4 augustus 2025, 22:26:24

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Valerie

Had ik allang gelezen, Gonnie! Ik plaag maar wat! ;)

Wat een knappe bonte zeg! Vertel mij maar niet waar je exact woont, of die bonte zit niet meer veilig.  ;D Maar het is een mannetje eh? Dus niet gevreesd. Momenteel heb ik nog geen plek en zoek ik een pop voor Peppie. Daar is binnenkort wel plek voor. EINDELIJK! :)

gonnie

Hoi
Ja Indy heeft weer een ei gelegd , joepie , ben benieuwd of ze van de vorige keer iets geleerd hebben.
groetjes Gonnie

Valerie

Wat leuk! Hoeveel eitjes zijn er nu?
Ik heb er hier 2, met een weekje tussen.
Ben benieuwd of er wat van komt. Ik heb geen verwachtingen.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Gonnie,

Wat een mooie aankopen hebben jullie gedaan :D
Prachtig hoor!

En gefeliciteerd met je eitje :-*
Hopelijk gaat het deze keer wel goed.
Ik duim voor je!

En wat een lieverd is Chico.
Kan me voorstellen dat je erg blij met hem bent.

Ik hoop dat het met jou ook weer wat beter gaat ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi Gonnie

Even reageren voodat het te warm wordt op zolder !!

Gefeliciteerd met je EI !!! Ik hoop zo dat het goed gaat dit
keer ! We duimen weer voor je hoor !
Leuk dat je zo met Chico kan kroelen ! Lieve foto's hoor !!!
Geniet van het mooie weer en je vogels !!

Groet van Ankie

gonnie

Hoi
Ja alweer zoals al gedacht netjes op tijd het tweede ei van Frans en indy, je zal zo weel een sauna gevoel hebben Ankie,
En hopen inderdaad Mariska dat het deze keer wel goed gaat, en Chico is echt een lieverdje .
Groetjes Gonnie

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Gonnie

Het is bijna niet uit te houden hier op zolder !! Inderdaad een sauna ...maar ach ,alles went !!
Gefeliciteerd met het 2de ei !!
Er komen er vast en zeker nog meer  ;D ;D!!

Groet van mij !!

gonnie

Hoi
Ja het derde ei is er ook, het gaat tot zover dus goed , en Frans is weer net zo lekker fanatiek als de vorige keer, dus oppassen , maar ik ben er nu beter op voorbereid dan de vorige keer, dus neem ik mijn maatregels.
Groetjes Gonnie

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Gonnie

Het is hier niet uit te houden ,maar ik wilde toch even weten hoeveel eitjes er zijn !! Gefeliciteerd dus met het 3de ei!!
Ik ga gauw weer naar beneden voordat ik van mijn stokkie ga !! Bijna 32 graden nu ...ik denk dat ik maar op de bank ga slapen  ::).

Groet van Ankie

gonnie

Hoi Ankie
is jullie slaapkamer op zolder ,puf puf, dat is toch echt niet om uit te houden.
ik zou buiten gaan liggen heerlijk koeltjes  ;D ;D ;D
maar lief dat je toch bij mij komt kijken .
Heb gisteren bij Bianca mijn toekomstig valkje gekroeld , dat voelt een stuk harder aan dan onze valkjes op leeftijd.Maar het was llleeeeuuuukkkk.
Groetjes Gonnie

Ivy

Hoi Gonnie!
Nu onze eitjes tegelijk gelegd worden, ben ik benieuwd of er ook jonkies tegelijk uitkomen... ;D
Ik hoop dat het bij je deze keer goed gaat lukken... Dan krijgt Ankie meteen een koppeltje bij, want je wou toch ook dat ze een jonkie van jou zou nemen? ;D ;D  Tenminste, als het bij mij wel lukt gezien het voor hun toch het eerste nestje zal worden...

Ik wens jou (jouw valkjes eigenlijk...) veel succes! Ben benieuwd hoeveel eitjes het worden. Ga je ze ook schouwen of wacht je het gewoon af?

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

gonnie

Hoi
Ivy
Ik wacht gewoon af , ze zijn wel bevrucht daar ben ik niet bang voor leuk dat je in mijn dagboekje komt ik zal ook bij jou weer eens gaan volgen , en zeker krijgt Ankie een valkje van mij als ze dat wil teminste, maar zoals je ziet nu heb ik er vandaag alweer een nieuwe lieverd bij.
Ankie hekje dat ik gereserveerd had , ècht waar , en toen er gezegd werd die kan je nu al meenemen , hoefde ik niet lang na te denken , maar dat zullen jullie wel begrijpen, als jullie de
foto`s zien.Hij /zij heeft aan de onderkant van de vleugels allemaal parels,nòg, en een bonte vlek in de nek.
Hier is Piewie,