2 mei 2025, 20:31:41

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Carin

Hoi Ivy,

Ozzy komt los, heb net nog even in de kooi gekeken. Gijs zit op een stok en Ozzy zit er voor. Af en toe raken ze elkaar even aan en slapen/poetsen of dutten weer verder.

De eerste dagen was het echt wennen voor hem, hij wilde weinig, maar heb het idee dat hij nu los komt. Hij laat zich kroelen, fluit veel en bovenal, doet hij alles wat Gijs doet..

Grappig dat Dizzy achter jouw wildkleurmannetje aanging.
Dizzy is de lichtere van de twee?

Groetjes Carin

Ivy

Hoi Carin.
Dizzy is inderdaad lichter van kleur, hij is een bonte cinnamon.

Heerlijk he, dat ze nu al nieuwe vriendjes hebben en zo gelukkig zijn. Ik ben heel blij dat ik Dizzy heb opgehaald, het is een enorme lievard.

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Carin

Hoi Ivy,

Dizzy is een mooie vogel.. Mooie foto ook!

Ja ik ben heel blij met Ozzy.. het is een lief beest, die echt voor een vrolijke noot in de kooi zorgt. Hij is helemaal into Gijs en Gijs is helemaal into hem..

Groetjes Carin

Carin

Even een update:

Ozzy is nu 1.5 week hier en het is alsof hij hier al langer is!
Ik vind het een genot om naar hem te kijken. Als Ozzy zick krabt, gebeurt dat heel bewust. Hij gebruikt zijn pootje en teentjes. De andere krabbelen met de hele poot.

Vanmorgen weer de kooi in en Gijs komt gelijk om gekriebeld te worden, Ozzy vliegt er achter aan en wil ook. Dan ben ik beide heren tegelijkertijd aan het kriebelen.

Gisteravond waren alle birdies eruit en Ozzy doet Gijs na. Gijs gaat op de deur zitten en Ozzy vliegt er achter aan.

Ook was ik nog aan het werk en dan komen ze alle 4 bij me op de computer, stoel of muis (Modo) zitten. werken lukt dan niet, maar ik geniet gewoon heel erg van ze!

Op het moment slapen ze allemaal, lekker rustig hier.. Kan ik even doorwerken!

groetjes Carin

Mara

Hoi Carin

Jah leuk he als ze bij je komen zitten en je wilt iets doen. Pipo kan dat ook geweldig goed. Hij komt dan het liefste op je vingers zitten terwijl ik aan het typen ben en het liefste gaat hij dan ook aan mijn vingers knabbelen.

Wat fijn dat Ozzy zo goed gewend is.

Mara

Carin

Vanavond waren ze overal.. Zaten op mijn laptop, in de keuken, mijn spiegel in de gang! Overal waar ik was, had ik 4 valkjes om mij heen.

Later kwam Sal de grasparkiet erbij, die is echt helemaal idolaat van Cali. Zit bij Cali tegen zijn borst aan te tikken, koppie te kroelen en loopt hem achterna. Afhankelijk of Cali er zin in heeft, staat hij het gekoer van Sal toe.

Vandaag van Caroline het geboortebewijs van Ozzy opgestuurd gekregen en een cd rom met foto's. Ik zal binnenkort wat jeugdfoto's van Ozzy plaatsen. Ozzy is van 14 juni 2004.

Mara

Hoi Carin

Wat leuk, ik ben benieuwd naar de jeugdfoto's van Ozzy.

Mara

Carin

Hoi Mara,

ik denk dat ik ze vanaaf even plaats...

Heb vandaag weer allemaal dingen voor de birdies gekocht: mais, spiegels, speelstenen.. ben benieuwd hoe lang het allemaal heel blijft!

Groetjes!

Carin

12 mei 2007, 22:37:59 #443 Last Edit: 13 mei 2007, 21:23:38 by Gerda
Hallo allemaal,

Zoals beloofd wat foto's van Ozzy en ook wat kleine filmpjes:

Hier is Ozzy lekker aan het kwebbelen:
http://www.youtube.com/watch?v=HvFWXPNRKPs

Hier is Ozzy lekker ondeugend:
http://www.youtube.com/watch?v=QyZEfJTSbGI

En hier headbangt hij en is hij lekker wild!
http://www.youtube.com/watch?v=3ixJX9BzPiU

Nu wat foto's van mijn 4e valkje, hij is geboren en gedeeltelijk getogen bij Mandy, dus je ziet haar en haar hond ook op de foto:

Met de hond van Mandy

Met Mandy zelf!

Er staan nog heel veel leuke foto's van Ozzy op de cd rom, maar ik heb een selectie gemaakt!

Groetjes!

Mara

Hoi Carin

Wat lieve foto's van Ozzy, echt heel erg leuk.

Wat zijn speelstenen?

Mara

Carin

Hoi Mara,

Ik heb nog meer foto's van Ozzy, de een nog liever en leuker dan de andere!

Speelstenen zijn van mineralen en kan je vastmaken in de kooi. De vrienden hier hebben er al mee gespeeld, er zijn al stukken af!

Groetjes!

Mandy

Bekende foto's! ;D
Leuk om Ozzy weer te zien. :)
Ben benieuwd naar de nieuwe foto's. ;)
Fijn dat het zo goed gaat. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

ManjaV

Hoi Carin,

Wat is Ozzy toch een lieverdje. Hij ziet er heel lief uit op de foto's. Wat was hij nog klein.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Carin

Ik zal eens kijken of ik van de week wat foto's maken kan.

Het gaat goed in de kooi. Als ik nu de kooi opendoe, stuitert Ozzy samen met Gijs de kooi door om maar gekroeld te worden. Cali en Modo hoeven dan echt niet in de buurt te komen, want dat wordt niet door de twee heren getolereerd!

Vanavond is het weer vliegtijd voor de birdies!

Groetjes!

Ivy

Haha wat geweldig... en Ozzy was minst tam zeiden ze... Heerlijk voor je, dat je zo'n kroelerd erbij kreeg!
Ik ben zeer benieuwd naar de foto's van jouw viertal...
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie