4 augustus 2025, 20:16:56

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Gerda

hermelien1989

Petra en Cheeky

gonnie

1 januari 2006, 14:17:03 #1488 Last Edit: 1 januari 2006, 16:17:41 by gonnie
Hallo Allemaal
Bij deze wil ik iedereen een gelukkig en gezond 2006 wensen.
En bedankt voor al jullie lieve wensen.

Groetjes Gonnie

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kirsten

Hoi Gonnie,

Leuk je weer op het forum tegen te komen :D.
Ik ben blij dat het met je mannetje allemaal weer beter gaat en ben heel erg benieuwd naar de vorderingen voor je volieres.

Ondanks dat de foto's wat aan de kleine kant waren, zijn ze wel prachtig,. wat een mooie kleuren zeg.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

trienke

Groetjes Trienke, lucky en binkie

gonnie

Hoi allemaal
Nog even een paar fotootjes van de aankomende plek waar de voliere komt ,
Tja de foto plaatsen gaat niet , deze eerste foto die ik erbij wilde plaatsen om jullie te laten zien wat er verandert is in tussen, heb ik al eerder eens geplaatst en toen ging het wel nu niet , ik zal Peter maar eens een mailtje sturen, want ik moet de foto`s wel zò klein maken dan hebben jullie een vergroot glas nodig.
Groetjes Gonnie

Riny

Hoy Gonnie
Ik heb net foto's geplaatst en had nergens last van.
Stuur de foto eens naar mij dan probeer ik ze te plaatsen voor je.
Groetjes Riny :D

gonnie

Hoi Riny
ik zal het proberen bedankt.
Groetjes gonnie

Riny

Hoy Gonnie
Sorry dat het even duurde er kwam nog een telefoontje.
groetjes Riny :D

gonnie

Hoi riny
geeft niks ze staan er , alleen snap ik niet waarom het mij steeds niet lukt, vorige week ook al een keer niet , harstikke bedankt.

Op de eerste foto , de oude situatie,
en op de tweede foto zin we al ver gevorderd en is het begin gemaakt voor de 4 volieres ,

Antoon is momenteel de oude binnenkooi van zijn kanaries aan het afbreken en kunnende kanaries  zaterdag naar de zolder , daar heeft ie een noodkooi gemaakt zolang.
Groetjes gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Wat vreemd dat jij geen foto's kan plaatsen !
Bij mij lukt het ook gewoon !
Maar gelukkig was Reddende Riny daar  ;D ;D.!!!
Het begint al aardig vorm te krijgen zo te zien !
Ben wel benieuwd hoe het eruitziet als het helemaal klaar is !!
Maar ik zal nog even geduld moeten hebben !
Hoe gaat het met je Burdies ?

Groet van Ankie

Mariska

Hoi Gonnie,

Ik kon gisteren ook niet uploaden, maar bij mij lijkt het af en toe aan de map te liggen waar ik ze in op sla.
Vandaag vanuit een nieuwe map ging het weer ::) ;)

Maar dat krijgt inderdaad al aardig vorm :o :D
Plaatsen jullie ze in de vorm van die 4 rechthoekige banen die je ziet?
Lijkt me hartstikke mooi :D

En de kanaries dus naar zolder nu.
Vinden ze dat vervelend of maakt ze dat niet uit.
Kanaries schijnen veranderingen vervelend te vinden en dat is hier ook wel te merken met die van mij.
Ik verplaats hem nu ook niet meer als het niet nodig is.
En in het voorjaar doe ik hem ook de voliere in :D
Vind hij vast heel leuk ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi allemaal

Riny, Ankie ,Mariska.
Het komt waarchijndelijk dat ik geen foto`s meer gewoon kan plaatsen doordat ik het toestel op een te hoge pixel heb staan , zodra ik door heb ik ik dat omlaag kan zetten kan ik mijn gang weer gaan.

Mariska,
ja het worden de 4 rechthoekige banen de volieres , het zijn maar 6 kanaries die we zolang naar zolder doen zaterdag, en een putter, ze zullen het niet zo leuk vinden maar het kan voor een paar maanden niet anders.
Ankie ,
ja je zal nog een paar maandjes geduld moeten hebben , met frans en Indy gaat het lekker , ze wipwappen hier momenteel niet meer , als ze dat in het voorjaar maar wel weer gaan doen ,Frans moet wel erg aan zijn nieuwe positie wennen en als Nicky in de buurt komt schreeuwt Frans de longen uit zijn lijfje, niet dat het helpt maar indruk maken op Indy moet hij wel blijven doen zo is de natuur.

Groetjes Gonnie