11 mei 2025, 21:28:16

Izzy's dagboek

Gestart door hermelien1989, 1 juni 2005, 13:29:16

« vorige - volgende »

hermelien1989

hoi
hij moet de deur morgen nog van buiten schilderen ( is een andere kleur) en de binnenkant nog minstens 1 keer opnieuw doen

en hij moet ook de keukendeur nog :):)

als het m,e dalijk lukt komt er misschien ook nog een filmpje

groetjes sanne

hermelien1989

14 maart 2006, 20:14:53 #286 Last Edit: 14 maart 2006, 20:16:57 by hermelien1989
hier is het filmpje:

en toen moest ik de tassen voor de kranten ( daar moet ik weer 2 dagen mee lopen) in ontvangst gaan nemen

groetjes sanne

hermelien1989

hey

izzy vind het volgens mij wel leuk op mijn kamer.
Hij moest vanochtend even onder staan maar toen ik thuis kwam mocht hij meteen weer mee naar boven.
Toenet moest ik kroelen en was ik patience aan het spelen met een vriendin tegelijk
gaat niet echt goed samen.

izzy wou mij ook kroelen, totat hij het genoeg vond, toen ging dat kroelen over in bijtenm  :-\

Maar ik moet gaan slapen want moet morgen weer om 5uur op ( kranten rondbrebgen en daarna fitnissen  :()
Maar zoals het er nu uitziet heb ik vrijdag lekker vrij dus dan kan ik uiutslapen ( tot 7 uur ofzo, langer slaap ik door de weks nooit)
En dan mag izzy heel lang losvliegen, want nu hij op mijn kamer staat mag hij niet losvliegen. Hij is gisterochtend er voor de laatste keer uitgeweest  :(  .

Ik heb hem maat een nieuwe keukenrol gegeven om mee te spelen.

groetjes sanne

hermelien1989

hey
ben nu weer op school. mocht weer op de computer.
ik heb dalijk alleen nog wiskunde en dan mag ik naar huis .....lopen
vanochtend was van mijn eigen fiets de band plat en toen heb ik de fiets van  mijn moeder gepakt.
En deze kreeg natuurlijk weer de ketting eraf.
Ik heb net geprobeerd mijn ouders te bellen maar die nemen niet op , mijn moeder heeft de gsm uitstaan en mijn vaders gsm is niet bereikbaar ???
dus dat wordt lopen .

groetjes sanne

Ankie

Hoi Sanne

Is het ver lopen ?

Leuk filmpje hoor van Izzy  ;D.

Groet van Ankie

hermelien1989

hoi
het is ongeveer 2 uur lopen
maar ik heb ondertussen al ontdekt waar mijn ouders zijn
ik had mijn broertje gebeld en die wist waar ze waren
ze zijn de stad in
en de stad is op loopafstand van mijn  school
alleen weten zij nog niet dat mijn ketting eraf ligt
en dat ik ze de hele tijd aan het bellen ben :(

dan zal ik strax maar eens gaan kijken bij de parkeerplaats of hun auto daar staat

Christine

Ik hoop dat je goed thuis bent gekomen want twee uur lopen is wel niet echt zo leuk!! Maar ook wel super ver :o :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hermelien1989

hey
ik had geen zin om te lopen dus heb ik eerst maar een half uurtje aan de fiets gesleuteld....en hij deed het weer
tot net voor het dorp
toen vond ik het genoeg en ben de laatste 2 straten gaan lopen.

Ik werd gisteren om kwart voor tien nog gebeld dat ik vandaag vrij had dus heb ik vanochtend lekker kunnen "uitslapen" ( tot 7 uur)
Mijn ouders zijn vandaag gaan duiken in duitsland. Dus moet ik vanavond waarschijnlijk koken en voor de dieren zorgen.
Dus heb ik izzy maar weer eens een douche gegeven. Ik had een badje voor hem klaargezet maar daar wou hij perse niet in ( had er al stukjes van zijn lievelingskoekje inliggen en alles). Dus heb ik hem maar met de plantenspuit gedoucht.

En wat gaat die slimmerik daarna doen... boven de verwarming zich lekker drogen.  Ik hoef izzy dus nooit te föhnen want dat doet ie zelf al :)

groetjes sanne

hermelien1989

hey
gisteren toen we aan het eten waren wou izzy van de sok naar de wand van de kooi springen   haalde hij net de wand niet

toen lag hij dus beneden in zijn kooi  :-X :P :-X

groetjes sanne

Riny

Hoy Sanne
Wat een pech heb jij met je fiets de laatste paar dagen.
Maar je hebt weer geluk dat je zo'n slim valkje hebt.
Lekker boven de verwarming drogen.
Groetjes Riny :D

hermelien1989

hey
ik had geluk dat ik vandaag vrij had want anders had ik op de fiets van mijn broer moeten gaan want voor de rest zijn alle fietsen kapot :-\

Mijn broertje dacht gisteren dat mijn ouders in heerlen waren. Ik daar bij de parkeerplaatsen gekeken  ..... niets te zien

komen ze thuis. Waren ze toen in stein naar de duikwinkel :-\

groertjes sanne

hermelien1989

20 maart 2006, 18:04:26 #296 Last Edit: 20 maart 2006, 19:52:02 by hermelien1989
hey
had vandaag nog een paar duikfoto's van mijn vader gevonden.
Die foto's zijn gemaakt in Zeeland vorig jaar juni ( toen moest ik op izzy letten :) )

hier zijn de foto's:

een vis

eentje met maar 1 schaar

een paar garnaaltje ( volgens mij)

lekker zitte

verstoppen

dat waren ze

met izzy gaat alles goed ( saai he)
hij heeft lekker gevlogen vanochtend en probeerde zelfs nog wat chocomelk te drinken ( wat hij niet mag en dus ook niet heeft gedaan).
Hij kukelde bijna met zijn snaveltje in mijn beker  :-X :P

maar ik moet gaan leren
ik heb overmorgen een so natuurkunde over elektrische velden :(  :-\

groetjes sanne

hermelien1989

hey
izzy is de laatste dagen echt superlief :D
zou hij iets van plan zijn ???
toenet tijdens het eten was hij zelfs extra zacht geluidjes aan het maken  :P ;D
misschien weet hij eindelijk hoe hij lief moet zijn ;D
hij bijt ook bijna niet meer.  ;D ;D

groetjes sanne

Ankie

Hoi Sanne

Had je bijna een chocoladevalkje gehad !! Is wel lekker !! ;D

Mooie duikfoto's hoor !!!

groet van Ankie

hermelien1989

hoi
Mijn moeder heeft een paar dagen geleden een paar vers gesnoeide katjes takken meegenomen van het veld ( deze zijn beschermd en mogen dus alleen gesnoeid worden door de gemeenten, waarna wij er meestal wel een paar meeneme :D )

Weet iemand of Izzy aan die takken mag knabbelen.
Hij is er namelijk al aan begonnen. Hij gaat zo aan zijn kooi hangen dat hij er net aankomt en er lekker aan kan knabbelen

groetjes sanne