4 augustus 2025, 16:20:53

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi  Wendy Patrick en kids
Gegarandeerd krijgt Chuky  het hier goed , hij kijkt momenteel zijn ogen uit en laat zich af en toe horen (zachtjes)hij gaat op ondekking uit , en hij zal wel zo zijn eten vinden, ik heb het op meerdere plaatsen even neer gezet dus dat gaat wel lukken , je kan echt merken dat ie tam is, en hij is zzoooo mooi .
zodra ik een mooi plaatje van hem heb stuur ik het jullie door, laat even weten of jullie nog geslaagd zijn , dat zal niet vandaag of morgen zijn maar ik ben erg benieuwd.
Groetjes Gonnie

Mariska

Hoi Gonnie,

Wat een plaatje is Chucky :-*
Ik kan me voorstellen dat je heel blij met hem bent.

Wat vind Roesja van hem?

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi
Wat denken jullie is het vuil of is het iets anders .

En ja Mariska, Roesja is al wel voor hem gevallen, het gaat uistekend met z`n alle.
Groetjes Gonnie

Mariska

Hoi Gonnie,

Wat leuk dat het klikt met Roesja :D

Wat Chuky betreft; ik denk dat het vuil is ;)
Ik zie dat hier ook weleens.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Hoi Gonnie,

is dat een lutino voor Roesja? Of heb ik het verkeerd begrepen? :)

gonnie

Hoi Rianne
Inderdaad een lutino voor Roesja, geweldig hè ,ik luister soms wel naar jullie ;D ;D ;D
groetjes gonnie

Rianne

Hey Gonnie,

is hij dan ook split voor witmasker? :)

gonnie

Hoi Rianne
voor zover ik weet is ie nergens split voor,hij is wittig, en geellig. ik zag hem te koop staan en ben er meteen op af gegaan , inpulsief maar ik ben er gelukkig mee , hij is al helemaal tam heerlijk, Chuky zit nu alweer op mijn schouder, ik kan hem zo op mijn hand krijgen hij heeft een beetje lichtbruin in zijn eind staart en op het eind van zijn vleugels , maar dat kan ook vuil zijn, op de vorige pagina heb ik daar een foto van neer gezet.
groetjes Gonnie

Rianne

Het kan ook een cinnamon lutino zijn, heeft hij die bruine waas over z'n hele lijf? :)

gonnie

Hoi Rianne
Nee allen heeft hij wat  bruin aan het einde van zijn vleugels en aan zijn staart , of het vuil is kan ik niet zien ik zal hem morgen eens douce, misschien verdwijnt het dan , en zo niet dan weet ik het niet
groetjes gonnie

Lin

Hey gonnie,

Een nieuwe aanwinst lees ik. Heerlijk om te lezen dat je er zo blij mee bent. en ja impulsief maakt de liefde niet meer minder voor Chuky. Leuk om te zien  dat langzamerhand er steeds meer valkjes komen.  Hoe is het met Frans en Indy?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Hoi buuv,

Het is een beetje moeilijk te zien op een foto maar ik denk dat het toch vuil is.

Ik zou hem regelmatig een douchen, wordt het langzaam lichter dan weet je dat het vuil was. Blijft het dan heb je grote kans dat het cinnamon is. Helemaal zekerheid heb je na een rui en als hij helemaal mooie nieuwe veren heeft en ze blijven die bruine gloed houden dan is hij zeker cinnamon.  ;)

Nog eventjes geduld dus. Oeps op dit moment niet je sterkste kant, hahahahahaha!!! Grapje hoor.  ;)

Houdoe!!  :D

PS. wat het ook is, ik vind het een kanjer.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

22 mei 2006, 11:03:15 #1857 Last Edit: 22 mei 2006, 11:32:03 by gonnie
Hoi Buuv
Net even mijn valkjes gedouce`t bij zijn vleugels bleef het hetzelfde maar bij zijn staart heb ik de indruk dat het vet is, want dat werd donkerder, och we zullen zoals jij zegt geduld moeten hebben ;D ;D en dat is inderdaad soms niet mijn sterkste kant ;D ;D.
Hier nog even mijn valkjes die ik binnen kort bij Bonnie ga halen, ik ben er super blij en apen trots mee, en kan bijna niet meer wachten, dus buuv je hebt gelijk ;D ;D ;D

Dit is Rokko, een lieverd hè dat zie je zo

Rokko

Thalia, een iets ondeugnd valkje volgens mij

Thalia
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Niet bij te houden zeg bij jou ! Maar wat een prachtige valkjes allemaal ! Geniet er maar lekker van hoor !
Rokko en Thalia zijn echt prachtig en ze gaan een leuk leven tegemoet bij jou !
Zal wel lekker druk zijn ,maar wel gezellig !!!!
Zodra het kan komen we weer treppelen hoor !!!!

Groet van Ankie

Caroline

Hoi Gon,

Ik had ze al gezien bij Bonnie, toen ik op zoek was naar een foto van Pino, van mijn moeder.

Ze zijn prachtig!! Bonnie maakt ook zo'n mooie foto's maar dit schijnt ook haar werk te zijn.  :D

Lekker blijven genieten hoor.

En voor de lutino ...... je zegt het zelf al, geduld.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.