14 september 2025, 00:20:33

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

gonnie

19 april 2006, 15:38:14 #2775 Last Edit: 20 april 2006, 10:54:29 by gonnie
Hoi Ankie
bedankt bedankt bedankt, hier red ik het wel even mee , ik heb althans weer me kostelijk vemaakt.mooie gedekte tafel gezellie, met een heel fleurig tafelkleed, het broedblok maak daar ook eens een goede foto van dan kunnen we de mooie tekeningen beter zien.
Heb foto`s in mijn dagboekje gezet van de voliere.
Alles verder goed ?
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi ,hoi,

Ik weet dat ik jullie geduld op de proef stel ,maar het is even niet anders !
Hier gaat alles z'n gangetje ! Kelly hobbelt vrolijk door en ik merk eigenlijk niet veel aan haar ! Ik voel regelmatig aan de bultjes op haar buikje ,maar echt verandering ervan voel ik niet !

Met Zazou en Nala gaat het gewoon z'n gangetje . Overdag zijn ze vrij veel in de kooi ,maar s 'avonds mogen ze lekker los ! Meestal gaan ze na een poosje zelf de kooi weer in dus da's lekker makkelijk !
Foto van het nestkastje komt binnenkort Gonnie ,want die is nog niet helemaal klaar  ;D.

Ik ga nu even van het mooie weer genieten !!!! ;D

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Ankie
Wie weet hoe lang eigelijk de knobbels er bij Kelly al inzitten en mischien worden ze niet groter, of gaan ze wel groeien ?
We hebben geduld dat weet je hmmm hmmm  ;D
Groetjes Gonnie

Caroline

Hoi Ankie,

Aan het filmen geslagen??  :P

De eerste is erg leuk.

De tweede werkt (nog) niet.

Truste voor straks!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Agnes

Hihi,
heb de tweede wel gezien ;D
Zazou is vals! ::)

Leuke filmpjes :D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline

:o :o :o

De tweede deed het nu ook.

Wow!! Die was inderdaad vals.

Jeetje, heftig hoor, een pitbullvalkje.  ;D

Wel leuk filmpje.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi ,hoi

Zo ,nu kunnen jullie eindelijk ons schatje zien ! :o
Zazou wordt inderdaad een beetje wild als je in de buurt van het nestkastje of Kelly komt ! Hij valt echt aan !
Gisteren vloog hij zelfs naar ons toe om ons uit de buurt te houden ,maar mooi dat het hem niet lukte !  ;D
Ik laat me toch echt niet bang maken! Ik heb alleen wel erg met Nala te doen ,want die mag dan weer wel en dan weer niet in de buurt komen ! Ik snap daar helemaal niks van !
Het ene moment is hij hartstikke lief voor Nala en kroelt hij haar en het andere moment is hij echt heel gemeen !
Arme Nalaatje   :-[...

Oke de filmpjes zijn inmiddels dus geplaatst en dan nu nog even wat foto's ...kan ik tenminste zelf !!! ;D

Eerst even wat anders ....ik heb een beetje sop in mijn kamerfontein gedaan en nu moet ik wel zorgen dat ik hem op tijd uitzet. Geen zorgen voor de valkjes ,want die hebben nog nooit naar dit ding omgekeken en zijn er een beetje bang voor ,ik had hem notabene voor hunnie gekocht  ;D.

Zazoutje heeft ook zijn lieve kanten gelukkig ;D :D

Mooi zitten voor Nala die ergens in zijn buurt zit !!!  ::)

Gelukkig doen ze ook nog wat samen !

Hoe kan je hier nou naar tegen doen?

:o ;D

;D

Niet zo scherp...maar toch :o

Hoezo vals ??????

Eindelijk klaar !!

Ik zal hem nog even helemaal laten zien !

Dit waren ze dan weer even....leek me wel weer genoeg !

Groetjes van Ankie

Ivy

Haha Zazou, is echt een lieverdje! Ik ben benieuwd of het hem eindelijk lukt om Kelly in het nestkastje te lokken ;D.

Arme Nala... tja, het zal niet anders zijn, je zal voor haar een echte valkjesman moeten zoeken, want Zazou is een hondje :D

Ik vind jullie kamerfonteintje zo leuk, waar komt ie vandaan? En hadden ze ook andere kleur ::)? :P

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rianne

Mooie vliegfoto weer! En leuk, een hippie broedblok! ;D

Ankie

Hoi ,hoi

De kamerfontein hebben we gekocht in Bataviastad ,in een of ander cadeauwinkeltje en dit was de laatste. We hebben er 15 euro voor betaald !!! Maar we hebben hem later zien staan in een winkel in de Arena en schrik niet ...precies dezelfde stond daar voor ....jawel 180 euro....wat hebben wij gelachen !!!! Ik ben hem nog niet tegengekomen in een andere kleur !!

Ik wacht nog even met het zoeken naar een andere man ...wil eerst even afwachten hoe het gaat als Zazou Kelly een paar weken niet ziet !!!  ;D Misschien dat dan het kwartje gaat vallen !

Dank je wel Rianne en uuuuhhhh wij zijn ook hip ! ;D

Groet maar weer !

Roosje

Die fontein zou echt gaaf staan in mijn roze kamer ;D

Is alweer een tijd geleden dat ik hier heb gelezen. Stom stom stom want jullie foto's zijn altijd zo mooi!

Mariska

Hoi Ankie,

Ik heb weer volop genoten van je foto's en filmpjes :D
Mike heeft meegekeken en vond het ook schitterend.
Gekke Zazoutje.
Arme Nala :(
Maar niet gelijk de hoop opgegeven hoor.
Ricky en Ozzy doen ook weleens zo en toch vormen ze een koppel.

Ben benieuwd naar de foto's van het broedblok als hij af is ;)

Ik hoop dat het met Kel goed blijft gaan en dat het niks ernstigs is.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Ankie
Je hebt gelijk heel vergelijklbaar met onze frans die Zazou, ik vind het wel leuk om ze zo eens een keertje te zien.
ik heb niet zo heel veel tijd , dus hou het effe wat kort maar moregn heb ik meer tijd gelukkig weer eens.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi ,hoi,

Geeft niks hoor Roosje ,als je af en toe maar even komt kijken ! ;D Maar mijn fontein krijg je niet  ;D

He Maris..Zazou is inderdaad gek en ik heb af en toe erg met Nala te doen ! Maar opgeven doe ik niet zo gauw hoor ! ;D
Ik ga binnenkort weer verder met het broedhok te beschilderen en zal hem als hij af is laten zien ! Je mag hem ook rustig nog eens live komen bewonderen hoor !!

He Gonnie... ik moest ook gelijk aan Fransje denken en heb hem dat ook verteld ,maar Zazou vondt het niet erg om met Frans te vergeleken te worden ::).
Als hij het wipwappen enzo ook overneemt vindt ik het ook niet erg ;).

Alles gaat gewoon lekker z'n gangetje hier en we genieten nog even van het mooie weer ! Zazou en Nala hebben eergisteren nog even lekker in de tuin gestaan !
Er lag trouwens een heel klein dood vogeltje in onze tuin ....
zooo zielig .
Ga nog even zonnen !! 8)
Groet van Ankie