17 juni 2025, 21:33:33

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Carin

Mooie foto's van je schatjes!! Sorry dat ik zo lang niets meer van me heb laten horen.

Hoe is het verder met je?

Groetjes

Mara

Carin

Hoi Mara,

Leuk je berichtje!

Hier is het goed, druk met mijn huis aan het opknappen, muren doen, laminaat leggen enzo! Rond 20 augustus ga ik over! Ben nu weinig achter internet te vinden.
Plekje voor de voliere is al uitgezocht in mijn nieuwe tuin. Nu even kijken wanneer de buitenvoliere gemaakt gaat worden. Zal wel eind augustus/ begin september worden!

Ik ga zo ook even bij jou spieken!

Groetjes!

danielle

Hoi Carin,
Leuke foto's van de valkjes.
Wat leuk dat je een voilere krijgt in je nieuwe tuin. Neem je er dan nog meer valkjes en grasjes erbij?
Veel succes met het verhuizen! Is altijd weer veel werk he.
Ben benieuwd hoe het gaat worden en hoe het gaat bevallen.

Groetjes Danielle

Carin

3 augustus 2008, 11:15:36 #528 Last Edit: 3 augustus 2008, 21:08:38 by Carin
Hoi Danielle,

Verhuizen is een grote klus, vooral omdat ik een nieuwbouwwoning heb.. Dus alles moet gedaan worden.

Ik ben ook bezig met een voliere voor de vogels, bestellen van de panelen. In eerste instantie gaan de valkjes die ik nu heb naar buiten. De grasjes Spikey en Salva blijven binnen.
Mocht er dan nog ruimte zijn, dan adopteer ik nog wel enige valkjes! :) Maar dat zie ik dan later wel!

Groetjes!

Mara

Hoi Carin

Ja, zo'n verhuizing is best wel heftig. Ik dacht dat de grasjes binnen bleven, tenminste, ik dacht dat dat in het boekje van Pipo stond.

Groetjes

Mara

Carin

3 augustus 2008, 21:07:50 #530 Last Edit: 3 augustus 2008, 21:09:43 by Carin
Hoi Mara,

Ik heb het inmiddels aangepast. (IK was even afgeleid met mijn stukje schrijven). Sal en Spikey blijven inderdaad binnen!
Als het mooi weer is, gaan ze met hun tafeltje ook lekker buiten staan, de tuin is er groot genoeg voor!

Groetjes!

Carin

17 augustus 2008, 21:17:07 #531 Last Edit: 17 augustus 2008, 21:22:48 by Carin
Morgen gaat het gebeuren, de birdies en ik gaan dan echt verhuizen.. Vandaag zijn Sal en Spikey in een aparte kooi gezet. Vooral Sal moet nog wennen. Zij gaan morgenvroeg al naar mijn nieuwe huis. De valkjes blijven nog 2 weken binnen, dan kunnen ze wennen in hun nachthok en dan naar buiten in hun voliere. Die is over een week of 2 klaar.
Foto'd volgen dan en ook de belevenissen van de heren in de kooi of voliere!

Groetjes!

Gerda

Hoi Carin,

Ik ben benieuwd wat de jongens van hun nieuwe verblijf gaan vinden. Arme Sal, dan moet hij zijn vriendje Cali missen.
En hoe was het afgelopen voetbalseizoen?

Leuk dat je weer af en toe komt buurten!

Liefs, Gerda

Carin

Hoi Gerda,

Ik wil straks zeker wat vaker weer komen buurten, tis er door mijn huis echt bij in geschoten.
De heren zullen moeten wennen, maar in mijn nieuwe huis is de ruimte zo anders ingedeeld en heb ik minder de mogelijkheid om ze los te laten. Vandaar de keuze voor een voliere. Tuin is groot genoeg en ze komen op een beschutte plek te staan. Maar het mooiste is dat al mijn buren het leuk vinden. Heb al vragen of ze bij de voliere mogen komen kijken :)
Sal en Spikey doe ik niet naar buiten, ben bang dat ze het niet overleven, zij worden ook al een dagje ouder. (Bijna 4 en ruim 3 jaar). Zij krijgen een mooi plekje in de woonkamer!

Zodra alles af is, zet ik hier natuurlijk foto's neer. Tussentijds probeer ik jullie op de hoogte te houden van Modo& Friends!

Afgelopen voetbalseizoen was erg leuk, 6e geworden, naar het EK geweest! (yes yes). Half september begint het nieuwe voetbalseizoen weer! Andere indeling en andere competitie..

Groetjes!

Carin

Inmiddels zijn we verhuisd en zijn de heren in het bezit van hun eigen (tijdelijke) vogelkamer. Ze beginnen langzaam te wennen, het vervoer naar mijn nieuwe huis was wel erg vreemd voor ze.
Sal en Spikey zaten in hun kooi op de voorbank, de valkjes waren op de achterbank gezet en keken dus door de achterruit naar buiten. Soms was het even schrikken voor ze, maar inmiddels hebben ze weer het hoogste woord.

Volgende etappe is nu het bouwen van hun vogelpaleisje buiten!

Gerda

Gerda

5 september 2008, 11:28:50 #536 Last Edit: 8 september 2008, 01:10:55 by Gerda
Succes met de voliere!
Ben je zelf al helemaal op orde?

Wat leuk naar het EK geweest! zag er wel supergezellig uit daar met al dat oranje!

Heb je nog damesvoetbal op de OS gezien? Van Martha valt nog wel wat te leren denk ik  ;D ;D

Azul en Yesil willen S&S even groeten, dus bij deze  :P

Liefs, Gerda

Mara

Hoi Carin

Fijn om te lezen dat ze nu al beginnen te wennen. Succes met de bouw van de voliere.

Mara

Carin

Even weer een update:

Met de valkjes en de grasjes gaat het zeeer goed. Met het warme weer staan ze op het terras en ze hebben heeeeeel veel bekijks. De buren komen aanlopen, de buurkinderen en allemaal willen ze de bengels zien. De birdies zitten echt in de kooi van wat is dit nu weer? Ook Sal en Spikey zijn populair, die staan op de tuintafel.

Aanstaande maandag komt er iemand om de boel te bestraten. Ook het gedeelte waar de voliere staat, wordt gelijk mee bestraat, dus volgend weekend gaan mijn vader en ik ws starten met de bouw van de voliere. We hebben de tekening al gemaakt, de Karwei zit om de hoek voor de spullen, dus het gaat helemaal goed komen.

Het binnenhok heeft Pa al getimmerd, dus die kan opgehangen worden.

Er werd hier gevraagd om foto's; ik ben mijn toestel kwijt.. Heb ik ergens ingestopt en nog niet boven water gekregen! >:(

Carin

Hallo allemaal,

IK schaam me diep, ben echt heel lang niet meer online geweest door echt veel dingen!

Hier gaat alles goed met de birdies! Zoals het er nu naar uitziet, vieren zij koninginnedag in de voliere buiten! Ze staan nu nog binnen op hun vogelkamer.
Mijn vader heeft het binnenhok al een poos klaar, maar door de kou is de voliere niet afgemaakt. Ondertussen heb ik besloten om het gedeelte waar de voliere bij komt te liggen, aan te gaan leggen. Dus die kant is nu netjes en bijna af!

Sinds kort heb ik een teckelpupje en die vindt Modo en friends erg interessant, alleen zij hem niet.. Benji, de pup, gaat dan voor de kooien zitten en kijkt alleen maar. Modo en Friends raken dan in paniek :-\