16 juli 2025, 15:36:11

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi
Natuurlijk vangen wij je goed op , ik heb inmiddels ervaring immers  ;D ;D
Maar naar welk gedeelt  in Portegal gaat jou dochter , er heerst in Portegal grote branden.
Verder zou ik me niet  ongerust maken ,Dianne is een hele verstandige meid , en aangezien er ouders mee gaan ,zit het gebakken , er zijn er zoveel die met 16 jaar alleen gaan , niet dat ik dat goed zou keuren hoor ik zou gek worden denk ik.
Maar begrijpen doe ik je wel , als ze eenmaal veilig aangekomen is valt er veel van je af dus laat ze effen naar jou bellen eventueel .
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Dianne is mijn jongste dochter en zij is 13 ,Carine is 16 ,bijna 17 en die gaat binnenkort een paar dagen naar Low-lands,maar dat is in de buurt en duurt een dag of 5.
Ik weet van de branden in Portugal,maar weet niet precies waar die zijn. Dianne gaat naar Tomar , ligt tussen Porto en Lissabon in. Ik maak me ook geen zorgen over het feit dat Dianne gaat ,maar het is wel ver en ze is nog nooit zolang weggeweest....gewoon de moederlijke zorgen om haar kind te moeten missen. Het zijn hele leuke mensen met wie ze gaat ,dus da's het punt niet. Ik maak me denk ik meer zorgen om mezelf ;D ;D ;). Kan ik haar wel zo lang missen?????? ;).
We hebben ook afgesproken dat ze zeker 2 ,3 keer per week even moeten bellen.
Maar ik ben blij dat jij er bent om me op te vangen ,zal het zeker nodig hebben!!!!

Groet van Ankie

Lin

Hey,

we gaan je zeker weten opvangen en je hebt thuis ook valkjes en mensen die je kunnen steunen. Maar kom maar op hoor als je haar erg mist.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Hoi Lin

Heel lief van je !!!!
Gelukkig ben ik niet alleen !!! ;D ;D.

Groet van Ankie

gonnie

Hoi
Je vertelde eerder dat je eigen baas bent , heb je een eigen bedrijfje of wat voor werk doe je ?
gaat carine dan 5 dagen daar bivakeren ? is low lands binnen of buiten ?
Dianne ik wil je nog even een hele fijne vakantie wensen ,heel veel plezier in portugal , ik ben er een keertje geweest (die reis hadden we gewonnen toen).en zou zo weer terug willen ,we hadden toen een safari tocht gedaan per jeep ,dat was geweldig echt een aanrader, nogmaals een fijne vakantie.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Ik heb geen eigen bedrijfje hoor. ::) Ik ben een soort van Mien Dobbelsteen. ;D Werk dus bij mensen thuis .
Low -lands is inderdaad bivakeren. Er zijn allerlei tenten waar optredens zijn. Van alles en nog wat. De bezoekers moeten hun eigen tenten meenemen en ze staan dan hutje op mutje op het terrein. Carine gaat niet voor de muziek ,maar echt voor de sfeer. Ze gaat nu voor het 3 de jaar en het is 1 groot feest!!!!! Vorig jaar was het regen ,regen en nog eens regen ,maar ze hebben zich toch prima vermaakt.
Een groot feest dus ;D ;D ;D.

Reisje gewonnen ??? Da's niet verkeerd !!!!
Dianne heeft er erg veel zin in ,maar begint ook wel een beetje nerveus te worden. Logisch lijkt me  ;) :).

Met Zazou & Nala gaat het prima. Ik betrap ze regelmatig op elkaar (Zazou op Nala dus) :o en ze hebben het erg naar hun zin. :P
Ik laat ze aan het eind van de dag uit de kooi ,als we niet meer weg hoeven en dat werkt als een tierelier. Ze stappen vanzelf weer in de kooi en we hebben ze al een tijd niet hoeven te vangen ;D ;D. Scheelt een hoop gestress!
Prettig geregeld dus. Morgen zal ik wel weer foto's plaatsen want ik wil nu alleen nog maar languit op de bank. Het was een hectische dag ,want we hebben problemen met de riolering :-\ :P. Wat een ellende!!!!

Groet van Ankie

Ankie

Hoi , hoi ,

Hier ben ik weer even met wat plaatjes van onze kanjers!
Vanmorgen was er even paniek in de kooi. Ik heb geen idee waar ze van geschrokken zijn ,maar ik schrok ervan !
Geen enge vliegbeesten ofzo kunnen ontdekken ,misschien schrokken ze van mij of hadden ze een nare droom ????
Ik weet het niet ,maar de rust is wedergekeerd ::) ;).

Nu de foto's....

Ik geef toe ,hij is niet scherp ,maar ik vond hem toch mooi genoeg  ;D ;).

Ook mooi  ;D :D

Heel mooi  :o :o

Arme Kel... :P :P

Wat een schatje he ????

Doei ,groet van Ankie

Gerda

Hoi Ankie

Inderdaad arme Kelly. Geterroriseerd door twee valkjes.
::) ::) ::) ::) ::)

En we worden gelukkig weer getracteerd op vliegfoto's. Prachtig!!!

Groetjes Gerda

Lin

Hey,

Mooie vliegfotos weer en inderdaad Kelly kijkt inderdaad niet echt blij  :D

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gonnie

Hoi
Weer geniet foto`s , ik krijg het niet voor elkaar ze vliegen te snel weg. oo en wat kijkt kelly benauwd de lieverd.

O ja en Carine veel plezier in low-lands .
Groetjes Gonnie

Kirsten

Hoi Ankie,

Tuurlijk vangen we je op,. snap best dat het moeilijk is,. Drie weken is best erg lang, maar gelukkig kan ze jullie altijd bellen.
Heeft een mobieltje? Het goedkoopste is geloof ik collectcall bellen, dan moet ze alleen daar even vragen welk nr dat vanuit portugal is voor nederland. Je kan dan lekker zo lang bellen als je wilt ;)

Ik moest trouwens dinsdag nog aan je denken, ik was bij mijn schoonouders vlakbij schoonhoven en we gingen kijken bij een pottenbakkerij in Eeserveen. Echt waanzinnig wat ze er allemaal maken en ik heb wat leuke dingen meegenomen. Maargoed wat kwamen we er ook tegen.. Hele mooie Heksen..Erg gaaf dus en bedacht me dat jij ze ook in jullie huis hebt hangen,. Gaaf hoor,

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Lekker hoor, op vakantie naar Portugal. Het zal daar vast mooier weer zijn als hier. :(
Leuke foto's weer! :)

Petra en Cheeky

Heeee Ankie!

Allereerst: Dianne, veel plezier in Portugal!

Ankie, ik ben ook lid geworden van de Ankie-opvang-club! Je roept maar als je je eenzaam voelt  ;) :P :-*

Ik ken het, de Kelly-terroriseer-brigade is bij ons de Gizmo-terroriseer-brigade! En ze zijn bijzonder actief! Binnenkort hebben we een kleine twee weken twee logeervalkjes, dus dan wordt het nog erger... arme Giz!

Enne... Zazou en Nala: GENIET ERVAN SAAMPJES!!!

Groetjes,
Petra

Ankie

Hoi ,hoi

Gisteravond hebben we Dianne naar haar vriendin gebracht en als het goed is zijn ze nu onderweg. Het valt niet mee voor me hoor en ik mis haar nou al. Ik ga het maar proberen een beetje van me af te zetten. Kan ook niet goed uitleggen hoe ik me voel .Wil er ook niet te veel aan denken anders loop ik de hele tijd te huilen en daar schieten we niks mee op.
Wat lief dat iedereen er is om me op te vangen ,dat doet me goed !!!!

Peet , wat een uitdaging zeg , logeervalkjes!! Zijn het bekende van het forum ? Arme Gizmo ,die heeft helemaal geen leven meer straks !

Hoi Kirsten
Dianne heeft natuurlijk een mobieltje en we zullen vaak bellen en smsjes versturen. Wat leuk dat je aan me gedacht hebt toen je die heksen zag ;D.

Kan iemand mij vertellen hoe vaak valkjes wipwappen ,Zazou & Nala betrap ik zeker 1 keer per dag ,maar ze doen het vast en zeker ook als we er niet zijn. :o :o.

Groet van Ankie

Christine

ocharme ankie maar één ding is zeker ze is in goede handen en ze gaat wel niets voorkrijgen maar kan wel begrijpen dat je je slecht voelt een dikke knuffel en een :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**