3 mei 2025, 18:22:04

2 nieuwe valkparkieten

Gestart door corien21, 4 juni 2005, 20:27:11

« vorige - volgende »

corien21

ik heb sinds vandaag 2 nieuwe valkparkieten erbij maar ik had al 2 valkparkieten en nu is mijn vraag hoe kan ik ze nu het best introduceren en hoe kan ik zien dat het goed gaat
op dit moment zitten ze met zen 4tjes in de kooi ze zitten nu zelfs met zen 3tjes op 1 stokje en dat gaat eigelijk best wel heel goed alleen als ze dan iets te dicht bij elkaar komen gaan ze een beetje pikken en bozig doen is dit normaal want verder gaat het wel goed alleen dat pikken zit me niet lekker nou ik hoor het wel

groetjes corien  :)

Karin

Zelf had ik ze het liefst nog een paar weken apart gehouden voor het geval dat de nieuwe een ziekte onder de leden hadden die je nog niet kan zien. Daarna op neurtraal terein kennis laten maken met elkaar en als dat goed gaat samen in de kooi. Maar als ze nu al bij elkaar zitten zou ik het maar zo laten. Ze zullen vast wel eens bekvechten, maar dat komt vanzelf goed. Zorg er wel voor de de 2 bovenste stokken op gelijke hoogte hangen, want ze willen allemaal zo hoog mogelijk zitten  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

corien21

oke dankjewel

het gaat eigelijk steeds beter rebbel mijn vent die zit de hele tijd tegen het nieuwe vrouwtje te praten echt lief alleen heeft ze zoiets van nou wat :censuur jij nu weer hihi maar wel onwijs lief  :D