29 juni 2025, 15:17:09

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

Rianne

Hoevaak ze per dag wipwappen? Ik weet niet of daar een gemiddelde voor is! Als ze zin hebben doen ze het natuurlijk! ;)

Lin

Hey,

Nou anders schrijf je elke dag wat leuks over haar wat je mist. Of ga je iets maken voor haar om de tijd te verdrijven.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

13 augustus 2005, 19:34:45 #1277 Last Edit: 13 augustus 2005, 23:06:44 by Ankie
Hoi, hoi,

Al een paar smsjes van Dianne ontvangen en ze zitten nu in een hotel ergens in Frankrijk. Ze was erg moe ,maar dat is ook niet zo gek na een 900km.reizen. Voor mij is het erg wennen ,maar 3 weken zijn zo voorbij (hoop ik! ).Toen ze in het hotel waren aangekomen heeft ze ook gebeld dus ik heb haar al even gesproken ..... lang leven de telefoon!!!!
Ik ben van plan om Dianne d'r kamer lekker op te knappen als ze weg isĀ  ;D ;D :D :D :o.

Zazou en Nala zijn vandaag al 3 keer betrapt , de sexmaniakken . Alleen de laatste keer had Nala geen zin meer dus die gooide Zazou zo van haar rug ;D ;D ;D. Goed van d'r!!!
Ga nu even lekker koffie drinken en Zazou & Nala los laten.

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Nou nou, die Zazou kan er wat van zeg! Drie keer per dag! En eigenlijk misschien nog wel vaker, als Nala 'm er niet afgegooid had! Hahaha! Goede actie Nala!  ;D Zijn grote broer heeft dat helemaal niet, dus hij moet toch iets bij jullie hebben opgepikt vanuit de kooi.... ;) ;D :P :-X

Nee hoor, geintje, Ankie! Ik moet je toch een beetje opvrolijken nu Dianne vakantie aan het vieren is? Wat ga je doen met haar kamer? Ander kleurtje? Lijkt me wel een goed idee om tijdens haar afwezigheid iets leuks te doen, voor de afleiding en meteen nog nuttig ook!

Wanneer is dat Low Lands nou voor Carine? Toch eind augustus of zo?

Groetjes enne... hou je haaks!

Petra

Ankie

Hoi Peet

Ik ga Dianne d'r kamer helemaal lekker opruimen en een aantal dingen schilderen ,deur ,vensterbank. De muren laat ik zo ,want die zijn nog niet zolang geleden gedaan en daar hebben we ook geen tijd voor ,want we moeten binnenkort aan de keuken gaan beginnen.
Lowlands begint vrijdag ,maar het terrein gaat donderdag open ,dus dan gaan de jongelui er al heen en ze komen maandag weer terug. Dus a.s.weekend zijn Ed en ik saampjes ;D ;D.
Hoe Zazou aan zijn streken komt ,ik heb geen flauw idee ...wij houden het altijd heel netjes hier ::) ::),dus daar kan het niet aan liggen.
Verder gaat alles goed en ik voel me alweer een stukje rustiger dan gisteren ,maar ik zal wel heel blij zijn als ik mijn kind weer in mijn armen kan sluiten, iets om naar uit te kijken ;D ;D ;D. Vanmorgen een smsje gehad en het gaat goed ,ze was lekker uitgerust en rijden vandaag weer 700km.

Groet van Ankie

gonnie

Hoi
hee Ankie , sorry dat ik er gister niet was , in de opvang, het is wel een hele reis eerst 900 dan 700 phoe phoe , geen wonder dat je in de spanning zit , als ze aangekomen is is die spanning weg en vind je het alleen maar fijn voor Dianne ,
Die zozou en nala kennen er wat van zeg , ben toch wel benieuwd of er toch nog eitjes gaan komen. wat denk je zelf.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Ik denk dat de eitjes voorlopig nog niet gelegd zullen worden ,want daar is Nala nog te jong voor. Tegen de tijd dat ze er wel oud genoeg voor is zien we wel weer verder ;D.

Geeft niet hoor ,dat je er gisteren niet was ,ben zelf ook niet veel op het forum geweest. Gisteren heb ik de hele dag zo'n beetje als een kip zonder kop door het huis gelopen en gistermiddag ben ik op de bank in slaap gevallen. :P Ik had een paar nachten bijna niet geslapen en was doodmoe.  :-X Afgelopen nacht heb ik weer lekker geslapen en vandaag weer hard in huis gewerkt.
Ik verwacht straks weer een telefoontje van Dianne ,als ze in het volgende hotel zitten. Nu in Spanje ,Palencia om precies te zijn en dan moeten ze morgen nog eens 700 km. om op de plaats van bestemming te komen. Zal inderdaad bij voor ze zijn als de reis erop zit ,want het is wel een eind weg hoor en dat idee (dat ze zover weg is ) is heeeel raar!!!!
Maar als zij het naar d'r zin heeft sla ik me er wel doorheen  :D ;).

Groet van Ankie

Rianne

Hoi Ankie,
ik hoop niet dat je nu 3 weken in de stress zit hoor. :) Gelukkig zijn er gsmmetjes en kun je elkaar altijd bellen.

Ankie

Hoi Rianne

Citaat van: Muppet op 14 augustus 2005, 15:24:05
ik hoop niet dat je nu 3 weken in de stress zit hoor. :)

Dat hoop ik ook niet en ik denk dat als ze morgen op de plaats van bestemming zijn, ik het wat meer van me af kan zetten.
Geweldige uitvinding hoor ,die gsmetjes ;D ;D ;D ;D.

Groet van Ankie

bobbie

14 augustus 2005, 21:17:27 #1284 Last Edit: 14 augustus 2005, 21:23:44 by bobbie
Twee dochters in de puberteit
dat valt niet altijd mee voor Ankie, die meid.
Nu de jongste op weg naar Portugal
en de oudste gaat naar Low-lands, weg is het tweetal.

Ankie liep als een kip zonder kop door huis te dwalen
en probeerde ergens rust te halen.
Dan maar de kamer van dochterlief opknappen
zodat niemand haar op ijsberen kan betrappen.

Aangekomen in Portugal geeft Ankie iets meer rust
ze werkt in huis, doet boodschappen en klust.
De 3 weken door worstelen zal met ons erbij wel lukken.
De thuisblijvers zullen haar van de computer moeten plukken.

Sterkte Ankie, die tijd ken ik en ik ben blij dat die voorbij is.

Ik kom de komende weken wel regelmatig bij je buurten.

Tot de volgende keer.

Groetjes, Nel :)

Valerie

Dat zal zeker niet meevallen zo'n jonge dochter zo'n eind weg.
Maar ze is niet alleen, in goede handen. ;)
Amai, jullie dochters zijn gelukzakken! Toen ik die leeftijd had mocht ik niet alleen naar een festival.  >:( Ik wilde ooit naar Guns N' Roses toe, toen ik 16 was. Heb het niet een durven vragen aan m'n moeder omdat ik wist dat die het toch niet zou toelaten.
Wie komen er allemaal op Lowlands? Voor wie gaat ze of gaat ze gewoon voor de sfeer?

Ankie

Hoi,hoi

Wat een lief gedicht , Nel.
Dank je wel !!!!! Doet me goed !!!
Is altijd prettig om te weten dat er mensen zijn die begrijpen hoe je je voelt en met je meeleven.

Ik geloof ook Valerie, dat mijn dochters best veel mogen.
Carine gaat echt voor de sfeer naar Lowlands. Het enige dat ze echt wil zien zijn De Lama's.  Ken je dat ? Is lachen !!! ;D ;D

Groet van Ankie

Ivy

Oh Ankie!
Drie weken zijn voor je het weet voorbij! Denk maar hoe snel je eigen vakantie weg was... ;D
Ik moet steeds weer lachen om je twee sexmaniacs, ik denk dat je huis straks vol jonkies zal zitten...
Groetjes uit Almere! ;D
Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Lin

Hey,

Nog geen huilbuien na de sms? en De lama's die zijn erg leuk!!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi
Ankie heb je al iets van je dochter Dianne gehoord , ben benieuwd hoe dat ze het gaat hebben daar in Portugal .
de lama`s dat is altijd lachen leuk progamma maken die.
Groetjes Gonnie