4 augustus 2025, 20:45:21

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi
De foto`s plaats ik als het helemaal ingericht is en alle vogels er in zitten, tot zover blijft het dus nog een verassing ;D ;D ;D

Groetjes gonnie

Saar

de voliere is supermoi geworden :D

groetjes Saar :-*

gonnie

sweety34

he die gonnie
het word wel mooi daar bij je word zelfs een beetje jaloers
hoe doet chico het voelt die zich al een beetje thuis
we hebben gisteren bij riny de eerste drie valkjes mogen halen nu is het alleen nog wachten op sinty
het is weer lekker druk in huis eindlijk weer wat vrolijk gefluit

groetjes patrick wendy en de kids en tot heel snel
want we willen de voliere nu wel in het echt komen bewonderen als die af is
groetjes wendy patrick en de kids

gonnie

Hoi
Wendy en Patrick en kids , in jou dagboekje heb ik al het een en ander vertelt aan jullie, ik ben blij voor jullie EINDELIJK hè.

Mijn Franske een Indy zijn weer volop aan het wipwappen , en het broedblok is ook weer goedgekeurd , a.s zaterdag ga ik wèèr een kijkje nemen bij een kweker en morgen gaan Atoon en ik op pad voor antoon zelf om sijsjes , en misschien nog wat andere vogels aan te schaffen voor zijn deel van de voliere ( hij krijgt maar èèn deel )  ;D ;D ;D en ik lekker 3, is toch eerlijk verdeelt zo , Antoon heeft de voliere gemaakt en ik gebruik
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Goed geregeld zo met Antoon  ;D...zo hoort het ook !!!

Wat leuk dat Frans en Indy weer aan het wipwappen zijn ....ik heb gisteren die 2 van Ivana bezig gezien en hoop nog steeds dat bij Zazou ook het kwartje ooit zal vallen !! Maar ik geloof nooit dat dat gebeurd zolang Kelly in de buurt is !! Over 5 weken gaan we op vakantie en dan zullen Kelly en Zazou 3 weken zonder elkaar zijn....dus er is nog hoop ;D.
Ik ben benieuwd waar je zaterdag nou weer mee thuis komt !!  ;D

Groet van Ankie

Caroline

En ik ben weer heel benieuwd naar de foto's, van de volière met inhoud.

Houdoe!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi
Wat is dat heerlijk, mijn allerlaatste aanwinst Chico , weet van geen ophouden met kroelen.
we hebben de deur van de voliere naar de konings opengezet om te kijken of het klikt met de penanten samen in een kooi , en het ging gelijk goed , nu zitten ze al gebroederlijk naast elkaar op een stok, nu kunnen we nog meer vogels plaatsen, YES ,YIPPIE.
Groetjes Gonnie

Mariska

Hoi Gonnie,

Wat een leuk nieuws :D
Je hebt niet het idee dat het nog fout kan gaan?
Zou wel leuk zijn, want dan heb je inderdaad plek over ;D
Of Antoon ;)
Wel eerlijk verdelen hè Gonnie!

Liefs
Maris!!

PS Ben blij hoor met je boekje :D
Ik ga er straks weer even lekker voor zitten (lees: liggen ::))

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi
mariska, Antoon wil alleen tropiche vogeltjes zoals kanaries , dus hij heeft ook helemaal niet zo veel ruimte nodig en dat wil hij ook niet ,vandaag hebben we nog voor Antoon twee koppeltjes gele sijsjes en een koppeltje noorse sijsjes erbij gekocht , en van het najaar wil hij nog wat kanaries erbij, er zit al wat kanaries en een putter in zijn deel maar er kan nog meer bij.
Het gaat met de penanten en konings heel goed bij elkaar , ze vliegen nu van kooi naar kooi .
En Frans en Indy zitten in het broedblok , en net  heb ik weer een kwartiertje met Chico mogen kroelen, echt genieten hij doet zijn oogjes dicht, en legt zijn koppie tegen mij aan zooooo liefffff.

Trouwens ik zal blij zijn als je dagboekje weer opengaat
Groetjes Gonnie

gonnie

Hoi
Dit is onze laatste aankoop voorlopig, op misschien wat valkjes na dan,

Splendid lutino, met split voor blauw popje

Splendin isabel met split voor blauw en chinamon man

En een koppel kakariki`s, pop is split voor geel

Groetjes Gonnie

Ankie

He Gonnie

Ze zijn schitterend ! ;D
Maar dat had ik je al verteld ! ;D
Nu heb ik het je nog een keer verteld !!

Groet van Ankie

Valerie

Hee Gonnie!

Heb jij even mooi geregeld met die man van je! Jij lekker 3/4 en hij 1/4!  ;D
Nu maar afwachten of er een nestje komt bij Frans en Indy.
Hier, bij Valko en Daffy, is het maar bij 1eitjes gebleven. Wel wipwappen ze de hele dag en gaan in en uit het blok.  :P

Caroline

Prachtig zijn ze hoor.

Fijn dat het allemaal zo goed gaat bij jullie.

En het weekend komt er ook nog lekker weer aan dus genieten maar.

Hoedoeh, je buuv!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi
Even speciaal voor Bianca ,van Parkietendroom , die me deze lieverd Chico heeft afgestaan.
Waar ik zeer mee in mijn nopjes ben , ik mag hem een paar maal per dag kroelen , en daar genieten we beiden van.

Valerie , Antoon wil alleen tropiche vogeltjes , dus hij heeft ook niet zo heel veel ruimte nodig, (gelukkig).

Ja Buuv het gaat zekers te weten nu weer de goede kant op, we genieten volop.

Groetjes Gonnie