3 augustus 2025, 00:24:56

Modo & friends: Modo is overleden!

Gestart door Carin, 11 juni 2005, 21:18:54

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Carin

Gelukkig gaat alles goed met jou, je valkjes en die twee kleine deugnietjes van een grasjes. Ik heb inderdaad een tijd niets meer gehoord van je grasjes.

Met Pipo gaat het goed, hij zit nu lekker bij Lotje, mijn valkje, in de kooi en samen zitten ze bovenin, op dezelfde stok te genieten van de kerstboom.

Mara

Carin

Hoi Mara,

Ik ben een hele lange tijd niet geweest, had het erg druk met werk.. Veel in Belgie gezeten, maar ga de schade weer inhalen! :)

Ik ga zo mijn kerstboom nog zetten, ben echt benieuwd wat die deugnieten van mij er mee gaan doen.. Hen kennende, springen ze echt die boom in 8)

Ik moest Pipo de groeten doen van Sal en Spikey en ze komen weer buurten!

groetjes Carin

PS: Ik denk over een camera, de Olympus mju 740.. Iemand ervaring mee?

Mara

Hoi Carin

Hier zit er eentje heel vrolijk te hippen op het toetsenbord, zeggend dat ik Sal en Spikey de groetjes moet doen.

Liefs

mara

Carin

Hoi Mara,

Hier in de kooi schetteren nu een gele en een groene grasparkiet naar Pipo: Kerstgroetjes terug
Groetjes S&S

Gerda

Riny

Hallo Carin
Ik wens voor jou en alle mensen,
de vervulling van veel stille wensen.
Fijne kerstdagen Riny

Riny

Hallo Carin
Ik wens je een jaar vol vreugde
en zonneschijn,
waarin verdriet en zorgen
2 onbekenden zijn.
Fijne jaarwisseling !
Groetjes Riny

Carin

Hoi Riny en Gerda,

Heel erg bedankt voor jullie kerstwensen en Riny voor kerst- en nieuwjaarswens!

Ik wens jullie en alle andere lezers op dit forum een waanzinnig, goed, gezond en mooi 2007!

Carin

Hallo allemaal,

Ik zag dat ik hier heel lang niet geweest ben, schande! Maar goed , nu toch even een update van mijn gekke beestenbende:

Het is vandaag heerlijk weer en de beesten staan lekker op het balkon onder de parasol, terwijl ik aan het werk ben..
Ze zitten gezellig met zijn 5en te pruttelen, het badje is er net afgehaald.. Erg komisch gezicht om Calimero erin te zien zitten, terwijl de andere twee valkjes aan zijn staart staan te trekken.. De grasjes zijn dol op het bad, die springen in en uit. Modo en Gijs willen er niets van weten..

Met Modo gaat het erg goed, hij is nog steeds niet de snelste van het stel, maar met hulp van mijn kant kan hij zich erg goed redden. Ik steek mijn hand in de kooi en Modo gaat er op zitten als een kleine keizer. Ik noem hem ook weleens Keizer Modo.

Calimero is nu 2 jaar en een grote forse vogel, laat zich erg graag kroelen door Grasje Sal.. Een erg komisch gezicht. Cali is wel een beetje de baas in de kooi..

Gijs is nu een jaar en fluit en brabbelt de hele dag. Het is een hele vrolijke vogel, die dol is om geaaid te worden. Alleen op mijn hand stappen doet hij niet, vind hij eng.  Als ik een filmpje van Youtube draai, is hij blij en fluit ook weer mee..

Dan zijn er nog Sal en Spikey, de grasjes. Het zijn beide twee kleine acrobaatjes. Sal is dol op Calimero, zit ook altijd aan zijn kuif te plukken en dat vindt Cali allemaal goed. Sal kan ook hyperactief zijn en dan blijft hij maar stuiteren en gek doen. Spikey is dol op badderen samen met Sal en dol op zijn spiegeltjes. Hij is er niet weg te slaan.

Ik moet nog steeds een goede camera kopen.. (Dat roep ik al een half jaar), maar zodra ik die heb, zal ik mijn schatjes weer eens op de foto zetten!

Gerda

Jaaaa, fotooooooooooooooooooooos!!!

Ha die Carin,

Fijn dat het goed gaat met het spul!
Ik wil wel een foto van Cali in het badje terwijl hij aan zijn staart getrokken wordt. Zijn Gijs en Modo bang dat hij verdrinkt?

Leuk te horen dat Gijs een youtube-fan is!

Groetjes, Gerda

Carin

Ik weet niet of ze bang zijn, maar meer dat ze zelf willen?

Als ik dit type zit Gijs op mijn hoofd mee te kijken, Modo en Calimero zijn op de grond aan het scharrelen..
Ik zoek zo voor Gijs even een leuk Youtube filmpje op... kan hij weer fluiten!

Carin

Zoals beloofd een paar foto's.. Ik heb ze gemaakt met het fototoestel van mijn schatteke!

Hier zie je heel duidelijk Modo zitten en Calimero en Gijs zitten meer naar achteren. Ze keken een beetje angstig in de zin van: "Wat gaat ons bazinnetje nu doen"? :P

Alle birdies vanaf boven de kooi bekeken.Nu zie je Gijs ook wat beter...

Deze is wat donkerder dan de eerste foto. Gijs heeft plaats verwisseld met Spikey (gele grasparkiet) en Sal laat zich ook even zien (groene grasparkiet)!

Dit was even een update: binnenkort meer!

Groetjes!!!!!!!

Mara

HOi Carin

Leuke update, goed om wat van je te lezen!

mara

carco

Kan ik hier ook volgen waar Ozzy terecht komt :D
Zitten er ook wieltjes onder de kooi?Ziet er wel super uit.
En wat is er met Modo?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Carin

Hoi,

je kan Ozzie hier ook volgen... weten de rest van de lezers ook dat Ozzy hier komen gaat!

Morgen komt hij als maatje voor Gijs of een van de anderen!

De kooi staat op een tafeltje, maar af en toe gebruik ik een plantentrolley om de heren de kamer door te rijden!

Groetjes!