26 juni 2025, 18:06:40

♥ MIJN VALKENVOLK ♥ Update

Gestart door ♪ Marlies, 16 mei 2005, 17:11:22

« vorige - volgende »

Karin

Dat is zeker een mooi koppeltje MArlies ! Maar ja, je kunt niet alles nemen hè ?  ::) Vol is vol, en overbevolking is ook zeker niet aan te raden hoor. Ik wil wel eens doorbreken naar de zolder van de buren, maar dat vinden ze niet goed, raar hè ?  ;D ;D ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Christine

erg knap van je dat je dat koppel niet gaan halen bent tja je kan niet alles hebben en dan altijd een koppel moeten wegdoen voor er eentje in de plaats te willen gaat toch ook niet altijd??

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

♪ Marlies

Hoi Karin,
Onze buren gebruiken de zolder niet, dus misschien nog eens een idee voor als de volières vol zitten. Gewoon niks zeggen en dan vol zetten met valkjes. ;D ;D

Vandaag weer actief geweest. Samen met manlief een flink eind gaan fietsen. Hoef ik vanavond niet te gaan spinnen en kan ik nog lekker buiten zitten.

Ook nog m'n geelwang koppel en hun jongen in de volières gedaan, kunnen ze ook nog van het lekkere weer genieten. Nu had ik weer plek omdat m'n vijf fallows weg zijn.
Ze zitten nog wat onwennig te kijken buiten.

Vandaag was ook m'n eerste bonte witmasker uit het blok. Die sufferd was nog iets te vroeg, want hij kon nog niet goed op een stok zitten. Weer maar terug bij z'n broers en zusjes gezet. :-\ Vind het ook zo zielig als ze zomaar op de grond zitten of aan de gaas gaan hangen. En dan heeft die rat van een hond van ons zo'n beestje in de gaten en dan gaat hij lekker lopen  >:( kwallen.

Lin

Hey,

Actieve dag dus? En nu lekker genieten in de zon!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Marlies
Wil je AUB een foto plaatsen van je nieuwe valkjes.
Wat voor ras is je hondje(rat).Ik ben wel erg nieuwsgierig,erg he?
Groetjes Riny :D :D :D

♪ Marlies

Hoi Riny,

Foto's komen nog .
Onze "rat " is Chuckie onze Jack Russel. Lief beest hoor die geen vlieg kwaad doet.

Riny

Hallo Marlies
Dan ken ik dat gedrag precies .
Wij hebben een Westie ook een terrier,die krijgt het op zijn heupen als er nieuwe kwartels naar buiten mogen.
Maar vorig jaar kwam hij ons een eendje van 2 dagen wat ontsnapt was mooi terug brengen.Knap he voor een hondje met jacht instinct.
Groetjes Riny :D :D :D

Petra op het werk

Heeee Marlies,

Knap hoor dat je de uitnodigende snuitjes van het koppeltje hebt weerstaan!

Ik zag toevallig je achternaam staan op een foto die je plaatste, ben je heeeeeeeel toevallig familie van Katinka (is een hele tijd mijn collega geweest)?

Groetjes,
Petra

♪ Marlies

Nee Petra, wij hebben geen Katinka in de familie.

♪ Marlies

Vandaag lekker op de mountain bike weg geweest met m'n man. Ik heb er alleen zere billen aan overgehouden, deze fiets is eigenlijk van m'n oudste zoon dus er staat zo'n lang puntig mannen zadel op. En dus niet geschikt voor een vrouwenkontje ;D ;D.
Maar het was wel lekker. we zijn over de Oesterdam gereden, lekker langs het water.

Vanmiddag is de ex juf van m'n jongste zoon om haar valkje geweest. Ze heeft toch het valkje genomen wat ik toen mee heb genomen naar school. Een mannelijke Tiara.

carco

Hoi Marlies

Da's waar ook, dat had je toen geschreven van dat valkje.Leuk dat ze toch dezelfde mee heeft genomen en geen andere heeft uitgezocht.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

♪ Marlies

Ze mocht kiezen tussen deze, een lutino geparelde en een wildkleurtje.
Ze had voor de vakantie al foto's van hem genomen op school en ze had ook zoiets van ; dat is m'n valkje.
Maakt niet uit, weer een valkje op een goede plek.

Ik kreeg vandaag de uitslag van het mest onderzoek van de drie nieuwelingen en alles is oke. Mogen ze morgen lekker de volière in om kennis te maken met de andere geelwangen.

Gerda

Hoi Marlies,

Mooi dat het mestonderzoek goed was.
Ik ben echt benieuwd naar alle vogels die je hebt!!
Nou, misschien zaterdag ;)
Lijkt me erg gezellig!!

Groetjes Gerda

♪ Marlies

Gisteren weer twee jonge valkjes uit gevlogen, het zijn twee bonte witmaskertjes. Leuke valkjes om te zien, lekkere eigenwijze koppies.
Ik ga zo eerst de boel aan kant doen en dan ga ik foto's maken. ;D

Lin

Hey,

Leuk die heb ik nog op film staan. Wat gaat een week dan snel. Mooi, nieuwe  fotos!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)