3 augustus 2025, 20:55:11

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

bobbie

Jippiieeeeeeeeeeeeee, nu zie ik ze wel.

Leuk leuk leuk, ga zo door  ;D ;D ;D

Wederom de groetjes, Nel :)

valkje-jacco

hoi Carin,

bij ons sneeuwt het ook zo hard zeg, niet normaal, maar jacco zit er met genot naar te kijken ;D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Carin

Hoi Nel,

Binnenkort volgen er weer meer foto's!!! Leuk dat je van mijn beestenbende geniet!

Hoi Mitchell en Jacco,

De vogels zitten nu in de kooi en bekijken vanuit daar de sneeuw! Het ligt hier behoorlijk hoog en veel!

Mijn vader kan Apeldoorn niet in, die staat al sinds 2 uur vanmiddag op de Amersfoortseweg (N344) vast :(
Kortom, het is hier een zooitje!

Groetjes Carin

valkje-jacco

hoi,

ik hoop dat je vader alweer thuis is want er zijn mensen die moeten overnachten in de auto op de snelweg heb ik gehoord :o
ze krijgen dekens uitgedeeld van de overheid denk ik ??? maar goed,

ik hoop dat hij al thuis is ;)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Carin

Hoi Mitchell en Jacco,

Mijn vader was vannacht pas om 2 uur thuis. Hij heeft er 12 uur over gedaan.

Dekens heeft hij niet gehad, wel een bakje koffie.
Apeldoorn is nu nog steeds wit, maar de wegen zijn wel begaanbaar.. ;D

Groetjes Carin

Carin

Vanmiddag allemaal nieuwe speeltjes gekocht voor mijn schatjes! Een touw voor de valkjes om in te gaan hangen, twee parkietenkaptafeltjes.. (waarvan er al een kapot is), twee nieuwe stokjes en lekker fruit knabbelblokken!

Kom ik bij de Intratuin hebben die ook allemaal parkietenspeelgoed, alleen van hout. erg makkelijk te bevestigen en mooi! Heb bij de intratuin een houten kapspiegeltje voor de valkjes meegenomen, maar ik ga binnenkort zeker even terug!

Ik zal er allemaal foto's van maken, maar eerst: Surprise afmaken!

groetjes Carin :)

Roosje

Hihi veel plezier met knutselen! Bij intratuin hebben ze inderdaad altijd wel veel leuke dingen voor de vogels. En bij ons in zoetermeer, zit alles er perfect bij. Is echt mijn stamzaak geworden, gewoon omdat ze zo goed met de beesten omgaan en weten wat ze doen. Is dat bij jou ook?

~Natas~

Hoi Carin,

Zo ik heb even flink moeten bij lezen maar ben weer helemaal bij.
Leuke foto die je hebt geplaatst in Mitchells verhaal, over het dames voetbal team.
Ik heb ook jaren lang gevoetbald, maar ja door omstandig heden kon ik het niet meer aan (werk, school en de verplichte trainingen)
Nu heb ik jou ook eens gezien op een foto  ;D

Hoe is het weer nu bij jullie, is he tnog steeds wit van de sneeuw.
Nou ik ben erg benieuwd naar de foto's van je valkjes en hun nieuwe speeltjes  ;D

Valkengroet,

Natas en Joepie

Carin

Hoi Roosje,

De intratuin in Apeldoorn heeft de dierenafdeling verbouwd.. Het is redelijk groot, maar ik wist helemaal niet dat ze daar houten speelgoed hadden. Kan me ook niet herinneren dat ze het gehad hebben. Ik zag voor Modo er ook een leuk trappetje, kan hij zelf de kooi makkelijker inkomen.. Binnenkort maar eens terug ;D
Mijn Surprise is afgekomen! Allemaal soorten olie. Het meisje dat ik had getrokken, drinkt als ze gezopen heeft wokolie.  8)
Het meisje dat mij had, woont in Hoenderloo en was afgesloten. Dus ik heb niets gehad.. Kolkkie kreeg een valkparkietenfarm, echt heel leuk en had voor degene die ze had getrokken had ze een barbapappa gemaakt ;D

Hoi Natas,

Leuk dat je gevoetbald hebt en jammer dat je gestopt bent!
Kriebelt het niet weer bij je?

Foto's zijn grappig van ons team. Gisteren surpriseavond gehad en daar zijn ook foto's van gemaakt.. Ik zal er binnenkort wel wat van opzetten.. ;D

Het is hier nog steeds wit van de sneeuw Maar het wordt wel drek.. Vannacht was het ook niet echt fijn om te rijden.. Maar het blijft mooi.. Achter mijn flat ligt een soort van parkje en daar is het echt nog wit!

De birdies hebben het speelgoed gevonden en een plastic kaptafeltje is gemold.. :(

Mijn batterijen laden op, dus hoop zo met foto's te komen!

Groetjes Carin

Gerda

Ach wat sneu Carin dat je jouw kado niet kon krijgen. Maar wie rekent er in november op dit weer.

Bij ons geen sneeuw, alleen storm en regen geweest!!
Sneeuw vind ik best mooi, dan was ik naar Artis gegaan om foto's te maken. Maar helaas!!
Het is alleen vies en koud, brrrrr. Echt forumweer, dat is weer positief!!

Ik kom de foto's later wel bekijken!!

Groetjes Gerda

~Natas~

Hoi Carin,

Ik moet zeggen het blijft kriebelen dat voetballen hoor.
Maar door verschillende blesseures, en door mijn wisseldiensten heb ik er gewoon geen tijd meer voor.
Al hoewel ik hoor dat mijn oude team in de 3e klassen op de 1e plek staan dan denk ik van POEH  :o

Maar hoe was je surpriseavond?
Wat heb jij gehad dan.........tot nu toe helemaal niets????
Maar ben wel benieuwd naar de foto's dus ik wacht wel af.

Valkengroet,

Natas

valkje-jacco

hoi Carin,

hoe is de surprise afgelopen heb je nog mooie foto's gemaakt ;)

voetballen rules :D

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

Carin

Hoi Gerda, Natas en Mitchell,

Surprise avond was leuk, alleen heb ik op onze site nog de foto's niet zien staan.. Kolkkie heeft er ook veel gemaakt, dus zal het haar wel vragen.. Ik zet hier zeker een foto van haar parkietenfarm neer ;D

Ik heb wel wat foto's van het nieuwe speelgoed van mijn veervriendjes! ;D

De sneeuw ligt hier nog dik, cm of 16..

Vanmorgen heb ik lekkage gehad, nou ik niet maar mijn onderburen. Hun plafond was zeer nat en wat blijkt nu? De voegen in mijn douche zijn met het verkeerde kit gedicht. Dit had waterafstotende kit moeten zijn ipv siliconenkit.. Kortom de hele vloer was onder de tegels verrot. Inmiddels is alles weer gemaakt, de birdies zaten het met het volle verstand allemaal te bekijken. De buurman heeft nog even pech, hij moet nog een aantal dagen wachten voor hij geholpen kan worden!

En nu de foto's:

Het gemolde speelgoed:

Het touw:

Spikey aan het waken:

En de valkjes op mijn stoel terwijl ik typ:

Groetjes Carin

aad

hoi carin

Ik heb Luuk even de foto,s laten zien .. knapte hij weer van op , hier heeft tie het af en toe beetje minder met die legbatterij  ;)
Die van jouw is al aardig beschilderd zag ik , hier moet ik nog ff bij kleuren  ;) ;)

groetjes aad