeg Kussiezz :-*

bobbie

Hoi Dianne,

Wat gaaf dat Zazou dat nu doet zeg  8)
Ik heb 2 papegaaien en die fluiten Sesamstraat. Toen ze dat voor het eerst deden was ik ook zo trots joh  ;D, dus ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelde.

Groetjes, Nel :)

Dianne

Heej,
Hier nog een leuke foto van Zazou in de tuin

Haha, Geen zorgen..hij zit niet echt in de tuin hoor :P ;D :D ;)
Hij zit op een hand voor het raam en toen is er een foto gemaakt..
Maar soms lijkt het net alsof Zazou echt buiten zit he ;D ;)

Doeg Kussiezz  :-*

Dianne

Heej Nel,
Wat gaaf als ze Sesamstraat fluiten zeg ;D
Hoe heb je ze dat geleerd zeg :o  ;D
Ik zou zo trots zijn  ;D
Maar natuurlijk ben ik ook heel trots op wat Zazou nu al doet ;D

Doeg Kussiess :-*