1 juli 2025, 02:27:09

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Ankie

10 april 2006, 07:42:21 #2745 Last Edit: 10 april 2006, 07:50:07 by Ankie
Hoi ,hoi,

Dat je af en toe een beetje in de war bent geeft niks hoor Aad  ;D.........dat krijg je he ?
Maar het is goed bedoeld en ik neem het je helemaal niet kwalijk !
Bedankt Mariska voor het corrigeren ;D.

De grasjes zijn af en toe nog aan het bakkelijen ,dus het maakt niet echt veel uit of ze nou boven of beneden staan !
Met Sjonnie zijn oogje gaat het goed en zelfs met Poes (muis van Carine ) gaat het de goede kant op !!!! Ga zo door !!!
Ik heb inmiddels een nieuwe handtekening ,maar we zijn niet helemaal tevreden ,dus binnenkort komt er weer een andere !!!
Met Zazou en Nala gaat het lekker !!!!!

Groet van Ankie

Ivy

Hoi Ankie!
Ik vind deze handtekening wel leuk hoor. Maar als jullie niet tevreden zijn, dan ben ik benieuwd wat voor meesterwerk komt er als volgende! ;D
Zijn de grasjes boven al gewend en vliegen ze daar ook los? Ik vraag me af of ze 's nachts ook zo veel 'zingen'. Waarschijnlijk kregen ze lentekriebels dat ze zo vervelend doen tegen Zazou... nu moet Zazou ook nog lentekriebels krijgen :P.
Groetjes, Ivana
PS Goed zo Poes!

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mariska

Hoi Ankie,

In de war zijn overkomt de beste hoor ;D ;)
Ik vond het wel grappig.
Ik werd net nog Marlies genoemd ;D

Ben blij dat alles goed gaat met Sjonnie ze oogje.
Maar ze bakkeleien nog steeds dus :-\
Hopelijk zonder verwondingen voortaan.

Ik vind je handtekening wel mooi hoor, maar ben evengoed benieuwd naar de volgende.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

aad

ja ben ook geen 20 meer he  ;) ;)

Ankie

Hoi ,hoi

Ja Ivana ,de grasjes vliegen boven ook los ! Gewoon in Carine haar kamer en die is niet zo klein ,dat weet je , dus ze hebben de ruimte ! Met de herrie op haar kamer valt het wel mee ,zolang ze de gordijnen dicht heeft zijn ze wel stil !!!
Het zullen inderdaad de lentekriebels wel zijn en Zazou heeft er ook last van ,maar uit dat bij het verkeerde dier !! ;D
Nala moet gewoon wat opdringeriger worden !!! ;D

He Maris....als het beestje maar een naam heeft he? ;D :D
Het vechten valt op het moment wel weer mee en ik hoop ook dat ze elkaar niet te vaak en te veel gaan verwonden !

Ja Aad ...we worden allemaal een daggie ouder !!!
Wanneer ga je naar je zus fietsen ? Het mooie weer komt eraan !!! Kunnen we een bakkie bij Ivana gaan doen ! ;D

Zo ,dan ga ik nu nog even wat mooie plaatjes van mijn vriendje en vriendinnetje plaatsen !!!
Geen vlieg ,maar close-upjes dit keer !!!!

Is weer eens wat anders !!!!
;D

:D

;D

;)

:o

Laterssss, Ankie

Monky

Hi Ankie,
Ik kom weer even snel door je dagboek heen vliegen  ;D ;D ;D

Ik heb weer heerlijk van je foto's genoten. Vooral deze vind ik erg mooi  :-*

Citaat van: Ankie op 10 april 2006, 19:11:04

En ik ben blij dat het weer wat beter gaat met het oogje van Sjonnie. Het is toch toch wat.

Tot de volgende keer  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

aad

waar het mooie weer ??
vandaag anders nog een paar hagelbuien op mun kop  >:(

gelukkig geen vliegfoto's  :P :P

Ankie

Hoi

He Monky....leuk dat je er weer was !!!

Het was goed weer hier hoor Aad ! Vanmiddag nog helemaal naar stad gefietst vanuit Haven !!! Beetje wind ,maar gelukkig hadden we op de terugweg wind mee!!!In Almere scheen zo'n beetje de hele dag de zon 8).

Groet van mij !

Caroline

Hoihoi!!

Leuke foto's hoor, weer eens iets anders.  :D Ik herkende trouwens ook de 2 foto's uit je handtekening. Hij is leuk geworden maar kijk toch ook wel uit naar je nieuwe, vind ik altijd leuk als mensen mooie bewerkingen hebben gemaakt, ben helaas zelf niet zo'n creabea.

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi

Ik ben ook niet zo crea hoor en zeker niet als het gaat om het bewerken van foto's !! Maar Carine doet dat dus en niet ikke !!! Ik moest ook nog even van haar melden dat zij de laatste foto's heeft gemaakt  ;D. Anders ga ik met de eer strijken !!!!!!!
Gisteravond scheelde het niet veel of we hadden de 100.000 gewonnen ! :-\ Maar Chantal Jansen was een paar deuren verder ! Staatsloterij was hier !!!! Was een gezellige boel in de wijk ! Maar helaas stonden ze voor de verkeerde voordeur ...het had de mijne moeten zijn ,maar dat wisten ze niet !!! We hebben wel de live opnames meegemaakt en dat is ook wel eens leuk om te zien wat daar allemaal bij komt kijken !

Groet van Ankie

gonnie

Hoi
Wat een avontuur , dat is dan wel spannend geweest, jammer voor jullie.
mooie foto`s , die van Nala aan de hor vind ik persoonlijk ook erg mooi ,ze bijten er bij jou ook stukjes uit zie ik wel .
en die van Zazou ja heel mooi, is inderdaad weer eens wat anders.
Groetjes Gonnie

Caroline

Balen, kan me voorstellen dat je het niet vervelend had gevonden om de 100.000 te krijgen.

Gelukkig hebben jullie wel een leuke dag gehad.

Hoi Carine, erg mooi hoor die laatste foto!!  ;D ;D ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ivy

Hoi Ankie!
Wat gek dat ik niet de enige ben die in de staatslotterij wil winnen ???  :D ;D ;D
Ik heb wel nu een vette prijs, wel 35 euro! Dat is toch wel wat he... Daar kan ik wel.... hmmmmm 1 Valkje van kopen!!! hahahhaaaaaa
Groetjes thuis!
Ivy

Ankie

Hoi ,hoi,

Ja Gonnie ...de hor moet nodig vervangen worden. Vandaag of morgen scheurt hij helemaal ! ;D Maar het zijn meer de grasjes die hem slopen !

Inderdaad Caroline ,het was erg gezellig in de buurt en nu ook even het gesprek van de dag !

He Buuv ...je hebt je loten gevonden dus ! Ik heb ook prijs ,maar kan er nog niet eens alleen een kuifje van kopen ! ;D
Ik vondt het weer erg gezellie gisteren ...alleen had ik op de terugweg ook wind tegen en d's niet eerlijk ,want op de heenweg had ik het ook !!! Grrr....
Carine heeft vandaag poes zijn kooi verschoon en het no-smell gebruikt ! Poes is een mannetjesmuis en die gaan snel stinken ,dus ik ben benieuwd of het scheelt !
Ik heb in jou dagboek foto's van je nijntjes geplaatst ,maar zal ze hier ook nog even showen !!!

;D ;D

;D ;D

;D ;D

;D ;D

;D ;D

;D ;D

:D :D

Natuurlijk ook nog even je slopers !!!!!!!!

Nou nog even die van mij !!!

Lekker buiten !

Sorry ,maar ik ben nou eenmaal verslaafd aan het maken van vliegfoto's ...ik probeer me in te houden ,maar af en toe 1 moet kunnen toch !?

Zazou heeft weer wat nieuws bedacht....knabbelen aan Kel !

Dit was het weer even !
Tot gauw en de groeten van Ankie

Ivy

Hoi Ankie!
De foto's zijn inderdaad mooi gelukt!
Ik ben benieuwd of NoSmell de ultieme test goed doorstaat... hihi.
Het plantje is nu zo goed als dood, er hangen nog wat slierten doodgaande gras - triest hoor. Alleen dat konijntje steekt nog uit, die hebben ze nog niet gesloopt. Ze gebruiken het stokje waarop die vastzit om naar boven te kunnen klimmen ::). zuch
Maar toch bedankt ;D. Ze waren wel even zoet mee. Nog steeds eigenlijk, ze gaan helemaal tot het einde! Het zijn doorzetters!

Die foto van Kelly is echt lief, maar dat heb ik al gezegd :D
Groetjes, Ivana