2 augustus 2025, 14:50:48

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hey Caat,

Alles gaat dus goed met je birdies :).

Met mijn kroelkippen gaat het ook goed.

Zelf heb ik trouwens heel weinig foto's gemaakt van de surpriseavond.

Ik heb wel veel foto's voor Clau gemaakt, maar met mijn eigen toestel heb ik eigenlijk niets geschoten.
Alleen mijn barbapapa surprise ;D.

Momenteel ben ik niet veel online omdat ik een nieuwe pc heb gekocht.
Het werkt alleen nog voor geen ene meter.
Dat gaat denk ik nog wel even duren eer die werkt.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Carin

Hoi Aad,

Luuk is echt een poepie.. Ik krijg alleen niet mee wat je bijschilderen moet? Je kooi?

Hoi Maris,

Leuk die nieuwe computer.. Ja met de birdies gaat het goed.. Zijn er uit en zitten op mijn stoel.. Ik heb wat foto's gemaakt.. Morgen wil ik mijn fototoestel meenemen naar het werk. Naast VB staat een kasteel van sneeuw gebouwd. Overigens is VB afgesloten en hangt er een bordje dat er laagvallende takken zijn :(

Jammer dat je geen foto's hebt!

groetjes Carin

Nu nog wat foto's van mijn beestenbende:

Modo die zijn verhaal naleest:

Cali in de luxaflex om naar buiten te kijken:

In de bijkamer ook maar loeren naar Modo en mij:

En natuurlijk de andere 2 donderstenen. Zij waren daar aan het bekokstoven hoe ze Calimero en Modo van de stoel af konden krijgen. Spikey heeft bedacht dat het handig is om dan maar bovenop Calimero te gaan landen..Alleen Cali en Modo blijven zitten :D

Kortom, Villa Kroelkip blijft leven ;D

valkje-jacco

haha leuke foto's weer en van de grasjes ook ;D

ik vindt die ene leuk, in dat luxaflex ;D het lijkt net of ie naar buiten kijkt!

gr.Mitchell :)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Carin

Hoi Mitchell,

Cali kijkt dan ook naar buiten :D. Hij draait zijn kont er ook weleens in en dan zie je alleen een veer uit de luxaflex steken en hoor je Cali kabaal maken.. Ziet hij weer wat :-*

aad

Citaat van: Carin op 29 november 2005, 21:04:39
Hoi Aad,

Luuk is echt een poepie.. Ik krijg alleen niet mee wat je bijschilderen moet? Je kooi ?

Nee jo zijn kop natuurlijk  mis nog wat geel hier en daar  ;D ;D ;D

Carin

30 november 2005, 11:45:15 #215 Last Edit: 30 november 2005, 12:49:11 by Carin
Ok.. Ik snap hem.. Maar ik vind Luuk wel poepig met zijn vlokjes op zijn hoofd!!! :D

bobbie

Citaat van: aad op 30 november 2005, 09:43:41
Citaat van: Carin op 29 november 2005, 21:04:39
Hoi Aad,

Luuk is echt een poepie.. Ik krijg alleen niet mee wat je bijschilderen moet? Je kooi ?

Nee jo zijn kop natuurlijk mis nog wat geel hier en daar ;D ;D ;D

Whahahahaha

Carin

Tja, blond he!!

Ik heb nog wat foto's gevonden van Victoria Boys, het complex. Daar voetballen Kolk en ik. De foto's zijn afgelopen dinsdag gemaakt en de situatie is ongeveer vergelijkbaar nog met de foto's!

Kirsten

Hoi Carin.

wow wat een sneeuw! :o, jeetje das echt veel.
Ik heb ook op voetbal gezeten waarvan ook een aantal jaren in het doel. het kriebelt nog steeds erg en had bijna dit seizoen een jaar met m´n zus meegedaan. achteraf toch vanaf gezien, want hoe graag ik het ook nog wil, het is als moeder met huishouden onregelmatige werktijden van m´n vriend en natuurlijk m´n 24 vogels niet meer in te plannen.

Heb genoten van je foto´s en kom gauw weer langs
Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Carin

Hoi Kirsten,

Leuk dat je gevoetbald hebt.. Er zijn meer dames hier... :D
Natas, jij, Kolk en ik..
Ik kan me voorstellen dat je andere dingen voor laat gaan.. Die kunnen belangrijker zijn dan voetballen omdat je vogels en je vriend je nodig hebben ;D

Sneeuw is echt nog steeds aanwezig.. Voor mijn werkkamer lopen nu de konijntjes, op zoek naar voedsel.. Ik dacht dat zij met winterslaap waren ;)

greetz Carin

Carin

De birdies zijn er vandaag de hele dag uitgeweest.. beetje soezen op de bureaulamp, bureaustoel of mijn schouder. Vanmiddag ben ik naar de markt geweest en heb weer mais voor hen gekocht :D Daar hebben ze heerlijk van gesmikkeld, evenals de rijst die ik voor hen gekookt had.

Halverwege de avond werden de grasjes moe en zochten een mooi plekje in de gordijnen! :D

De valkjes deden zich tegoed aan het rijst en de mais.. Calimero heeft van beide nog wat aan zijn snaveltje hangen.

Gerda

Ach wat schattig , Spikey en Sal in hun gordijnenhangmatje!!

Je hebt je valkjes wel verwend, met die hoeveelheid rijst kun je alle valkjes van Riny wel voeden!!!  ;D ;D

Leuke foto's weer!!!

Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Carin,

Wat hebben de vogeltjes het toch goed bij jou  :D. Die krijgen vanalles opgediend.

En een hele leuke foto van je grasjes, zo bovenop de vitragerand. :D

Groetjes, Nel :)

Carin

4 december 2005, 13:03:55 #224 Last Edit: 4 december 2005, 15:02:53 by Carin
Hoi allemaal,

Ik geniet ervan als ik die beesten lekker zie smullen.. Ik had voor mezelf een beetje teveel rijst gekookt en de birdies eten het dan wel op!

Gisteren op de markt werd ik al begroet door de marktkoopman als de mevrouw die mais haalt voor haar vogels.. :D Krijg ook elke week steeds meer mee voor dezelfde prijs!  ;)

Tja Sal en Spikey vinden het heerlijk om zo in de gordijnen te gaan hangen.. Zolang ze niets slopen, vind ik het best!

Groetjes Carin