30 juni 2025, 01:08:47

Zazou, Nala & Rafiki's dagboek

Gestart door Carine, 25 maart 2005, 18:55:52

« vorige - volgende »

aad

hoi ankie

Hier ook zo met Lucky regelmatig ..op mijn hand ...bij de kooi prrrrrrrrrrrrrrrrttt weg wezen !
Dus nu met wat toneelspel bij de kooi met wat trosgierst en bakjes gerommel trapt ze er in (voor hoelang? ::))

groetjes Aad

Carine

Hallo Allemaal!

Ik zal zeker het dagboek een beetje bijhouden hoor dit weekend! :) Ik denk niet dat we Zazou en Nala er vandaag of morgen uit gaan laten, ik ben bang dat ik ze niet meer te pakken krijg dus dat doe ik liever gewoon als mn ouders er bij zijn. Ze zijn vertrokken, ik weet wel waarheen maar dat mag ik van mijn vader nog niet verklappen :P dus dat horen jullie zondag avond wel van mn moeder :)

Groetjes, Carine

gonnie

Hoi Carine
je mag het wel zachtjes vertellen hoor ,ze zijn nu toch weg ,ben zo vreselijk benieuwd,en anders een hint dat mag toch wel , please,please
Groetjes Gonnie

Carine

Nou oke, ik zal een heel klein hintje geven ;)

Ze zijn naar Maastricht

;) ;D :P

Kan je t lezen?  :P

Christine

eeeeeeeeh ik kan het toch een beetje lezen heb nog niet eens een vergrootglas moeten gebruiken maar ssssssssst ik zeg niets  ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Owwwww geheimen! Heerlijk zo'n tipje van de sluier.... Wat een romantische plaats om naar toe te gaan samen! Heeft je vader dat helemaal zelf bedacht of heeft hij zijn dochters om raad gevraagd?   ;) ;D (want ik begreep van je moeder dattie normaal gesproken niet zo romantisch is..)

Mogen ze helemaal niet los dit weekend? Gaan ze dan niet vreselijk fladderen in de kooi? Als het hier nl. echt te lang duurt voor ze, dan raken ze helemaal in paniek en blijven fladderen met de vleugels overal tegenaan in de kooi.... (maar gelukkig is te lang hier langer dan 1 dag...)

Groetjes,
Petra

gonnie

Hoi
tja dat is een hele goede hint bedankt, het is goed vertoeven daar, en een hele romantische stad ,en mooi.
Groetjes gonnie

Carine

Hallo petra,
Ze mogen niet los nee dit weekend, ik ben echt bang dat ik ze dr niet in krijg, en als het echt te lang duurt probeerd mijn vader ze meestal te vangen, maar daar ben k niet zo goed in dus het risico neem ik liever niet... Zazou en Nala vermaken zich wel prima in de kooi hoor, het geeft hun ook wat meer tijd om goed aan elkaar te wennen... :)
maar zondag kunnen ze gewoon weer vliegen hoor dus het is alleen vandaag en morgen dat ze vast zitten, en als het morgen lekker weer is dan zal ik ze wel ff in de tuin zetten en ze ff met de plantenspuit sproeien, want dat vinden ze wel lekker met dit warme weer  :D
Groetjes, Carine...

ennuhh mijn vader had het helemaal zelf bedacht! Wij wisten tot gisteren ook nog van niets  ;) :P

Petra en Cheeky

Da's waar Carine, nu hebben ze idd extra de tijd om goed aan elkaar te wennen. Enne.... als ze nu elkaar verdragen, dan komt het zeker goed in de toekomst! En lekker in de tuin is ook een hele tractatie voor ze, toch?

Wat leuk voor je moeder dat je vader het helemaal zelf bedacht heeft! Dat geeft toch weer iets extra's!

Veel plezier dit weekend met elkaar!
(want als de kat van huis is..... of valt het hier wel mee met de muizen die op tafel dansen?  :D )

Groetjes,
Petra

Valerie

Lekker ff zo'n quote toets.  ;D
Ze zullen het daar vast wel mooi hebben. Enne, ik houdt m'n mondje wel dicht.  ;)

gonnie

Hoi Carine en Dianne

Zazou is wel gewend dat ie er niet altijd uit mag toch, hier beginnen ze wel te schreeuwen ,als ze er nog even niet uitmogen ,ze zijn het zo gewend meteen als ik beneden ben mogen ze eruit ,ja ze hebben gelijk .
Kroelen ze elkaar al veel ?
En geeft zazou het goede voorbeeld aan Nala ?
Hier bij Frans en Indy is het goed te merken Frans voed echt Indy op. waar frans is is ook indy.
Nog een fijn weekend jullie samen Carine en Dianne.
Groetjes Gonnie

Carine

Hallo Gonnie,
Ik heb Zazou en Nala nog niet zien kroelen  :( maar dat komt vast nog wel :) Zazou laat Nala wel zien waar ze allemaal kan landen als ze uit de kooi zijn. En wanneer wij Zazou kroelen zit ze ook wel erg geinteresseerd te kijken dus ze vind het wel leuk alleen ze durft t zelf nog niet helemaal aan... :P
Groetjes, Carine

Agnes

Hoi meiden!

Ik heb een tijdje gehad dat Pucky ook niet in de kooi wilde >:(
Ik heb toen Pucky alleen maar 's avond uit de kooi gehad, en gewacht tot het donker was met het er weer in doen.
Toen de lampen in de kamer uit gedaan, Pucky op laten stappen, en daarna ging ze keurig in de kooi.
Zo van Welterusten! ;) ;D
Misschien het proberen waard?

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hoi ,hoi allemaal

Nou we zijn weer thuis hoor!!!! Het was heerlijk in Maastricht.
Ik heb nog naar je gezwaaid Gonnie ,want we reden langs Eindhoven  ;D ;D. Zeer romantisch weekend gehad ,heel veel terrasjes gezien ,ook van dichtbij en lekker geslenterd ,gegeten ,veel biertjes gedronken ;D ;D ;). Het was helemaal heerlijk en het is weer voorbij gevlogen. Ben wel moe ,want het hotel lag aan een hele drukke weg ,dus ik werd erg vroeg wakker. Maar dan was de dag lekker lang en we hebben genoten van het stralende weer ,beter kon het niet!!!!!
De dames hebben het hier weer helemaal goed gedaan ,dat kunnen we echt wel aan ze overlaten ,ben heel trots op mijn meiden!!! Met Zazou & Nala gaat het prima ,ik ga ze zo lekker laten vliegen ,maar ze zitten rustig in hun kooi en ik heb ze nog niet onrustig zien fladderen.Ik ga vanavond op de dagboeken verder reageren ,nu eens onze valkjes los!!!!

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Lekker joh, zo'n romantisch weekend!
Ben blij dat jullie ervan genoten hebben. Wat dat betreft hadden jullie het weer ook lekker mee!

Je meiden hebben idd prima op de valkjes gepast. Ze zullen het vast heerlijk vinden om weer wat rondjes te vliegen zo... Die van ons mogen er zo ook uit, ze hebben de hele dag in de kooi gezeten.

Groetjes ennuh... kick ze af van een heerlijk weekend.... maar ja, jij hebt het voordeel dat je nog vakantie hebt, toch?

Petra