7 mei 2025, 15:13:37

Ed Is Om! (Nala is gevonden!)

Gestart door Carine, 31 mei 2005, 21:53:42

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi lieve valkenvrienden

Ed weet niet wat hij ziet als hij straks achter zijn pc.duikt. :o :o :o :o :-X :-X
Dit hadden we echt niet verwacht ;D ;D ;D. Zit hier de hele tijd met een Big Smile  ;D ;D. Zazou voelt het ook ,want hij fluit wat af en vliegt vrolijk door de kamer!!!!!! De hele tijd het aanvalluuuuuhfluitje. Hij zal jullie allemaal heel dankbaar zijn.
Ik heb wel vreselijk gelachen om iedereen. Zeker humor dit ;D. Met die foto's erbij ,helemaal geweldig.
Ik hoop dat Ed snel thuis komt,want ik ben heeeeel benieuwd naar zijn reactie.

Hele Dikke Knuffies van Zazou & Ankie

Patje

Jahahaaaaaaaa en wat hij nog niet weet is dat we op ieder bericht een persoonlijke reactie willen ;D

Jeeeeetje Nel, ik hoop dat je genoeg ruimte in je inbox hebt ;)

Valerie

Citaat van: Patje op  1 juni 2005, 16:22:35
Jahahaaaaaaaa en wat hij nog niet weet is dat we op ieder bericht een persoonlijke reactie willen ;D

HAHAHAHAHA! Ed heeft dus nog veel werk.  ;D

Urban Leopard

Na al deze reacties wordt het van het weekend (on)gepaste dronkenschap denk ik. Ed kan er nu echt niet meer onderuit.
Ed, een troost, Cheeky krijgt ook een broertje/zusje hoor!

Ria

Hallo Ed,

Is er al een percentage bekend ?

Groetjes,
Ria

Marije

Hoi Ed,
Ik zal ook maar eens reageren, denk dat ik wel 2 goede argumenten heb.... ;):

Sorry voor de hoeveelheid foto's, maar als ik eenmaal begin kan ik niet meer stoppen.... :-X :P ;D :D ;) :)
Mijn vader was eerst ook tegen, maar nu de tweede er is vindt ie 't toch ook wel leuk....en Purreltje krijst veel minder!! ;) ;D
Groetjes,
Marije, Purrel&Snowy

EdvK

Hallo mensen,

deze overweldigende steun aan mijn vrouw en kinderen laat mij niet onberoerd. Hoewel er natuurlijk wel een beetje gesjoemeld is, hè Nel, had ik niet verwacht dat er zo veel en zo leuk gereageerd zou worden.

Welnu ik zal maar bekennen, ik ben nooit echt tegen een 2e valkje geweest. Maar zoals een goed echtgenoot en vader betaamt mag ik natuurlijk nooit snel toegeven aan de wensen van vrouw en kinderen want gedurende die periode wordt ik altijd in de watten gelegd (nog een kopje koffie schat, zal ik even alleen opruimen kan jij lekker gaan lezen, enz.)  ;D ;D

Maar goed aan alle goede dingen komt een eind dus, hoort zegt het voort:

ED is OM[/font]

PS
ik kan natuurlijk niet op ieder bericht afzonderlijk reageren want dan ben ik een week bezig, maar ik heb ze wel allemaal gelezen.  ;)  Volgens mij hebben jullie wel een nieuw record neergezet als het snelst groeiende dagboek van deze site.

De garoeten van Ed.

Rianne

Ria

Urban Leopard

1 juni 2005, 19:06:03 #69 Last Edit: 1 juni 2005, 19:12:53 by Urban Leopard
Gefeliciteerd Ed, Ankie, Carine, Dianne en Zazou :)

Geweldig nieuws..

Liefs,

Cor, Petra en Cheeky (en al heel snel Chara)

zazu

YEAHHHH!!!!! GELUKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/color]

key dan ed..zo mag ik het horen.!!!!
en gefeliciteerd Ankie, Carine en Dianne!!
en ed ook gefeliciteerd.

En natuurlijk zazou..jou komt nog een hele leuke verrassing tegemoet!!! ;D

zazoe

JAAAAAAAAAAAAAAAAA ED IS OM!!!

Leuk hoor Ed, je gaat er geen spijt van krijgen! ;D

Carine

Hartstikke bedankt hoor allemaal! Heel leuk dat er zoveel werd gereageerd!  ;D  Dus dan zijn we vanaf nu opzoek naar een lutino popje (lutino normaal of lutino gepareld) en zo jong mogelijk;D ;D Hopen dat we er snel eentje vinden!!!

Groetjes, Carine en een hele blije Zazou! :-*

Astrid

Jippie !!!  ;D  ;D  ;D

Wat ontzettend leuk voor jullie,
en het allerleukst voor Zazou.

Ik hoop dat jullie snel een vriendinnetje voor
Zazou kunnen vinden.

:-* Pepper

Groetjes,
Astrid

Sanna

Hieperdepiep.... 3 hoeraatjes voor ED!!!! Hij heeft ze verdiend met dit fantastische besluit!
;D ;D ;D ;D ;D