4 augustus 2025, 14:39:02

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Whaaaaaa... de hele dag in bad? Als ik dat zou doen zou ik helemaal rood en rimpelig worden....!!!  ;D Nee hoor, zonder gekheid, fijn dat de warmte van een heet bad zo goed helpt! Jammer dat het niet helpt bij Antoon's slijmbeursontsteking! Wens hem beterschap ermee!

Wat zonde dat Nicky zo'n slopertje is! Wel lief, maar hij moet natuurlijk wel dingen slopen waarvan het niet zo erg is dat ze kapot gaan! En dat Frans zich nu weer wat meer laat horen, is een goed teken! Voelt-ie zich weer lekker op z'n gemakkie!

Liefs,
Peet

Ankie

Hoi Gonnie

Nog even bij jou kijken voordat ik mijn bedje weer opzoek !
Wat vervelend dat Antoon een slijmbeursontstekking heeft zeg !! Ik heb er zelf geen ervaring mee ,maar ken aardig wat mensen die het hebben gehad en het schijnt erg veel pijn te doen ! Wens hem veel sterkte van me . Ik zou wel willen dat ik een toverspeuk had !!!! Had ik hem inderdaad al lang gebruikt ;D.

Wat leuk dat je spelletjes kunt spelen met Nicky ,lijkt me enig om te zien en zou er uren mee zoet zijn !
Ben blij dat het in ieder geval met de burdies bij jullie alles goed gaat . Ik hoop dat het met jou en Antoon ook snel weer wat beter gaat !

Groetjes van Ankie

Petra en Cheeky

Lieve Gonnie en Antoon!
Hopelijk is alles toch redelijk goed ondanks de slijmbeursontsteking en de pijnlijke armen? Ik mis je op het forum Gonnie! Dat moest ik even kwijt, nu ga ik lekker even zonnebanken...  (heb er eentje thuis) is het echt weer voor!
Groetjes,
Peet

gonnie

Hoi allemaal
Heb een griepje te pakken en kruip weer in mijn bedje , lief berichtje Petra dank je.
Ankie dat verstoppen was eigelijk geen spelletje , hij heeft een hele sterke snavel en maalkt dingen tjes kapot en die verstop ik dan, maar als hij het ziet gaat ie er op af en pakt het alsnog , maar er is inderdaad wel een spelletje van te maken.
en nu weer onder de wol .tot gauw.
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Dat Nicky een sterke snavel heeft geloof ik graag :o.
Je zou er inderdaad een heel leuk spelletje van kunnen maken ,maar ik begrijp dus dat dat niet de bedoeling is ::).

Ik mis je ook hier hoor !!!!!
Ik hoop dat je snel weer beter bent !

Groet van Ankie

Caroline

Hoi Gonnie,

Het zit je niet mee, eerst migraine, toen last je armen en nu weer een griepje te pakken. Ziek maar lekker uit onder de warme wol.

Heel veel beterschap!!

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Arme Gonnie, nu weer een griepje! Ik wens je heel veel beterschap toe en hoop je snel weer hier te zien (niet te snel... ziek maar lekker uit!).

Liefs,
Peet

gonnie

Hoi allemaal
Ben ik weer ,niks aan in bed liggen bah, maar het gaat weer prima, en Antoon is nog steeds thuis en het gaat met zijn slijmbeursontsteking redelijk, hij is de medic aan het afbouwen.

Frans en Indy gedragen zich echt als een getrouwd stelletje , de een kan niet meer buiten de ander , en zijn ze niet in elkaars gezichtveld dan  gillen ze naar elkaar , tot ze weer bij elkaar zitten .

Groetjes gonnie

bobbie

Hoi Gonnie,

Ik heb even het bad voor je vol laten lopen:

Groetjes,Nel ;D

Caroline

Hoi Gonnie,

Fijn dat je weer bent opgeknapt. Hoe is het met je andere boeven?? 

Groetjes van Caroline  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Gonnie, vergeet dat bad van Nel maar. Hier is een heerlijk heet bubbelbad voor je!

Kirsten

Hoi Gonnie,

Fijn om te lezen dat het beter met je gaat.
oh en heerlijk een bad :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi
Nel en Valerie , heerlijk dat bad en bubbelbad van jullie het heeft uitstekend geholpen , dank je wel.

Met het kroost hier Caroline gaat het allemaaal prima , zal binnenkort nog eens foto`s maken is al weer een tijdje geleden.

Alleen gilt Indy best veel de laatste tijd , meestal als ik ze weer in de kooi zet en ik uit beeld ben dan gaat ze maar door tot ik weer in de huiskamer ben ,ik hoor haar helemaal, op zolder, en dat is knap irritant soms.
Groetjes Gonnie

Caroline

Hoi Gonnie,

Lijkt me inderdaad ook erg vervelend dat gillen van Indy, ik heb een (grote) hond, heet toevallig ook Indy, en die gilt ook in plaats van blaffen, errrug irritant.

Kijk alweer uit naar de foto's.  ;)

Houdoe!! :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Gonnie

Ben blij dat je weer uit bad gekomen bent  ;D.
Nu mag ik er zeker wel even in !!!?

Is inderdaad geen pretje als je je valkje zo hoor gillen ,krijsen ...noem maar op . Hier kunnen ze er ook wat van hoor !!! Ze willen er dat uit en dat kan dan even niet !
Ik denk dat je er weinig aan kan doen  :P.

Groet van Ankie