5 augustus 2025, 12:05:14

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Carin

18 oktober 2007, 20:23:46 #495 Last Edit: 18 oktober 2007, 20:32:18 by Carin
Hoi Mara en Gerda,

Ja, ik ga verhuizen van een flat naar een nieuwbouwwoning. Ik stond al 11 jaar ingeschreven en aankomende zomer gaat het gebeuren. We gaan verkassen!
Ik blijf in Apeldoorn wonen en ga eigenlijk 3 km verderop wonen. Het wordt een nieuwbouwwijk, waar duurzaam wonen voorop staat.

(www.zuidbroekfinesse.nl en dan kavel 47)

Ik heb er zin in, voor mijn vogeltjes is het ook goed.. Kunnen ze straks lekker in de tuin staan als het warm is ipv op een balkon!

En Gerda, de foto's komen eraan! Mootje is echt superlief!
Cali fier, Gijsje een dromer en Ozzy een pratertje!

Liefs Carin

♥Debby♥

Hallo Carin,

ik ken je nog niet.. komt nog wel waarschijnlijk...

maarrrr

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerda

Mara

Hoi Carin, Modo & Friends

Ik wil jullie hele fijne en gezellige Kerstdagen toewensen en het allerbeste voor 2008.

Mara en de vogels van Het Bonte Vogelparadijs

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal wensen je

een gelukkig en voorspoedig

2008

Vanwege

Marc, Diane en Leentje

Rikske, Fikske, Elmo en Swingie

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Carin

Ik ben de laatste tijd onwijs druk geweest met heel veel andere dingen. (huis). Mijn birdies zijn er niet onder geleden, integendeel! Maar bij deze even een update van hen!

Modo is een lekker eigenwijs valkje en een onwijze kroelkont. Hij is nog steeds dikke maatjes met Calimero en zijn, als ze eruit zijn, ook bij elkaar te vinden. Calimero wordt gestalkt door Sal, de grasparkiet. Die zit met hem te kroelen in de kooi of als Cali eruit is.

Gijs heeft zich laatst bijna verhangen en ik was er net op tijd bij. De birdies waren aan het vliegen en ik heb voor mijn raam een prismaglas hangen. Hoe gijs het gedaan heeft, weet ik niet, maar hij heeft het versierd om het touw om zijn kopje te krijgen en kon niet meer weg. Ik heb uiteindelijk Gijs op mijn hand gezet, zodat hij lucht kreeg en het touw, waar het glas aan hing, doorgebeten. Van schrik heeft Gijs de hele avond bij mij gezeten en ook Ozzy zijn vriendje kwam bij me zitten.
Ik heb een Nintendo DS en als ik daar mee speel, komt Ozzy op mijn hoofd zitten en kijkt mee. Kan niet doorgronden waarom, hij is echt de enige. Op het moment laat hij zich niet aaien, maar aait hij zichzelf. Gijs gaat er vervolgens met zijn kuif tegenaan zitten, maar Ozzy behoudt zijn aaikunst voor zichzelf!

Op Valentijnsdag hebben de birdies een valentijnskaart gekregen, gericht aan hen. Ik ben er niet uit van wie die is, dus de birdies wachten maar af.. (En bazinnetje ook).
Groetjes!

Mara

Hoi Carin

Leuk om weer wat van je te lezen. Wat zul jij geschrokken zijn zeg!!!!

Hoop nu weer meer van je te lezen!

Mara

Kimm

hoi carin,

ik ken jou niet maar ik vind het wel leuk om even te lezen in je boekje.
wat eens schrik zeg van dat touw.  :o
gelukkig was jij er optijd bij!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Carin

Ik ben echt goed geschrokken toen. Ik had ook geen tijd meer om een schaar te pakken om het draad door te knippen, want dan was Gijsje dood geweest.
De rest van de avond heeft bij me gezeten, al zielig piepend.
Nu zit hij samen met Ozzy in de kooi te fluiten. Ozzy is op de versiertoer, hij probeert Gijs te versieren.
De grasjes zitten in bad, Calimero probeert er ook in te gaan, alleen lukt hem dat niet. Modo is aan het slapen in het zonnetje. Oftewel... een gewone maandagmorgen in huize Kroelkip!

Carin

2 april 2008, 23:48:48 #507 Last Edit: 2 april 2008, 23:52:05 by Carin
Eindelijk vandaag een nieuw fototoestel gekocht en driftig foto's aan het maken geweest van mijn schatjes!

In de kooi:

Carin

En nog wat foto's van de vriendjes apart:

Ozzy:

Modo:

Modo en Calimero samen

Calimero

Gijs (liet zich slecht op de foto zetten)

En de boefjes Sal en Spikey

danielle

Hoi Carin,
Mooie foto's heb je geplaatst. Je hebt echt mooie valkjes en grasjes.
Ozzy heeft echt een mooie lange kuif!
Ik heb trouwens dezelfde kooi voor mijn grasjes. Izzie heeft een aparte, want Sammie is niet zo lief voor haar.
Ik krijg morgen een valkje erbij en die heet Spikey net als jou grasje  :D .

Groetjes Danielle