4 augustus 2025, 22:26:23

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Gonnie

Wat grappig dat Nicky op zijn koppie zo donker wordt als het nat is !
Hoe gaan de vorderingen met de voliere ?

Groet van Ankie

gonnie

Hoi
We hebben 4 van de 5 platen weer vervangen ,maar het ging niet zonder slag of stoot , en is heel wat afgevloekt gister, maar Antoon neemt volgende week 2 dagen vrij en dan hoopt ie ver te komen . en ik moet er  dan lekker 1 dag van werken, heeft hij teminste geen last van me ;D
Groetjes Gonnie

gonnie

Hoi
Ja Bonnie , dat vermoed ik ook , maar als het goed is hoef ik niet bij de kleintjes , Ja voor een foto , en in de hand nemen zou geweldig zijn , eerst maar even afwachten , of er iets uit komt , mijn gevoel zegt dat er zeker kleintjes komen, volgende week weten we meer.

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Aftellen nu he?
Ik vindt het wel erg spannend worden allemaal !
Goed luisteren he de komende tijd of je al gepiep hoort! ;D
Maak je binnenkort weer een foto van de voliere ...kan ik de vorderingen ook zien en je moet Antoon niet teveel lastig vallen inderdaad want dat schiet niet op natuurlijk !

Groet van mij

gonnie

Hoi
ik weet niet vanaf wanneer ik gepiep zou kunnen horen ik heb hele goede oren dus dan zal ik het ongetwijfeld horen, leuk dat je het ook spannend vind voor me Ankie , heerliojk is dat als er iemand is die zo meeleeft .
En ik ben toch nooit lastig voor Antoon !! hè
Aleen wat flirten ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Groetjes gonnie

Ankie

Gonnie ...flirten moet je pas weer doen als de voliere af is !!!!!!
Tuurlijk leef ik met je mee !!!!! Wat dacht jij dan !!?

Groetjes !

Ankie

He Gonnie

Is er al iets van gepiep te horen bij jou thuis !!!?

Groet van Ankie

Caroline

Ik was even hier!!

Maar nog geen donsjes??  ??? ::)

Houdoe!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Gonnie,

Hoe gaat het hier :D
Ik hoop echt voor je dat je gauw kleintjes krijgt.
Piepen schijnen ze de laatste 2 dagen te doen ;)
Ik hoor hier niks.

Wat een lieve foto's van Nicky met zijn natte koppie :-*
Echt een lekker poepie.

Ik hoop dat het Antoon de komende tijd meer meezit met de voliere.
Hier zat het ook al tegen :-\
Je houd ons toch ook wel op de hoogte met foto's?

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi Gonnie

Nog steeds niks neem ik aan !?
Alles goed verder !?

Groet van Ankie

Ankie

We wachten en wachten en wachten en wachten en wachten en wachten !!!! ;D

Mariska

Eeeeeeen wachten en wachten en wachten!!!!!! ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi

wachten en wachten, ik ook dames , ik zou het zo zielig vinden voor frans en indy als er niet èèn eitje zou uitkomen , (ook voor mezelf hoor)ze broeden beiden de hele dag voortaan, alleen s`morgens is indy even uit haar nest en dan laat ik ze lekker even uitvliegen , en sàvonds komt frans er uit , en die krijgt dan zijn bewegings uurtje.

Ondertussen heb ik een doorzichtig luikje er op gezet zodat ik het nòg beter kan volgen, als er wat gebeurd,
piepen hoor ik nog steeds niet ,soms denk ik iets te horen maar dan komt het van buiten af.

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Dan blijven we gewoon wachten ,wachten ,wachten ,enz....

Leuk dat je een doorzichtig luikje erop hebt laten zetten !!
Goed plan !
Volgens mij is het morgen 3 weken geleden dat het eerste eitje is gelegd ! Na 21 dagen komt het eerste eitje meestal toch uit of vergis ik me !? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze niet bevrucht zijn ,maar je weet het maar nooit !!
Sterkte met wachten en we wachten met je mee !!

Groet van Ankie

gonnie

Hoi
Gisteren had ik overdag al een keer gepiep gehoord maar gisteravond heel duidelijk,
Vanochtend zag ik het kleintje liggen , het is geel en dat had ik helemaal niet verwacht, maar ik denk dat het weinig kans maakt , gezien dat het er naast ligt , ik had het vanochtend terug onder indy gelegd maar ik kom net thuis en het ligt er er weer naast , de krob is ook niet gevuld , door hun onervarenheid zal het waarschijnlijk niet overleven , afwachten , ik kan hier toch niks aan doen  , het zou wel ontzettend jammer zijn , ik hoop dat ze het kleintje eten gaan geven.

Groetjes Gonnie