6 mei 2025, 22:26:45

Ed Is Om! (Nala is gevonden!)

Gestart door Carine, 31 mei 2005, 21:53:42

« vorige - volgende »

Valerie

Citaat van: EdvK op  1 juni 2005, 18:50:58
Hallo mensen,

Welnu ik zal maar bekennen, ik ben nooit echt tegen een 2e valkje geweest. Maar zoals een goed echtgenoot en vader betaamt mag ik natuurlijk nooit snel toegeven aan de wensen van vrouw en kinderen want gedurende die periode wordt ik altijd in de watten gelegd (nog een kopje koffie schat, zal ik even alleen opruimen kan jij lekker gaan lezen, enz.)  ;D ;D

Maar goed aan alle goede dingen komt een eind dus, hoort zegt het voort:

ED is OM[/font]

PS
ik kan natuurlijk niet op ieder bericht afzonderlijk reageren want dan ben ik een week bezig, maar ik heb ze wel allemaal gelezen.  ;)  Volgens mij hebben jullie wel een nieuw record neergezet als het snelst groeiende dagboek van deze site.

De garoeten van Ed.

Daar was het jouw dus om te doen? Die verwennerijen in huis.
Nou, voor je straf mag je je een week bezighouden met iedereen persoonlijk te beantwoorden!
Vinden jullie ook niet, vrouwen?  ;D
Gefeliciteerd nog met je besluit!

KoosjeTweety

Ed is om

Gefeliciteerd meiden !! Waar een forum al niet goed voor is he :)

Nu is het afwachten waneer de 2de zijn intre zal maken :)

Nogmaals
GEFELICITEERD
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Anita1

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
GEWELDIG!!!
KNUFFF ANITA

bobbie

ED, JE BENT EEN TOFFE PEER

Enne ..................... het uitbuiten van het vrouwvolk bij jou thuis is je vergeven  ;) ;D

Groetjes, nel (wees maar niet bang, dit is mijn laatste bericht -voorlopig 8) )

trienke

geweldig al die berichten !!!

en nel moest wel lachen om jou :P

Goede keus ed !!

Groetjes Trienke

Lique

Hoi Ed,

Wat fijn dat het doorgaat.
Nu nog Ja zeggen tegen dit droppie....... ;D

groetjes Lique

gonnie

Hoi ed

nou, nou zeg , maar ons zweet heeft wel vruchten afgeworpen, en Lique , heeft ook al een valkje voor jullie.

Ankie , DIanne carinne GEFELICITEERD,
dat was een goede aktie .

Groetjes Gonnie

EdvK

Hoi Lique,

een geweldig aanbod, ik ben gewoon kansloos in deze omgeving. Ank neemt morgen telefonisch contact met je op om de details te bespreken want de dames hebben hele specifieke wensen (latino, pop, gepareld en weet ik wat verder nog), maar daar komen jullie wel uit.

Jeetje, gister moest ik nog om en vandaag heb ik al bijna een tweede valkje in huis. In dit tempo kan ik wel vast een voliere gaan bouwen  ;D ;D ;D

Groeten van Ed.

Ria

Hallo,

:o Een voiliere bouwen ? Ik heb een ernstig vermoeden dat het niet bij twee valkjes blijft.  ::) Maar meerdere valkjes is gewoon leuk dus ik ben heel erg benieuwd hoe het bij jullie over een jaar is ofzo.

Groetjes,
Ria

sky

Hier is welgeteld in 24u31 een akkoord behaald en meteen een jonge lutino pop tevoorschijn getovert.

Daar kunnen de pollitiekers een puntje aan zuigen  ;D

Groetjes Sky

Ankie

Hoi Lique

Ik neem aan, dat dit droppie ;D is wat wij zoeken,want dat wist je al ;D. Natuurlijk zeggen we hier geen nee tegen.
Zoals Ed al zei, ik bel je morgen ;D

:-* van Zazou& Ankie

Sissi

Ed, wat val jij me tegen....  ;D

Tot vrijdag!

Patje

Citaat van: EdvK op  1 juni 2005, 22:53:18
Hoi Lique,

een geweldig aanbod, ik ben gewoon kansloos in deze omgeving. Ank neemt morgen telefonisch contact met je op om de details te bespreken want de dames hebben hele specifieke wensen (latino, pop, gepareld en weet ik wat verder nog), maar daar komen jullie wel uit.

Jeetje, gister moest ik nog om en vandaag heb ik al bijna een tweede valkje in huis. In dit tempo kan ik wel vast een voliere gaan bouwen  ;D ;D ;D

Groeten van Ed.

Ok Ed, ik ben de lulligste niet. Als je me even door geeft wanneer je begint met de bouw kom ik je helpen. Alle contactgegevens staan in mijn profiel. Tot snel.

(hebbik dat effe snel geregeld he dames  ;D )

Petra en Cheeky

WOW, WAT KAN DAT SNEL GAAN ZEG!!!

GOED GEDAAN ALLEMAAL!!!

MANNEN....

gonnie

Hoi ed

Wouw dat is geweldig van patje , zou geen nee zeggen