19 juli 2025, 13:29:06

Izzy's dagboek

Gestart door hermelien1989, 1 juni 2005, 13:29:16

« vorige - volgende »

hermelien1989

hey

Vandaag waren we naar de carnavalsoptocht iun Kerkrade gaan kijken. Daar kwam mijn moeder weer eens op een idee. Volgend jaar wil mijn oom nu dus in de carnavalsoptocht mee gaan lopen ( hij heeft een eigen bedrijf) en wij moeten mee lopen. :-\ :P
Ze waren na de optocht nog bij os blijven eten en izzy was toen ook los.  Izzy zat meteen bij mijn oom ( hij lijkt een beetje op mijn vader kwa uiterlijk en stem).

Maar ik ga maar eens slapen. Ik moet morgen om 5 uur op en heb al ongeveer 3 weken hoofdpijn ( met gisteravond barstende). Dus ga ik vrijdag maar eens naar de opticien.

groetjes sanne ( en izzy)

Ankie

Hoi Sanne

Ik moest je even zoeken hoor !!
Maar ik heb je gevonden !!!
Ik wil je even heel veel succes voor morgen wensen en als het kan wil ik ook wel graag wat foto's zien !

Zie je ...ik ben je niet vergeten !!
Veel plezier en doe je best !!!

Groet van Ankie

hermelien1989

hey
bedankt
mijn vader gaat morgen als het goed is foto's maken
en anders duw ik mijn oom wel mijn fototoestel in de handen ;)
Ik moest vandaag voorop rijden en dat ging best goed
was alleen zoals altijd te snel
dusty ( de pony die ik rijd)reedop het laatste  zelfs even aan de teugel  ;D Doet ie bijna nooit

groetjes sanne

hermelien1989

hey
het ging gistewren niet zo goed. :(
Dusty wou helemaal niet stilstaan (je moet stilstaan voor je groet) en daar heb ik dus al punten voor afgetrokken gekregen. Ik heb het uiteindelijk net niet gehaald met 208 punten.
Ik ga in april waarschijnlijk weer meedoen en ik hoop dat ik dan wel in kan rijden want dat kon nu niet ( het vroor en de buitenbak was dus keihard)
Ik hoop de foto's vandaag of in ieder geval deze week te rijgen.

groetjes sanne

Rianne

Tja, soms hebben dieren een andere wil als die van ons. :) Gelukkig geef je het niet op en ga je het in april weer proberen. Ik ben benieuwd naar je foto's. :)
Hoe gaat het met Izzy?

hermelien1989

hey
met izzy gaat alles goed
m'n ouders vinden alleen dat ik hem te veel verwen ( hij wordt steeds bijteriger als hij iets niet krijgt en zit heel vaak te schreeuwen).
Dus mag hij er nu niet meer zoveel uit ( alleen nog maar 's ochtens en 's avonds een uurtje) en kriujgt hij als  wij eten geen groenten enz. meer. Dat krijgt hij pas nadat wij hebben gegeten en als hij lief is.
Vanochtend was hiuj weer aasn het schreeuwen en mijn oders waren net naar bed gegaan ( ze hadden nachtdienst). Toen heb ik maar een deken over zijn kooi gedaan. Toen is hij rustig aan zijn stok gaan knabbelen en hebben mijn ouders helemaal geen last meer van hem gehad...., nu weten we dus wat we moeten doen als mijn ouders nachtdienst hebben.

groetjes sanne

Rianne

Wat een vervelend pubertje! Hier roepen ze alleen 's ochtends, eerst gaat er 1 tekeer om 7 uur en dan om 8 uur gaan ze allemaal kwebbelen. Ach ja je went eraan. Maar als je nachtdienst hebt is het natuurlijk wel vervelend.

Ankie

Hoi Sanne

Zonde dat je je proefje net niet hebt gered ...maar volgende keer beter !
Hier moeten ze zelfs inrijden !! Als het niet buiten kan doen ze het als er weer een aantal proefjes zijn gereden !!
Ik vindt het al knap van je dat je het op een pony rijdt ,want die zijn veel eigenwijzer dan pony's.

Is inderdaad moeilijk als je ouders overdag moeten slapen .
Zazou en Nala kunnen er hier ook wat van hoor !! Maar echt verwennen doe ik ze niet en ik denk ook niet dat het daaraan ligt . Ikzelf denk dat je hem gewoon groenten en zo moet blijven geven ,want dat heeft hij nodig en ikzelf vindt niet dat hij dat moet verdienen ! Maar dat is mijn mening !

Groet van Ankie

hermelien1989

hey
hij krijgt alles ook nog wel alleen in mate, mijn ouders vonden dat hij gewoon te veel kreeg ( altijd als ik at at hij mee).

Bij ons op de manege mag je alleen maar instappen en dat is voor dusty niet genoeg. Zij moet instens even gegallopeerd hebben eer ze rustig is. Normaal zit ik met haar in de les ook de eerste 10 minuten te rotzooien totdat ze wat rustiger is.
Ik hoop dus dat ik haar de volgende keer gewoon van te voren een uurtje of een half uurtje in kan rijden en aar dan echt heel moe kan maken ( dan wil ze misschien ook niet te vroeg gaan draven .)

Ik had namelijk op mij  commentarenlijst staan dat ik niet moest schopppen. alleen kan ik mij niet herrineren dat ik echt veel been gegeven heb, dat stuk waarbij ze dat aangaven moest ik dusty heel erg inhouden want anders ging ze veel te vroeg draven, toen we moesten aandraven schoot ze echt vooruit. misschien lek het daarom dat ik schopte ofzo.

maar ik meot nu echt verder huiswerk maken.

groetjes sanne

Ankie

Hoi Sanne

Ik begrijp het wel hoor van Izzy ! Zazou en Nala willen ook altijd met ons meeeten ,maar dat vinden we ook niet altijd goed !Soms wil ,met name Zazou gewoon een beetje teveel van het goede en dan moet je ingrijpen !!

Op de commentarenlijst staan soms dingen bij Dianne die ik ook niet helemaal kan plaatsen hoor !! Het ligt er ook maar helemaal aan wat voor jury je hebt !! Pony's zijn nou eenmaal moeilijker in toom te houden dan paarden...ze zijn wat eigenwijzer he !?
De volende keer gaat het je vast lukken en ik zeg altijd maar zo...er hangt niks vanaf en je moet het wel voor de lol doen !!!

Succes met je huiswerk !
Groet van Ankie

hermelien1989

heb je helemaal gelijk in

hermelien1989

hoi

raad eens wie bij mij op bezoek is vandaag......

juist izzy
'
Mijn vader is de kamerdeur aan het verven dus mag izzy bij mij op de kamer staan
natuurlijk heb ik meteen foto's gemaakt waarvan de meeste mislukt zijn omdat izzy het leuk vind steeds een stapje naar onder te doenals het rode lichtje gaat branden  :-\ ::)

Ik wou ze net op de computer zetten maar nu hangt dat programma vast
nog maar een keer proberen dus

tot zo

sanne en izzy

hermelien1989

en hier zijn de foto's:

dalijk komt de rest

Ankie

Hoi Sanne

Wat leuk dat Izzy bij je op de kamer mag staan.
Moet je vader vaker doen...deuren schilderen ! ;D

Een scheetje hoor ...Izzy ,ik ben benieuwd naar de rest !!

Groet van Ankie

hermelien1989

di waren de foto's weer

groetjes sanne