3 mei 2025, 23:09:35

Yello & Zasha

Gestart door wolfke, 18 mei 2005, 14:23:08

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Cindy,

Ja hoor, ik heb je gevonden. Had ik hier maar eerder gelezen  :o wat een verhaal achter Yello. Zielig hoor. Mijn Kanoni was ook zo zielig. Die zat bij 1 hond (een Boxer) en 3 katten en als Kanoni bewoog zaten die dieren bovenop zijn kooi. In het begin mocht ie er wel eens uit en dan werd hij door die dieren opgejaagd. Hij was zo gestrest als een deur. Vonden ze het gek dat ie niet tam te krijgen was. Nu zit ie op mijn hand. Dus bij jou komt het ook vast goed.

Nu weet Yello hoe lekker gierst is. Volgende keer zou ik het niet op de kast leggen maar met je hand een stukje gierst voorhouden, wedden dat ze eet uit je hand. Binnen 10 dagen zit ze op je hand, geloof ik vast.

Succes, ik blijf je volgen Cindy.

groetjes, Nel :)

Rianne

hehe, ik kom eindelijk weer es aan jouw dagboek toe. Mr. Charming is een schatje hoor, mooi valkje. En Yello is idd een geparelde. :) Misschien word dit wel een koppeltje, zou leuk zijn!

Kirsten

Hoi Cindy,

Wat een mooie foto's heb je gemaakt,. Ik denk dat het met Yello zeker goed gaat komen, je maakt al mooie vorderingen en zoals Nel ook al zegt, met geduld en liefde kom je een heel eind. Yello heeft het maar getroffen bij je en ik vind het heerlijk om te lezen hoe goed het gaat. Leuk stel ook zo,. lekker kattekwaad uit halen met z'n tweeën ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

wolfke

Hoi Lin, ik heb de ontlasting in de gaten gehouden en die was idd erg dun, ik heb Zasha dan in de gang gezet, daar is het warmer als in de living en ben gewoon volledig gestopt moet groenvoer...maar helpen deed het niet.
Ik ben vandaag dan naar de dierenarts geweest en heb Zasha moeten daarlaten, hij gaat medicatie en eten via een kropsonde geven...
Zasha raakte helemaal in paniek van het reizen en toen we daar waren zat ze nog een heel stuk feller bol, ze ging zelfs niet vliegen toen die dierenarts haar losliet.
Morgen kan ik bellen of alles in orde is :'(

Hoi Nel, leuk dat je ook eens komt kijken :D
Yello is aan het ontdooien hier Nel[ze durft telkens dichter komen  in haar kooitje :)
Vandaag heeft ze een douche gehad en dan weet ze eerst even niet wat doen om daarna eens heel snel die vleugels een beetje open te doen, hetzelfde deed ze bij de droger, ik krijg zelfs geen paniekreactie meer als ik de kooi netjes maak.
Hier zitten er zeven katten, alleen Dutske is eens gaan kijken de eerste dag dat ze hier was die kon haar nieuwsgierigheid niet bedwingen alhoewel ze goed weet dat ze niet op de kast mag. :)Verder bekijken ze zelfs Zasha niet als die op mijn schouder zit....ik laat ze wel nooit alleen met de valkjes.

Ik vind het ook een schatje Muppet(kan het niet laten om aan Gonzo te denken als ik die nick van jou zie ;D ik hoop dat prins(es) charming weer beter word, was zo zielig om te zien  :(

Bedankt voor het complimentje over de foto's Kirsten, PSP is toch een makkelijk iets, ik zit dikwijls vanalles uit te steken met foto's :)Vooral met die van de kids.
Yello is welkom hier, kben blij dat ze der is....en ik heb het ook wel getroffen met haar want eigenlijk is het een prachtvalkje, nu ze beter in haar pluimen zit en wat begint te glanzen zie je die parels beter, ze is heel mooi :)

En nu ga ik wat depri zitten wezen en me afvragen hoe het met Zasha gaat

bobbie

Hoi Cindy,

Wat rot nou voor je (en uiteraard voor Zasha). Hopen dat hij gauw opknapt en weer gezellig bij je thuis is. :-\

Morgen kom ik gauw weer lezen hoe het het Zasha gaat.

Tot morgen en sterkte.

Groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Heeee Cindy,

Ook wij hebben je dagboek gevonden hoor! Wat een verhaal zeg van Yello! Leuk dattie langzaamaan toch een beetje begint bij te trekken! We duimen voor Zasha... kan me voorstellen dat je het nu ff helemaal niet meer hebt, als je 'm bij de dierenarts moet achterlaten! Sterkte ermee en hopelijk komt alles snel toch weer helemaal goed!

Groetjes van Petra & Cheeky

Kirsten

Hoi Cindy,

Hoest nu met Zasha?,. hoop dat het beter gaat,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Cindy,

Weet je al iets over Zasha? Hopelijk gaat het wat beter.

Sterkte en we hopen snel van je te horen.

Groetjes, Nel

gonnie

Hoi Cindy

wat enorm rottig zo je valkje te moeten achterlaten zeg , maar goed dat je ermee naar de d a bent gegaan . sterkte , hopelijk komt het snel goed met Zasha.

Groetjes Gonnie

wolfke

Zasha is thuis!!
Toen ze thuiskwam met het baasje en ze me zag was het een gepiep van jewelste, omdat ik dacht dat ze wel nijdig op me zou zijn vanwege de ruwe behandeling bij de dierenarts heb ik haar dadelijk in de kooi gedaan....maar ze vloog dadelijk naar mijn hand en wou gekroeld worden :D
Onder het kroelen deed Zasha heel het dierenarts verhaal, toen ze uitverteld was ging ze ook het baasje inlichten, alweer vergezeld van het nodige gekroel :)
Daarna vond ze het hoog tijd om haar etensbakje aan te vallen...een half uur lang!
Weer uit die kooi en maar kroelen, we mochten zelfs onder haar vleugels :o
Ook kregen we het hele dierenarts verhaal nog eens heel uitgebreid.
Daarna was Yello aan de beurt om het verhaal te horen, die had natuurlijk de nodige commentaar ;D
Dat was fijn om te horen want na Zasha's vertrek heb ik Yello helemaal niet gehoord, zelfs geen piep!
Zasha zit nu lekker relaxed dicht bij de lamp een beetje content te wezen :D en ik hier....zucht
Eigenlik gek dat je je in zo'n korte tijd zo aan een beestje hecht...maar ik ben dan ook een sentimenteel geval 8).

Bedankt voor de lieve reacties en het meeleven allemaal, mooi en hartverwarmend om te lezen :)
Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten maar ik heb een onbedwingbare neiging om te gaan schrobben en boenen in zo'n situatie ;D

zazu

hayhay,

wat fijn dat Zasha weer thuis is!!!
ennah dat aanvallen van het voerbakje komt me heel bekend voor.
Vlekkie doet dat namelijk ook heel erg vaak.
waarom doen ze dat eigenlijk? :-\

groetjes van
zelda
en
kusjes van
breezer
en
vlekkie

bobbie

Hoi Cindy,

Wat vertel je het allemaal toch aandoenlijk  :D mijn hart wordt helemaal week ervan. Het gedrag van Zasha vertelt ook iets van jou. Zasha is helemaal gek op jullie.

Ik ben heel blij dat Zasha weer is opgeknapt. Ook mooi dat Yello gelijk haar stem heeft terug gevonden  ;), die is dus ook al behoorlijk aan Zasha gehecht.

Geniet maar lekker van je 2 kanjers.

gonnie

Hoi cindy

Heel fijn dat Zasha weer thuis is .
Maar wat had ze nu precies , daar ben ik vreselijk benieuwd naar , kunnemn we ook wat van leren misschien.

Groetjes gonnie

Rianne

Gelukkig is Zasha weer thuis. Wat was er eigenlijk aan de hand?
Hehe Gonzo... Mijn nickname  is ergens op de Havo ontstaan toen ik bij Linda in de klas zat. De leraar Duits vond ons net die 2 oude mannetjes op het balkon, omdat we overal commentaar op hadden. Dus we noemen elkaar vaak 'muppet'. :)

bobbie

Hoi Cindy,

Hoe is het met je valkjes? Maak je al vorderingen met Yello en is Zasha weer helemaal de oude?

We hopen het te horen van je (met foto's graag ;D).