9 mei 2025, 22:16:01

Mandysbeestenboel 2e ronde 2005

Gestart door Mandy, 6 juni 2005, 13:20:44

« vorige - volgende »

Henry

he rianne

ik denk dat mandy het kan zien aan de berekening van het koppel.

henry

carco

Hoi Mandy

Toch een vraagje dit is toch van het koppel dat bij je op de site staat? Van Idem en Dito? Waarbij de mannen cinnamon zijn en de poppen albino??
Nu lees ik gepareld?
En zijn deze cinnamon geparelde mannetjes split lutino dan??
Of kijk ik nu verkeerd?
En zijn deze allemaal al besproken?
Oh nu word ik weer erg:kwijl,kwijl. ::) :P
Ik geloof niet dat ik meekom hoor als Irene de ttkooi terug kom brengen:gegarandeerd dat ik er dan één meeneem. :P ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

eefje nieuwenburg

Er staat bij de koppels onder welke jongen ze daarvan verwacht en ook de splits staan daarachter.

niet te veel kwijlen horen word zo'n natte bende ;D

groetjes eefje

carco

Hoi

Jawel, maar bij Idem en Dito staat bij de man geen gepareld bij en vandaar dat ik het me afvroeg.
En kwijlen?
Tuurlijk kijk maar.

Ouders:
Vader=Witmasker Cinnamon Gepareld split voor {X1:Lutino}
Moeder=Witmasker Lutino split voor Fallow

Nageslacht:
Jonge man
25.0 % Witmasker  Lutino split to Fallow {X1:Cinnamon} {X1:Gepareld}
25.0 % Witmasker split to Fallow {X1:Cinnamon} {X1:Gepareld} {X2:Lutino}
25.0 % Witmasker  Lutino split to {X1:Cinnamon} {X1:Gepareld}
25.0 % Witmasker split to {X1:Cinnamon} {X1:Gepareld} {X2:Lutino}

Jonge pop
25.0 % Witmasker  Cinnamon Gepareld Lutino split to Fallow
25.0 % Witmasker  Cinnamon Gepareld split to Fallow
25.0 % Witmasker  Cinnamon Gepareld Lutino
25.0 % Witmasker  Cinnamon Gepareld

© 2004 - 2005 Barry van Rossum & Peter Bosboom | valkparkiet.com

Dit krijg je als ik mijn albino tegeonover één van Mandy zet .
Maar eigenlijk hoort dat niet zo goed thuis hier??

eefje nieuwenburg

ja ik weet het,ik wil ook zo'n man zodat ik die samen met dazzle kan koppelen maar idd hoort hier niet echt thuis haha sorry mandy!

Maar wat jij zei over gepareld klopt hoor ik had het op de site ook niet gezien en hier schreef ze van wel dus had haar al een pm gestuurd met dezelfde vraag ;D

moeten we maar even afwachten totdat ze antwoord geeft.

groetjes eefje

hippysuus

Oh, wat een lief en fluffy duo heb je daar zeg :-* :-* :-* Gefeliciteerd, ik ben benieuwd hoe ze eruit zien straks :D

Mandy

Hahaha ja leuk hé, zeker nu het er al 4 zijn! ;D
En als alles goed blijft gaan zijn ze ook alle 4 al besproken! :D
Er moet nog 1 ei uitkomen maar ik hoop dat dat nu eindelijk een albino is hoor. ::)
Zo niet, dan is de 5e man nog te reserveren hoor Caroline! :P

Als de valkjes 3 weken zijn worden ze pas op volgorde van reserveren toegewezen; de 1e die gereserveerd heeft mag dan als 1e kiezen. ;)
Als ze allemaal hetzelfde worden maakt het niet veel uit, dan zal er misschien aan de hand van de datum van 6 weken en ophaalmogelijkheden gekeken worden, want hoe jonger je 'm vanaf 6 weken kan ophalen, hoe beter natuurlijk.  :)

Hier waren ze met z'n 3-en;

En sinds vandaag met z'n 4-en;

Jong 1 en 2 worden cinnamon geparelde witmaskers (split bont en ino) en bij jong 3 en 4 heb ik nog niet goed gekeken, maar het worden wel zowieso mannen want de poppen zijn alleen albino's.
Volgens de tabel kunnen er ook gewone witmasker mannen (split bont, ino, gepareld en cinnamon) bij zitten. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

carco

Hoi Mandy

Mijn hersenen kraken alweer hier ;D
Het is natuurlijk een mooie kans nu ik weet dat Idem toch niet verwant aan Noo-Noo blijkt.
Houd me in ieder geval maar op de hoogte, misschien ben ik nog wel één keer zo gek. :-[

Rinske

Hoi Mandy,

Wat een leuk gezicht he die kleine frutseltjes ;)
Echt zo mooi om te zien, en echt bijna niet te geloven eigenlijk dat ze uit zo'n klein eitje komen. :D
Nou veel succes ermee met het opvoeden van de eerste paar weken, maar dat zal vast wel goed gaan!!!! ;)

Christine

3 september 2005, 09:50:21 #204 Last Edit: 3 september 2005, 10:15:36 by Christine
mandy ben verliefd op het kleinste hoe zou dat toch komen ooh die is zo mooi tussen al zen broertjes :D :-* het doet me veel denken toen dat jazzy en ricky nog heel klein waren zo mooi zijn ze als ze nog nat zijn dus ja blijft mij echt gelijk welke als ie ma gezond is zou ik zo zeggen ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

3 september 2005, 17:32:31 #205 Last Edit: 3 september 2005, 17:34:48 by Caroline
Citaat van: Mandy op  3 september 2005, 01:20:16
Hahaha ja leuk hé, zeker nu het er al 4 zijn! ;D
En als alles goed blijft gaan zijn ze ook alle 4 al besproken! :D
Er moet nog 1 ei uitkomen maar ik hoop dat dat nu eindelijk een albino is hoor. ::) .

NOU DAT HOOP IK NOU OOK!! Ik kan bijna niet meer wachten en als het geen albino is moet ik een jaar wachten :'( :'( :'(

Groetjes Caroline, Binky, Fleur en Parel
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mandy

Helaas geen albino. :-\
Ongelooflijk eigenlijk met een albino vader. ::)
En alle 5 gaan het zo te zien cinnamon geparelde witmasker mannen worden, ook ongelooflijk.
Ik had al eens naar Peter gemaild of die tabel wel klopte maar zo zou het moeten kloppen. :)
Hier is een foto van vandaag (staat nog niet op mijn site);

Jong 4 en 5 hadden weinig eten in de krop toen ik de foto maakte, hopelijk was dat een momentopname... ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Christine

hopelijk eh maar welk is nu de 5de valkje??

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Citaat van: Mandy op  5 september 2005, 23:48:08
Helaas geen albino. :-\
Ongelooflijk eigenlijk met een albino vader. ::)
En alle 5 gaan het zo te zien cinnamon geparelde witmasker mannen worden, ook ongelooflijk.
Ik had al eens naar Peter gemaild of die tabel wel klopte maar zo zou het moeten kloppen. :)
Hier is een foto van vandaag (staat nog niet op mijn site);

Hey,

Wat is de berekening dan? of bedoel je wat anders. Jij hoopt op een albino en ik krijg er elke keer 2/3 per nest terwijl ik dat eigenlijk niet wil, omdat ze toch zwakker zijn bij mij. Apart!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

nu ik is heel goed kijk naar de foto's kan ik al een beetje meer volgen wie de twee laatste zijn was wel ff zoeken maar ben er uit :D