3 mei 2025, 14:21:02

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

boezempje

hai

vandaag is er een 6 ei uitgekomen en dat is denk ik het ei van diessel die er hellaas niet meer is,diessel hadt het mannetje woody af en toe hihihihihi
er is een klein wit donsje geboren,

gr essie

boezempje

hai

nou de foto zijn weer eens slecht gemaakt ik krijg ze op zolder niet goed dus ik heb niet alle kleintjes erop,

het witte donsje ik denk een witmasker ??

2 met rode oogjes

en de rest van de foto zijn niet gelukt
gr essie

Petra en Cheeky

Ha Essie!

Wat een lieve foto's van je donsjes, zeg! Ben heel benieuwd wat er precies uit gaat komen!

Ook jij hebt meerdere valkjes, zie ik! Wilde je dat altijd al (kweken), of begon je met 1 en kriebelde het verder? Wij hebben sinds ruim 3 maanden Cheeky en krijgen er binnenkort nog een popje bij, Chara. Beiden komen bij Peter & Lique vandaan. We kunnen bijna niet wachten tot het zover is dat ze mee mag. Maandag mogen we alleen nog maar kijken, spannend hoor!

We zeggen nu dat we het op 2 maximaal houden, maar als je hier op het forum rondkijkt.... het valkenvirus is kennelijk uitermate besmettelijk! We zullen zien!

Groetjes van Cheeky & Petra

boezempje

hai

ja ik heb er meer op zolder er zitten er nu nog 16 en het waren er 30 pppfffff heb er veel weg gedaan,

gr essie

Anita1

;D ;D ;D felieeee met je jonkies!
als je 2 witte heb..met rode oogjes dan heb je 2 albino's
klopt dat?
knuff anita  ;D

boezempje

hai anita

neeeee tiep fout 2 geel donsjes met rode oogjes  ;D
en zij ziet dat weer ppffff hihihihiihihih mutsje

essie ;)

Anita1

:o :o ::) ::) ik zie alles!! hahahaaha  :P :P :P anietje

bobbie

Hallo Essie,

Wat een schatjes, die donsjes bij je. Worden ze nog goed gevoerd? Hopelijk worden het grote en gezonde valkjes.

Ik kom na mijn vakantie weer bij je kijken.

Groetjes, Nel :)

gonnie

Hoi essie

Wat geweldig,echt super , ben zo blij voor je ,je verdient het na zoveel tegenslag .
Frans heeft vandaag zich van de goede kant laten zien , ik weet niet of je het gelezen had maar frans viel hier twee van mijn gezin zo`n beetje aan.bijten .
We zochten naar een verklaring , en de enigste is ,frans is verliefd , de verklaring kwam hier  van het onmisbare forum , Frans en indy doen de hele dag alles samen ,slapen, eten ,vliegen ,kroelen , ja verliefd . Groetjes Gonnie

boezempje

hai

het gaat nog steets goed met de baby boven,
kropjes goed gevult steets,
en dit is het love koppel kuifje en yellow

essie

Petra en Cheeky

Ha Essie!
Fijn dat het nog steeds goed gaat met de babietjes!
Houden zo!
Leuke foto's!
Groetjes,
Petra, Cheeky, Chara

boezempje

hai petra

dank je meis.
heb net nog even goed gekeken en alle kropjes netjes vol.
dus gaat nog goed,
anita heeft net haar baby valkje gebracht van 2weken oud die ik met de hand moet op voeden om de 2uur voeden,
maar als het niet lukt kan ik proberen de baby bij de anderen baby te zetten,

essie

Rianne

Gelukkig zijn er mogelijkheden genoeg voor het kleintje. :)

Petra en Cheeky

Doe maar wat jou het beste lijkt voor de babyvalk!
Je hebt zo te lezen het allerbeste met hem/haar voor, en advies kan ik je niet geven, want ik ben pas een beginneling met 1 valkje en pas sinds deze week een tweede....  nestjes en babietjes zijn dus heeeeeeel ver van mijn bed!

Veel lekkere knuffelmomenten met de kleintjes!
Petra