18 juli 2025, 01:56:36

Dagboek van Queeny & Princess

Gestart door Patje, 27 mei 2005, 23:02:57

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi!!!
Mooie foto's! Wat genieten ze heerlijk van die douche! :)
Met je ps ben ik het helemaal mee eens! ;)
Groetjes,

Valerie

Petra en Cheeky

Heeee Patje,

Ik heb je toch nog maar ff wat naar voren gehaald! Je begon akelig richting pagina 3 af te zakken! We hopen allemaal dat je binnenkort wat regelmatiger tijd hebt om iets te posten, al is het maar wekelijks, maar uiteraard moet je eerst aan jezelf denken!

XXX voor Queeny en Princess! (en OK, ook eentje voor jou!  ;) )

Groetjes,
Peet

gonnie

Hoi
Heb het niet goed begrepen , ben je toch niet ziek , wel
of heb je het alleen maar erg druk .de douce foto`s zijn heel erg leuk om te zien.
Als je ziek bent van harte beterschap en als je het te druk hebt ,denk dan in de eerste plaats om jezelf, wij wachten wel.

Groetjes Gonnie

Lin

Hey,

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!
Ik hoop dat je een beetje beter voelt en je snel weer terug bent. Hoe gaat het verder?

even een foto van princess en mij.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Ha Patje,

Ook vanaf deze plek de hartelijke felicitaties van je twee vriendjes! O... sorry... Cheeky en Chara protesteren, van je vier vriendjes moet ik zeggen!

Je ziet het, we vullen je dagboek toch wel hoor  ;), al missen we je foto's en verhalen natuurlijk wel! Die laatste douchefoto's waren echt geweldig! Die moet je gewoon nog een keertje plaatsen, desnoods iets ingezoemd zodat ze anders lijken!

Groetjes,
Cor, Petra, Cheeky & Chara

N.B. Leuke foto van jou en Princess, Lin! Lief!

Lin

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 28 juni 2005, 16:51:59, al missen we je foto's en verhalen natuurlijk wel! Die laatste douchefoto's waren echt geweldig!

N.B. Leuke foto van jou en Princess, Lin! Lief!

Inderdaad patrick de volgende verwachten we weer lieve fotos!

Dank je petra!! ik heb trouwens degene gesplaatst zonder tekst. Maar er stond alleen maar gefeliciteerd op.

Rianne

Agnes

HIEPERDEPIEP HOERA[/size]

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hoi Patje

Zo te zien ben je jarig dus:

hartelijk gefeliciteerd

:-*Zazou & Ankie

Lin

Hey,

Leef je nog, gaat het nog goed (erg ben ik he!  ;D)

Groeten, Lin

Irene

hoi patrick,
wat een geweldig leuke foto's van het douchen! ;D als er dat soort foto's van komen, heb ik 1 boodschap voor je dames..... meiden blijf lekker ontdeugend doen! :D ;D ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Kirsten

Hoi hoi,.

ehh tja kwam eigenlijk alleen even 'hoi' zeggen  ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Ook vanaf deze kant nog maar eens een keertje een Hadiho'tje!

Queeny en Princess, kunnen jullie Patrick niet eens overhalen om weer iets te posten? Hoeft niet lang te zijn of veel, maar we zijn zo benieuwd naar hoe het met jullie tweetjes is!

Liefs,
Cheeky & Chara

bobbie

Hoi Patrick,

eindelijk weer een berichtje van mij. Snel door je dagboek gesjeesd. Heb begrepen dat je soms een periode niet kan reageren. Moest gelijk denken: dat is vast een soort James Bond, geheime dienst. Plots ergens naartoe om een verdwijning van een berg parels of diamanten op te lossen  8)

Of heb ik ergens overheen gelezen?  ???

Je maakt schitterende foto's van de dames. Ga zo door en we blijven komen en zeuren om nieuwe foto's  ;)

Groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Citaat van: bobbie op  7 juli 2005, 20:10:19
eindelijk weer een berichtje van mij. Snel door je dagboek gesjeesd. Heb begrepen dat je soms een periode niet kan reageren. Moest gelijk denken: dat is vast een soort James Bond, geheime dienst. Plots ergens naartoe om een verdwijning van een berg parels of diamanten op te lossen  8)
Of heb ik ergens overheen gelezen?  ???

Je maakt schitterende foto's van de dames. Ga zo door en we blijven komen en zeuren om nieuwe foto's  ;)

Nou Pat, je moet nu toch maar weer een keer je gezicht laten zien! Nu is het nog James Bond, over een maand denken ze dat je in de gevangenis zit!  ;) ;D

Je ziet het, al schrijf je even helemaal niet, je wordt hier toch altijd gemist! Dat moet toch goed voelen! Maarre... je dagboek op de 3e pagina, dat kan je Queeny en Princess toch niet aandoen!!! Ik heb ze dus maar weer ff naar voren gehaald!

Liefs,
Petra