4 mei 2025, 17:27:55

jonge valkparkiet gezocht

Gestart door redneck, 22 mei 2005, 14:28:02

« vorige - volgende »

Karin

Goede verkoopsstunt  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

diederick

dit is de website van die knaker mischien kent 1 van jullie hem.
www.herballake.nl/vogels 

ik ga is voor de gein kijken maar ik denk ni dat ik daar een valkje koop

Karin

Nee, ik ken hem niet. Hopelijk sta je stevig genoeg in je schoenen  ;D Anders ben je zo verkocht.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

diederick

ja dat denk ik wel.(dat ik stevig in de schoenen sta)
als het me egt niet bevalt dan kraak ik die kerel gewoon helemaal af. daar ben ik dan weer goed in.
ik zat net even op z`n website te kijken en daar heeft hij zelf opgezet dat het moeilijk te zien is of het een mannetje of pop is. zijn sommige mensen nou ni slimmer of ben ik zo geniaal.

(zal het laatste wel ni zijn

Karin

Je bent geniááááál  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

diederick

diederick

ja hij staat op marktplaats, m`n vrindin heeft vanavond zitten zoeken op internet naar een jonge valkparkiet en kwam toen deze knaker tegen.
maar ik vind de confrontatie wel leuk ik heb ni zoveel verstand van valkjes maar als ik de kans krijg om hem klem te lullen dan zal ik het ni laten.
en als ik een maar op dreef ben dan heb je de parkietjes aan het dansen

diederick

ja als ik zulk soort dingen meemaak dan prbeer ik dit soort dingen altijd in de hoop dat ze het bij de volgende niet meer doen. maar of het helpt weet ik niet.
toen ik voor het eerst een valkje ging kopen ben ik besodemietert maar dat gebeurd me geen 2de keer!!\
mede dankzij deze website weet ik veel meer over valkjes en kan ik een beetje meepraten en zijn wat goed is en ni goed is

diederick

ik ga nu lekker slapen, jullie horen het nog wel hoe het is afgelopen als ik ben geweest.
gr died en weltruste

Mandy

Ik vind het een mooie site en hij komt betrouwbaar over en met kennis van zaken. :)
Alleen dat van die parels onderop de vleugels kan wel zo zijn, maar dat weet je pas na de rui of als je veren getrokken heb.
Want alle jonge wildkleur (en witmasker) valken worden geboren uitziende als pop.
Ik ben benieuwd hoe het zal zijn en wat je gaat doen, succes. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

diederick

hoi mandy,
op die site lijkt het allemaal heel profecioneel maar een beetje knippen en plakken van andere site`s is niet zo moeilijk.
als je aan de telefoon iets anders gaat beweren dan dat je zelf op indernet schrijft dan klopt er iets niet.

of de valkjes zijn al veel ouder dan 6 weken of hij verzint maar wat

Karin

Ik zag deze net op internet Diederick, wat voor jou ? :
http://www.marktplaats.nl/markt/dieren/vogels/253197.htm?ret=%2Fmarkt%2Fdieren%2Fvogels.htm%

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

diederick

hoi karin,
zutphen is nog wel een eindje rijden hoor, ik kom zelf uit opijnen dat ligt vlak bij tiel in de betuwe dus dan is het nog wel een stukje maar het is wel een mooi valkje

Joyce28

tja je moet er wat voor over hebben he,ik heb toen 3 uur en een kwartier gereden,heen en terug ;)

diederick

ik ga geen 3 uur rijden als ik ze ook dichterbij  kan krijgen.
en ik hoef niet per se binnen een week een parkietje dr bij dus ik w8 nog even af ik ga nu dij iemand kijken voor een parkietje hoop dat het wat word.