29 juni 2025, 08:57:15

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Ankie,

Alles goed bij je? Of ben je hard aan het klussen in de kamer van je dochter? ;D

Doei, Nel :)

Ankie

Hoi allemaal

Ik heb al 2 keer een heel verhaal getypt ,maar op de een of andere manier gaat er iets niet helemaal lekker.
Laatste poging !!!
Dianne is op plaats van bestemming aangekomen en heeft het wel naar haar zin. Even wennen nog voor d'r! De omgeving is prachtig en ze heeft al veel roofvogels gezien!!! ;D ;D

Ik heb Zazou en Nala niet meer samen zien wipwappen ,maaaar Zazou heb ik betrapt met 1 van mijn heksen  :o ::) :P.Zazou is dus wat over(h)sext  :-\ :P
Morgen vertel ik verder want ik krijg pijn in mijn nek :P ::).
Maar ik wil jullie nog wel even verwennen!!!!

Zazou vliegt wat vreemd :o :o

:P :P :P

Vind deze errug mooi ;D ;D ;D

Zaazje op zijn favoriete heks  8) 8)

Nala kleurt mooi bij onze muur ,toch ????

:-* van Ankie

Gerda

15 augustus 2005, 23:12:59 #1292 Last Edit: 15 augustus 2005, 23:14:58 by Gerda
Hoi Ankie,

Fijn dat Dianne op de plaats van bestemming is aangekomen. Ben je een beetje gerust ;) Ze zal het heus wel naar haar zin hebben toch??

Jij verveeld je ook niet met je twee deugnieten. Wat 'n bizarre match: Zazou met heks. Gelukkig komen daar geen jonkies van  :D :D

Jij hebt toch nu niet zelf een tongpiercing??? Je verveelt je toch niet zo erg zonder de kinderen??  ;D ;D

Vergeet ik bijna: prachtige vlliegfoto's weer!!!

Groetjes Gerda

Christine

wat leuk dat dianne op de bestemming is gekomen en wat leuk dat ze al roofvogels heeft gezien.

wel inderdaad een rare vliegfoto van zazou maar die twee van hem is wel super mooi die eerste van nala ook maar bij de tweede wou ze precies niet vliegen  :P echt de foto's waren allemaal eigenlijk super mooi ;) ;) :D :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra op het werk

Ha Ankie!

Wat een prachtige vliegfoto's weer! En die foto van je oor die gepierct wordt, is ook super!

Maarreh, wat hoor ik nu, is Zazou overgegaan op de rijpere dames? Jouw heksje? Ik ben het met Gerda eens dat het maar goed is dat daar geen jonkies van komen... geeft toch een hele aparte soort, vrees ik!  ;D

Fijn dat je dochter veilig op de plaats van bestemming is gekomen en het naar haar zin heeft. Natuurlijk moet ze wennen, is voor haar natuurlijk ook de eerste keer zo lang van huis weg! Maar het zal ongetwijfeld goed gaan, al zal de telefoonrekening wel aardig oplopen...  ;) ;D

Ben blij voor Carine dat het betere weer eraan komt voor Lowlands... Natuurlijk is het altijd wel gezellig, maar met wat zon erbij is het toch altijd prettiger dan als een stelletje varkentjes in de blubber... toch?  ;)

Groetjes,
Petra

Ankie

Citaat van: Petra op het werk op 16 augustus 2005, 07:45:53
En die foto van je oor die gepierct wordt, is ook super!

Kijk eens even goed Peet, zo ziet een oor er toch niet uit????
Of ben je weer grapjes aan het maken ??Met jou weet je maar nooit. ;D ;D ;D.
Dianne zal zich best wel vermaken ,ze hebben een prive zwembad ,dus da's wel luxe ;D ;D

Nou Gerda, vervelen doe ik me nooit ,daar heb ik geen tijd voor!!! En op vrije momenten pak ik lekker een boek ,lekker lezen op de bank of in de tuin  ;D :D.

Ja Christine, roofvogel in de natuur zien is fantastisch!!!!!

Ga maar weer eens aan het werk ,anders krijg ik ruzie met mijn baas  ;D :D ;).

:-* van Ankie

Petra op het werk

Lekker toch zo'n vochtig oor?!?  ;) ;D
Nee hoor, ik zit hier net zo sneaky als jij op mijn werk te kijken en dan kijk je niet altijd even goed...  ::) ;D omdat je regelmatig een ander schermpje voor moet zetten  :-X

Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

Jaja de vliegfotos zijn er weer. fijn dat je weer contat heb gehad met je dochters. Missen de valkjes haar ook?

Groeten, Lin

p.s. de muur staat goed bij Nala.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Leuke foto's weer Ankie! :)

gonnie

Hoi
Het klinkt door in je antwoord ,de opluchting dat Dianne op plaats van bestemming is ,wauw een prive zwembad ,zullen we ook aanrijden Ankie  ;D ;D
weer hele mooie foto`s , en het is duidelijk een tong , er zat zeker een vuiltje in Petra`s oog .
groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie
Wanneer vertrekken we ?????? ;) ;D.

Petra was nog niet helemaal wakker ,denk ik ,ze was ook vroeg op haar werk ;D ;D.
Ik ben inderdaad opgelucht dat ze op de plaats van bestemming is. Ed heeft haar vandaag nog even gesproken en ze had lekker geslapen , voor het eerst in een tentje!!!!
Ze beleefd heel veel nieuwe dingen en dat is natuurlijk hardstikke spannend ;D. Ik ben inmiddels aan haar kamer begonnen ,heb weer geen tijd om in de zon te zitten ;).

He Lin

Dianne is ,als ze thuis is niet zo erg veel met de valkjes bezig ,
ze is een echte puber en heeft dus andere dingen aan haar hoofd ;D :D ;).

He Peet,

Ik was nog niet op mijn werk hoor!!! Ik werk niet met pc.,
dus ik kan op mijn werk nooit stiekem kijken :-\ :-\.
Ik had ook moeten typen : naar mijn werk ipv.aan het werk!! ;D ;D ;)

Groet van Ankie

Petra op het werk

Ach ja... zo zie je maar: je moet nooit de dagboeken te snel lezen of bekijken, dan zie je of lees je soms dingen die er niet zijn!  ;D ;D ;D En daar word je natuurlijk direct op afgerekend  ;D !!  (ik kan wel tegen een geintje hoor, ik zou het zelf ook doen!  :P)

Dank je Ankie, ik was inderdaad al heel vroeg op het werk en niet erg wakker. Niet dat dat een excuus of reden is, maar het is wel zo dat ik met dit shipsweer 's morgens mijn bed haast niet uit kan komen, terwijl ik normaal gesproken toch altijd een ochtendmens ben! Lastig! Er is dan heel wat koffie nodig om me weer actief te krijgen! Ik wil gewoon ZON!!! (vandaag dan misschien?)

Hoe is het verder met de lovebirds?

Groetjes,
Petra

gonnie

Hoi Ankie
hoe gaat het meis ?
Al druk met de keuken soms ?
en is de kamer van dianne al klaar ?
carine treft mooi weer op Lowlands ?
En we hoeven met die mooie weer niet aan te rijden toch ! ;D
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi ,hoi ,

Je wens is uitgekomen,Peet...de hele dag zon!!!! 8) 8).
We zien allemaal wel eens iets over het hoofd of verkeerd ,is heel menselijk. Hebben we weer even iets om je mee te plagen :D ;). Anders word het een saaie boel en daar houden wij niet van toch!
Met Zazou & Nala gaat het goed ,ik heb ze niet meer betrapt. Zazou is alleen, in de kooi,nog erg bazig tegen Nala ,maar Nala bijt wel van zich af. Nala gaat ons steeds meer vertrouwen en ze kwam vanavond heel relaxt bij me zitten. Ik kan nog niet met haar kroelen ...maar wie weet komt dat nog.
Zazou is een echte kroelvalk, die geniet er enorm van.
Dus alles gaat lekker.
Net nog een smsje van Dianne gehad en ze heeft het erg naar haar zin !!!! 8) 8).
Nog even wat foto's laten zien ;D ;D ;D

Gezellie

Een wonder !!!!!

Tja....

Wat zou dit zijn????

:-* Ankie

gonnie

Hoi Ankie
jeetje Ankie wat heb je nu weer met je haar gedaan ziet er niet uit. ;D ;D
je naam staat er zo mooi onder ik kon even niet anders , moest even lachen ;D ;D
Groetjes Gonnie