6 mei 2025, 22:17:20

Izzy's dagboek

Gestart door hermelien1989, 1 juni 2005, 13:29:16

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi,

volgens mij mogen ze die katjes takken niet hebben, in ieder geval niet die katjes zelf. Of die takken giftig zijn weet ik niet. Ik zou ze voor zekerheid weghalen. :)

hermelien1989

hey
ik zal het weghalen.
Ik heb hem er niet meer van zien eten. Nu eet hij van de gewone plantjes  :-\ :-X
Voor de rest is hij heel erg lief aan het worden, hij bijt nog maar zelden etc.

Gistern heb ik na mijn zoveelste onvoldoende voor natuurkunde 12, natuurkunde 2 laten vallen.
Daardoor doe ik nu op het vwo ng met muziek , wiskunde b2 en scheikunde 2
Al mijn cijers van natuurkunde 12 worden veranderd naar de cijfers voor natuurkunde 1. Wel moet ik van de leraar de lessen blijven volgen voor bepaalde vaardigehden :-\
gelukkig is dat maar 1 uurtje per week en krijg ik er nu geen cijfers meer voor.

Dalijk komen er 2 vrienden van mijn broer slapen ( zijn van de camping dus dat wordt leuk) en nu is mijn moeder weer het hele huis aan het opruimen  :P

Met Bear en magic gaat ook alles goed, met pucky iets minder want hij is laatst weer heel erg ziek geweest en viel vandaag weer ineens om  ??? ???
Als het zo doorgaat gaan we met hem nog maar heel even wandelen en dan weer verder met de rest want hij wordt echt heel lengzaam. Over een wandeling die normaal 30 minurten duurt doen we nu al bijna een uur :-\
10 April kirjgen de honden weer hun jaarlijkse comtrole en hun spuiten en dan kunnen we ok meteen naar puck laten kijken.

Pinky ( onze kat die bij mensen onder in de straat woonde)) is vorige week vrijdag opgehaald door de dierenambulance en die hebben hem waarschijnlijk daarna laten inslapen.
:'( :'(

maar ik moet verder gaan leren.
Ik heb volgende week weer PTA's  :( .

groetjes sanne

hermelien1989

hey
toenet waren ik en de dieren geschrokken.
Er was opeens een hele harde knal ofzo. Alsof er een steen tegen de ruit aan werd gegooid.
Izzy zat al in de kooi en begon als een wilde te vliegen en de honden sprongen een meter de lucht in. Ik heb izzy er maar meteen weer uitgelaten. En hij kwam lekker bij me zitten maar bleef wel de hele tijd alert ( hij kon niet meer tot zijn rust komen, zo geschrokken was hij).
Ik heb hem net maar wat trosgierst gegeven.
De honden wouden alleen de gang op , voor de rest waren ze heel snel rustig.

ik denk dat het weer dezelfde jongeren waren als dat met die sneeuwbal een tijdje geleden. Ik heb van tevoren wel nog jongeren zien zitten op het plein voor ons huis.

ik heb net de rqamen op de bovenverdieping effe gecontroleert of er geen gebroken was , maar ge;lukkig was alles nog heel. 

maar ik ga nu slapen ( als ik dat nog kan).
Mijn ouders en broers en de vrienden van mijn broer komen over ongeveer 2 uur thuis want ze zijn eerst gaan trainen ( conditietraining bij het duiken) en daarna gaan poolen. Dalijk komen ze even naar huis om mijn broertje af te zetten en zich om te kleden en dan gaan ze naar starfish ( discotheek).

groetjes sanne

hermelien1989

hey
gisteren hebben mijn ouders een niuw etensbakje en een nieuw speeltje vor izzy grkocht. Hetv is een groot succes :):)
Ik wou een nieuw bakje voor izzy's eivoer hebben omdat hij het e=uit het ene bakje niet at ( die moest op de grond staan).
Nu eet hij het wel weer  :):)
het speeltje dat ze gekocht hebben bestaat uit 3 touwen die door een stukje zacht hout heenzitten.
Izzy is het al aan het slopen ( het hout eraf bijten etc.)

maar ik moet mijn beschouwing voor nederlands gaan schrijven.

groetjes sanne

hermelien1989

hey
ben zaterdag eerste geworden bij de f1-proef ( paardrijden).
Ik had voor de zekerheid maar een ander paard dan de vorige keer genomen omdat we waarschijnlijk weer niet in konden rijden ( het begon 10 minuten voor ik moest rijden dus ook met regenen :(  )
Maar in ieder geval heb ik daar heel goed aan gedaan want ik heb de proef gehaald met 226 punten ( je moet minstens 210 punten hebben). Ik was eerste van de volwassenen en als ik met de jeugd mee had moeten doen zou ik daar ook eerste van zijn geweest :):) .
Ik heb helaas geen foto's want mijn vader had zijn fototoestel niet meegenomen:(.

Vorige week had ik pta-week , daarom ben ik toen bijna niet online gweest. Ik heb vandaag al 3 punten terug. het gaat om een 2 voor wiskunde :( een 4.7 voor scheikunde en een 5.1 :) voor engels.
Wiskunde moet ik dus zeker herkansen, van het pta snapte ik niks:( de vraagstelling was super moeilijk, mijn leraar( die het pta niet gemaakt had) snapte er bij sommige vragen nog niets van.

Met izzy gaat alles goed.
Vanmiddag was magic aan het piepen en toen riep hij magic ( ewij roepen dat normaal altijd als magic blaft of piept).
Nu zijn de hondjes naar de dierenarts ( spuiten) en izzy zit onder te rotzooien.

maar iki moet gaan
moet nog iets van muziek veranderen en opsturen

groetjes sanne

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Theetje

Hoi Hermelien,

Gefeliciteerd met het behalen van je F-proefje. 226 is een prachtig aantal.
Nu hard leren voor de theorie van de F2. Maar dat valt gelukkig nogal mee.

Groetjes

Theetje

hermelien1989

hey
de f2 doe ik pas over een paar maanden. Tijd genoeg dus om de theorie een keer even door te kijken
groetjes sanne

Theetje

:-[ Oh jee, ik heb je Hermelien gedoopt, maar je heet Sanne, Sorry... zag het weer eens te laat.

F2 valt ook wel reuze mee. F4 met onderdelen van het lichaam en F6 met de theorie over de aanleuning zijn het ellendigst geloof ik. Daar gaan de meesten bij onderuit bij ons op de manege. Ik ben aan de F3 toe, maar lig even stil op dit moment ivm tijdsgebrek.

Groetjes

Theetje

hermelien1989

Hey
bij ons is het duikseizoen weer begonnen dus daarom kan ik de volgende paar maanden ook niet ( mijn ouders zouden mijn spullen dan niet langs kunnen brengen.). En ik moet wat meer aan school gaan doen en dat gaat niet als ik elke tweede zaterdag van de maand de hele dag op de manege ben en soms de zondagen ook nog

groetjes sanne

hermelien1989

hey
hier gaat met izzy alles goed
hij is lekker ondeugend en laatst was hij heel erg boos op mij. Ik lag bij mijn vader en dat mocht ik niet , hij heeft me 3 dagen lang niet aangekeken en ik mocht hem niet kroelen :(:(

We hadden vandaag bij gym turnen. Op zich leuk, alleen zijn er altijd wel een paar blessures na het gymen. Een vriendin van mij is altijd de klos met gekneusde enkelbanden ofzo. Ook ik ben vandaag verkeerd geland en heb mijn enkel een beetje gekneusd :(:(
Dat betekend jammer genoeg us ook dat ik zaterdag niet kan gaan paardrijden.:(:(
Kan op dit moment geen trappen lopen en ik hb me maar op laten halen want het fietsen durfde ik niet aan met mijn enkel.
Maar ik ga maar weer eens verder met mijn huiswerk.

gretjes sanne ( en een stoute izzy)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hey Sanne,

ik hoop dat je enkel gauw weer genezen is, niet kunnen paardrijden lijkt me voor jou echt een straf. ;)

hermelien1989

hey
dat is het echt wel
maar we gaan wel winkelen zaterdag en maandag . Mijn moeder koopt dan zo'n band om om mijn enkel te doen. Is eigenlijk niet goed, maar op dit moment kan ik niet echt lopen, zodra ik langer dan 5 minuyten loop begin ik hewt alweer te voelen :(:(

groetjes sanne.

p.s. izzy begint al weer wat liever te worden, hij zat vanochtend en gisteravond de hele tijd bij me en heeft zelfs thee gedronken.
Ook is hij volgens mij in de rui want er liggen weer heel veel veertjes in zijn kooi.

Ankie

Hoi Sanne

Ik lees nu pas dat je geslaagd ben voor je F1 !!!
Gefeliciteerd hoor !!!

Vervelend van je enkel hoor ! Hopelijk geneest het snel !
Niet kunnen paardrijden is voor jou net zo erg als voor Dianne ,denk ik !

Izzy is lekker aan het puberen dus ! Zazou heeft daar ook regelmatig last van , aan Nala merk je eigenlijk niks ...die is altijd lief ,maar wil nooit gekroeld worden door ons ,wel door Zazou !

Sterkte met je enkel !

Groet van Ankie