6 november 2025, 01:48:30

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Was net nog even op marktplaats aan het snuffelen en was gelijk helemaal verliefd toen ik deze twee plaatjes zag. 'T is dat het echt te ver is om naar toe te rijden , maar anders............... :o :o :o

Wat vinden jullie, hier ga je toch echt van kwijlen of niet ???

Petra op het werk

Oooooooooooo mijn favoriete mutatie!!! Wat een lieverds!
Wat is ver...  ;) ;D :P

Groetjes,
Petra

Lin

Hey Marlies,

Gewoon heen gaan! Straks heb je spijt! en hoe vaak vind je nou een koppel die je zo mooi vind?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Hoe ver is het rijden Marlies? Misschien kun je met de verkoper afspreken dat jullie op een centraal punt voor beiden elkaar ontmoeten.

Lin

Hey Marlies,

Zodra ie echt zelfstandig eet wel meteen een IM sturen. en je kan hem zeker niet binnen zetten om het zeker te weten?

Groeten, Lin

bobbie

Hahahaha,

volgens mij is ze het koppel halen, vandaar geen reactie natuurlijk  :D

groetjes, Nel :)

Christine

*kwijl, kwijl* wat een prachtig koppel laat je nog iets weten van het koppel :P :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

hippysuus

Moooi, vooral die rechtse op de foto is schitterend! Soms is het echt balen dat ik geen tijd heb voor een mooie voliere zodat ik een heleboel mooie valkjes kan halen.

♪ Marlies

Ik ben heel sterk geweest en ben niet om die valken gegaan. Het zijn prachtige valken (kwijl ), maar dan moet ik weer valkjes van mezelf weg doen en dat vind ik ook weer zo wat.

Hij wordt nog steeds gevoerd hoor Lin, dus nog even geduld :-\

Vandaag ben ik samen met m'n man druk bezig geweest. We hebben een groot deel van de garage uit gemest en daar kwam een grote aanhanger met troep uit. Achter de garage staat nog een kleine overkapping en daar kwam ook een grote bomvolle aanhanger onderuit. We zijn twee keer  naar de milieustraat geweest. Ik zei nog tegen hem, goed dat jij van alles bewaard, dan hebben we in de vakantie tenminste wat te doen. :-\ ;) Vond ie niet zo leuk dat ik dat zei. Maar het is af en toe ook net  "malle Pietje" want hij kan alles nog wel een keer gebruiken. ::)
Nu ga ik lekker douchen en dan nog  even buiten zitten met een boekje. ;D

Lin

Hey,

Tja lekker hoor om dat te gaan doen in de vakantie.;) Maar ja misschien kan je straks wel een voliere gaan uitbreiden als je zoveel gaat opruimen.

Groeten, Lin

p.s. sterk ben je hoor om dat koppel niet te gaan halen.

carco

Hoi Marlies

Toevallig ik had dezelfde foto naar Irene gestuurd, omdat ik ook lichtelijk begon te kwijlen toen ik ze zag. Ik heb geen volière dus zou ik ze ook niet nemen, maar mooi zijn ze zeker!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

gonnie

Hoi
het gaat goed bij jou lees ik , en vrij sterk ben je ook al , om (kwijl ) die pracht valken niet te gaan kopen , heb al even je dagboek niet gelezen maar ben geloof ik weer aardig bij , ergens heb ik iets gelezen in een ander dagboek iets over swift ?  heb jij swiftparkieten of klopt dat niet .
Groetjes Gonnie

♪ Marlies

Hoi Gonnie,
Mijn man heeft swift parkieten.

Rianne

Knap hoor dat je dat koppel niet neemt. Maar als je al weet dat het dan een komen en gaan van valkjes is...
He Kaiyo, zelf eten is ook heel leuk hoor! :)