3 mei 2025, 21:06:37

Dagboek van Queeny & Princess

Gestart door Patje, 27 mei 2005, 23:02:57

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi James Bond,

Je maakt het nu wel bont hoor, nog de parels of diamanten niet gevonden?  :-\

Laat dan Queeny en Princess maar even helpen, dan heb je de boel sneller voor elkaar en hebben wij weer wat te lezen bij je  ;) en misschien ook foto's te bekijken? :P

Nee hoor Patrick, rustig aan en breek het lijntje niet.

Als je zover bent duiken we weer met zijn allen je dagboek in. Tot die tijd halen we je gewoon af en toe naar voren.

groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Heeeee Princess en Queeny!

Waar blijven jullie nou met je verhaaltje en af en toe wat foto's? Ik heb een tip voor jullie: sleur je baasje uit zijn spionagefilm en plant 'm op de bank met zijn laptop om snel wat te posten hier....!  :P

We missen jullie!
Knuffies van Cheeky & Chara

Rianne

Patrick!!! Hoe gaat het nu met je dames???

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

FF niks de doen op het werk, dus een "oude" foto wat bewerkt zodat we de dames niet vergeten... ;) ;D

Groetjes,
Peet

Lin

hihi paraplutjes  ;D Tja zolang alles maar goed gaat daar..

Ik mis ze en Patrick wel, maar vergeten nee hoor!

Groeten, Lin

bobbie

Hoi Patrick,

Je bent gesignaleerd in een ander dagboek dusss................

Werk aan de winkel  ;) 8)

Lin

PAATTTRICCCCCCKKKKKKKKK waar ben je nnooooooooouuuuuuu?????

Kom nou toch eens gauw  ;D

Petra en Cheeky

Ha Lin,

Ik heb je noodkreet doorgegeven aan Patrick...  ;) ;D

Toevallig was ik er gisteravond even en heb ik Queeny en Princess in levende lijve mogen bewonderen!. Ik vond ze waanzinnig groot geworden. Princess zat wat rommelig in de veertjes, maar dat zal de rui wel zijn, dan ogen valkjes meteen veel dikker en rommeliger omdat de veertjes alle kanten op staan! Queeny was heel rank en sierlijk en vond het erg fijn om bovenop mijn hoofd te landen en tandartsje te spelen... Princess en Queeny hebben volgens mij wel een bijzondere band samen, want ze roepen elkaar geregeld! Heel lief om te zien!

Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

Grappig dat de valkjes dan toch nog zo doorgroeien. Leuk om te horen dat het nog steeds klikt tussen de twee.  :D

Groeten, Lin

Petra op het werk

Op bladzijde 3 staan, doe ik niemand aan hoor, en zeker Queeny & Princess niet! Vandaar deze actie maar weer even. Voor nieuws over Princess kunnen jullie Lin's dagboek lezen, pagina 130!

Groetjes,
Petra

Christine

ja maar waar blijft het leuke nieuws hier dan???

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Hoi Patje,

Rustig aan doen hoor!!!
Ik hoorde dat je met Princess bij de dierenarts was geweest. En dat het niet zo'n sterk valkje is :-\

Gelukkig ga je er goed mee om, Princess mag blij zijn dat ze bij jou terecht is gekomen. Fijn dat ze goed op kan schieten met Queeny!! EN dat jij toch zo blij met haar bent!!

Iedereen roept dat ze het niet beter had kunnen treffen!!!!

Groetjes Gerda

Rianne

Ik was ook niet zo blij met het nieuws, vooral omdat Princess hier ook in huis is geweest en ik niks heb kunnen zien... Wel een tegenslag voor je, zulke berichten, maar gelukkig ga je er goed mee om en staan de belangen van je valkjes voorop!
En met jouw goede zorgen worden Princess en Queeny wel 180! ;D

bobbie

Hoi Patrick,

Een oma van mijn man is van jongsaf aan al versleten voor zwak, fragiel, wordt niet oud.

ZE WERD BIJNA 90 JAAR.  :o

Tuurlijk was ze weleens ziek, zelfs 3 keer doorlopend bezoek maar ondertussen wel bijna 90 jaar geworden.

Hoe was het gezegde ook al weer over krakende wagens?
Krakende wagen rijden het langst of zo?

Hoe dan ook, of ze nou 5 jaar, 10 jaar of 15 jaar wordt:
1 ding is zeker, voor een dier telt niet de leeftijd maar de waarde van het geleefde leven.
Princess weet niet hoe oud ze is op het moment dat ze sterft, ze weet wel of ze een fijn leven heeft gehad.

Nou Patrick, daar twijfel ik geen moment aan! ;)
Geniet maar lekker van de dames.