5 juli 2025, 14:54:14

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ivy

Je nieuwe handtekening is trouwens schitterend!
Mooi gedaan Carine!

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Hoi hoi!!

Leuk geworden je nieuwe handtekening!!  :D

Complimenten Carine, ben je nu wel tevreden??  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi ,hoi,

Net toch weer even met Poes naar de dierenarts gegaan omdat hij weer begon te krabben :-\.Nu bij zijn oogje en het zag er niet zo mooi uit ! Weer een prikje gehad en het ging in 1 keer goed ! De dierenarts wordt er nog eens handig in  ;).
We hadden Kelly meegenomen om haar nagels te laten knippen ! Ik begin daar zelf niet aan ,want ze vindt het vreselijk ! We moesten haar ook met z'n 2en vasthouden en ze begon naar de dierenarts te happen ....ik moest wel lachen hoor ! Is geen gezicht zo'n grommend klein ding  :o.
Maar even wat minder nieuws . Ze voelde op een gegeven moment aan Kelly haar buik en ze blijkt nu melkkliertumoren te hebben ! We moeten even afwachten hoe zich dat ontwikkeld . Kel is geen hondje wat je zomaar kan opereren !
Ze heeft een zwak hartje en loopt met een operatie de nodige risico's ! Afwachten dus maar .

Met Zazou en Nala gaat het prima ! Zazou is de laatste dagen wat agressief ! Carine heeft vanmorgen een filmje gemaakt en ze zal hem straks of morgen even plaatsen !
Zazou is voor het eerst in het nstkastje geweest ,maar via de onderkant ! Het laatje zat er niet in  :P. Nala stuurt hij weg en hij wil het liefst Kel erin lokken ! Wordt even wat lastig !!!

He Ivy...Zazou en Nala hebben gisteren ook aan het gras gezeten ,maar ze zijn niet zo fanatiek als Nicky en Joepie !
Ik heb dus nog wel wat over !!!

Ja Caroline....ik geloof dat Carine nu tevreden is en ik moet zeggen dat ik hem ook erg mooi vindt !! Zelfs de foto van de zon heeft ze zelf gemaakt en er viel haar iets op !!! Goed kijken!!!! ;D

Groet van Ankie

Christine

Een vogel?? ;D
Je handtekening is prachtig!! Als je goed kijkt zie je het!! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Volgens mij bedoel je de vliegende vogel, of  niet??  ;D

Ja, hij is prachtig en perfect voor jullie.

Wat verschrikkelijk voor jullie, de melkkliertumoren van Kel, hopelijk groeien ze niet teveel.

Heel veel beterschap met Kel en sterkte voor julllie.

Liefs Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi Ankie
Slecht nieuws ,jeetje ankie wat erg voor jullie, hopelijk is het een langzaam groeiend gezwel.
Je hantekening vind ik super alleen jammer dat Zazou en Nala zo licht zijn , begrijp je wat ik bedoel.
maar verder is ie heel mooi.
Groetjes Gonnie

bobbie

Hoi Ankie,

Arme Kel. Hopelijk zijn het goedaardige tumoren. :-\
Hoe oud is ze nu? Of heb ik er overheen  gelezen ???
Niet dat de leeftijd uitmaakt. :-X

Schitterende foto's heb je geplaatst. Wat een beestenboel bij je zeg, dan valt het bij mij wel mee ;).

Wat een gekke grasjes zeg, een grasje verliefd op een valkje. Jaagt valkenman weg  ::). Je kan wel een boek gaan schrijven.

Volgens mij was dat oog bij je grasje van een gevecht met Zaxou om Nala ;).

Succes met alles.
Sterkte met Kel, hopelijk pakt het allemaal goed uit.

Groetjes, Nel :)

gonnie

Hoi Ankie
Hoe gaat het met Kelly ?
Weet je of hij pijn heeft ?
En hoe gaat het bij jullie ?
vraag vraag vraag .
Groetjes Gonnie

Rianne

Hoi Ankie,

arme Kel! Maar het komt toch vaker voor? Ik hoop dat het geen kwaadaardige tumoren zijn. :-\
Lieve nijnen heb je! Vooral de witte vind ik erg leuk! :)

Ankie

Hoi ,hoi,

Hier ben ik weer eventjes !!!
Zaterdag naar de Lion King in het circustheater geweest !!
Was geweldig !!! Wat een ongelofelijke ,fantastische voorstelling is dat !!!  Ik ben met Dianne en Carine geweest en we hadden prachtige plaatsen (mag ook wel ). Was wel even spannend omdat Dianne een half uur voor we de deur uitmoesten ziek was . Spugen en veel buikpijn ! Maar nadat ze een half uur boven het toilet had gehangen knapte ze weer op en kon ze gelukkig mee !!! Ze had het ook niet willen missen ! We hebben daar gelijk namen bedacht voor onze eventuele toekomstige valkjes !!  ;D ;D ;D

Verder veel in de tuin bezig geweest en gisteravond hebben we heerlijk gegeten !!
Met Zazou en Nala gaat het gewoon z'n gangetje !

Kelly heeft geen pijn hoor Gonnie . Lief dat je het vraagt :-*.
Als ze pijn krijgt houdt het voor ons op ...daar wil ik haar niet mee opzadelen !!

Inderdaad Rianne , het komt vaak voor ,met name bij oudere honden en Kelly is al 11 jaar !!! Ik hoop ook dat het goedaardige tumoren zijn ,maar om daar achter te komen zou ze geopereerd moeten worden en aangezien ze een zwak hart heeft is dat een zeer groot risico !
Die nijntjes zijn trouwens niet mijn nijntjes ,maar van Ivana ;D.
Maar ik vindt ze ook heel lief hoor !!!

Morgen weer foto's en misschien wel een filmpje !!
Groet van Ankie

Rianne

Ik begon al te twijfelen, ik had hier eerder nooit iets over konijnen gelezen. En ik heb alleen de foto's bekeken en niet de tekst gelezen ;D

gonnie

Hoi Ankie
Wacht op filmpje ,wacht op flimpje, wachtop filmpje ;D ;D ;D
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi ,hoi,

Je zal toch nog even geduld moeten hebben Gonnie .
Ik (blond) weet niet hoe het moet en Carine is er nu even niet ! Ik zal het straks aan haar vragen !
Maar als troost zal ik wel alvast wat foto's voor je plaatsen !

Sorry  ;D

Sorry  :D

Gezellie zo met z'n alle !!

Ons paaskuikentje !

:o

;D :D

De enige die in de buurt mag komen is........KELLY !

Met gevaar voor eigen leven !!! :P

Dan nog even ons paasontbijtje !!!

Da's het weer even voor nu !

Groet van Ankie

Rianne

Caroline

Wat een gezellig gedekte tafel!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.