25 mei 2025, 13:34:54

Vreemd?

Gestart door marianca., 3 juni 2005, 19:46:31

« vorige - volgende »

marianca.

3 juni 2005, 19:46:31 Last Edit: 3 juni 2005, 19:52:47 by marianca.
hallo allemaal,

Dit zijn Kokkie en Sita.Hebben 4 jonkies,1tje ligt bij ander koppel,en ik begrijp er niks van :-\.Vorigjaar hebben ze 5 jonkies gehad waarvan allemaal grijskleur..en nu..2 grijze en 2 Lutino :-\.Moeke en pa hebben wel bij een lutino gezeten voor de broed maar blondje is een popje....
Ik denk dat er een manneke is waarmee Sita is vreemdgegaan ;D en dat die split voor Lutino is :-\

groetjes
marianca

marianca.

Hier dan de jonkies..lief he ;D ;)

marianca.

Sorry..was pa en ma,hier de jonkies

marianca.

hallo,

De jonkies hebben ook rode oogjes :)Ik begrijp er niks van :-\
Sita en Kokkie zijn eigenlijk een heel sterk verliefd stel en nu zie ik gele donsjes ???
Dus,ik heb ergens onder de valkjes een split voor lutino...

groetjes
marianca

marianca.

Hallo,

Ja,is inderdaad leuk zo een verassing,hou ik wel van ;D ;)Nah ja,OF ze is vreemgegaan OF zoals bij jou...de split zat erin ;)

Maar,ik ben er reuze blij mee hoor.Ik heb nog een nestje van 5..is een zoontje van dit koppel met een geparelde(geel cinamon)popje,ben benieuwd wat daar uitkomt.Kan nog weinig zien omdat ze pas 1 weekje zijn.

groetjes
marianca

Tara

Hoi Marianca,

vreemdgaan is niet zo naar hoor,
trouwens, heb hier ook een trio, dus...

De pop paarde vorig jaar met Tysia, kreeg jongen van Tysia,
paart nu met de andere man, die vorig jaar al hielp broeden, nou krijgt ze specialere mutaties, gaaf hej, hahahahah

Groetjes, Tara

marianca.

Hallo tara,

Nou,ik ben gerust gesteld :)Vreemdgaan is IN ;D :).
Maar weet je,ik heb Sita nooit zien lonken naar een ander manneke..die 2 zijn onafscheidelijk ;)

groetjes
marianca

Tara

Hoi Marianca,

ja wat dacht je, het ligt aan de mannen he, de mannetjes kruipen op de popjes ;D

Maareh... Hier ook hoor, vorig jaar; Elmo moest niks van Samoerai weten, alleen Tysia, maar nu is Tysia 'bevordert' tot de kroeler en Samoerai tot de 'paarman' hahahah.

Groetjes, Tara