4 augustus 2025, 14:08:02

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Buuv,

Leuke foto's weer hoor, het was het wachten waard.  :D
Vooral de Lauda-eet-een-nootje-foto.  ;D Is om de  :-*

Houdoeeee!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hallo allemaal
Kirsten , ik heb net meteen maar twee foto`s gemaakt , dan zie je dat het niet echt heel snel gaat , maar dat geeft niks het is te koud om sàvonds iets te doen buiten , maar het binnenstuk kan je goed zien dat dat wel rojaal is.
Dat bovenste witte ,is een kozijn daar komt een raam .

Ankie ,Ik ben blij dat ik nu weer foto`s kan plaatsen zonder problemen , het is een rommeltje momenteel hè (in de tuin).

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Ik vindt het al te koud om overdag iets buiten te doen dus ik heb er bewondering voor dat er bij jou uberhaubt wat gebeurd buiten !!!!
Krijg nu wel een goed beeld zo van je tuin en het gaat vast helemaal goedkomen !!!! Als er ergens gewerkt wordt ziet het er al gauw rommelig uit ,dus het is je vergeven hoor ! ;D
Ik ben trouwens wel toe aan een beetje voorjaar en als het zonnetje schijnt begint het er weer op te lijken....helaas vandaag een mistige dag ! Maar we gaan de goeie kant weer op !

Groet van Ankie

Caroline

Ben wel heel benieuwd hoe de volière gaat worden hoor.

Groetjes, buuv.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Ha die Gonnie!

Vind je het gek dat het niet zo snel gaat! Met die KOU?!?! Arme Antoon! En arme jij! Nee joh, dan blijf je toch lekker binnen?! De voliere komt heus wel af, dat loopt niet weg! Enneh.... voor de rommel hoef je je niet te verontschuldigen hoor, dat hoort er toch een beetje bij en valt best wel mee hoor!

Liefs,
Peet

Kirsten

Hoi Gonnie,

Inderdaad met deze kou is helemaal niets,. Wij hebben er vorig jaar ook regelmatig last van gehad en niet te vergeten ook de regen!,. pff Ik heb nu ook wel erg veel zin in een beetje zon hoor :D

Ik heb nog een mooie link gevonden van pruimkoppen,. je ziet hier een nestje en de jongen,. ohh ik kan niet wachten :D

http://users.telenet.be/pierre_roumans/04-Pruim.htm

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Gonnie,

:-[ Oeps, ik was hier langer niet geweest dan dat ik dacht  :-[.

Alles goed met je Gonnie? Er zit weer meer vocht in de lucht dus ik hoop dat je gewrichten niet op gaan spelen.

Leuk dat Nicky nu ook "kusje"  zegt. :D

Je krijgt wel een prachtige voliere zeg. Dat wordt genieten van de zomer met je vriendjes buiten.

Tot de volgende keer.

groetjes, Nel :)

gonnie

Hoi Kirsten

Wauw bedankt meis voor de link geweldig.

Nel , het klopt mijn gewrichten , zijn erg gevoelig , maar ja we doen wat we kunnen .

Vandaag had ik voor de verandering na het douche van Nicky en Lauda  de fohn erbij gepakt , nou dat wasd feest ze draaide steeds rondjes op hun stok , dat was een heel leeuk gezicht ,

Frans en Indy houden niet van de douce die gaan onder de kraan staan , is net een andere vorm maar ook douce.

Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Ik heb ook even bij de pruimenkoppen gekeken ....wat zijn ze mooi he? Ik wil ze ook !!!!  ;D...Ed ziet me aankomen !!!!

Wat leuk dat Nicky en Lauda het fohnen fijn vinden ....zou het graag eens willen zien !
Zazou en Nala zijn bang voor de kraan...ik heb een hele enge ;D :D ;).

Sterkte met je gewrichten ...da's geen pretje met dit weer dus het moet maar snel voorjaar worden !!!

Tot gauw en de groeten van Ankie

Valerie

OOOOH, die jongen!!! Lief!!! Ik wil ze ook al!!! Hahahaha, zie je Han zijn reactie al?  ;D  ::)
Hopen op de zon, want met je gewrichten sukkelen is bij dit weer echt niks. Sterkte!

Ankie

Hoi Gonnie

Alles goed met je valkjes en je koningsparkieten ?
Zijn ze nog een beetje lief voor je ?

Groet van Ankie
(bijna op pag 3 ...mag niet gebeuren hoor !!)

gonnie

Hoi Ankie
wat lief van jou dat je me ophaalt, dank je.
Het koningsstel is lief , maar het valkenstel niet echt vandaag , al aangekondigd liep ik de keuken in en Frans begon meteen te blazen , niks aan de hand zei ik, ik kom alleen een kop koffie halen, intussen hapt ie lekker mis ,maar dat kan niet , weg frans, en ik stuur hem weg van de koffie, terwijl ik de koffie inschenk valt ie me aan , tja dan mors ik de hete koffie over mijn hand au dat doet pijn, nu zit ie heel schuld bewust in zijn kooi, en de konings zijn verbaast, raar he wat je van die vogels kunt aflezen al kunnen ze niet praten.
Toch heb ik lieve plaatjes van ze.

Zeg lieve schat ik geloof dat ik een nestje gevonden heb voor ons

ja hier moet het lukken , lekker niks zeggen tegen het vrouwtje

okee schat ik kom er al aan , en we zeggen lekker niks , want als het aan het vrouwtje ligt laat ze ons nog een paar maanden wachten op een broedkast ;D

Groetjes Gonnie

Rianne

Lieve foto's Gonnie, maar helaas is Fransje niet zo lief dus :-\ Je hebt volgens mij een erg dominant mannetje in huis, ieder dier is natuurlijk anders. Gelukkig is hij wel lief voor Indy. :)
Heb je ook foto's van je konings parkieten? :)

Ankie

Hoi Gonnie

Geen dank ,graag gedaan !! ;D

Je foto's zijn inderdaad weer helemaal leuk !
Zazou is ook de hele tijd op zoek naar donkere plekjes en Nala loopt er dan maar een beetje verbaasd achteraan ,die weet nog niet goed wat ze er mee aan moet ! Ze kijkt wel ,maar durft niet goed met Zazou mee te gaan !! Heel verstandig van haar !!!!

Maar wat doe je als Indy daar ineens stiekem toch eitjes gaat leggen !? ;D

Jammer dat Frans het maar niet wil afleren om zo fel tegen jou te zijn ! Tijd dat we een keer langskomen (Peet en ik ) Dan gaan we even een hartig woordje met deze meneer praten ! ;D

Groet van Ankie

Petra en Cheeky

Helemaal mee eens Ankie! Het wordt tijd voor wat psychologisch gewouwel van Ankie en mij tegen Frans... wie weet, werkt het! Hint... hint... hahahhaha! Hoezo?? Ach ja, die pubermannetjes.... komen ze er ooit weer uit? Cheeky van ons valt gelukkig onszelf niet aan, maar aaien mogen we hem nauwelijks meer en happen naar Chara zit er ook regelmatig bij!!! Dusssss..... kennelijk hoort het erbij! Misschien is hij er klaar voor om papa te worden?!  :P ;D

Leuke foto's en leuk verhaaltje eronder heb je geplaatst, Gonnie!

Liefs & Tot Snel hoop ik!,
Peet